Part 10

339 18 0
                                    

-Samuel
@Den Haag, 

Zenuwachtig sta ik voor de deur van die Rafael. het is inmiddels donker, en al die vrienden van hem zijn naar huis. ik heb Cassius en Kaj gevraagd of ze ook wilden komen. Kaj zei meteen ja, maar Cassius twijfelde. nu sta ik hier met Lucas voor de deur, wachtend op Kaj.

'kwam die vriend van je nou?' vraagt Lucas ongeduldig. 

'ja rustig' zeg ik. ik kijk om me heen of ik iemand zie.

'Yo Sam!' reopt Kaj van de verte. ik steek mijn hand op en zwaai even snel. Kaj komt aan gerent. 'sorry dat ik zo laat ben' 

'boeie' zegt Lucas en drukt op de deurbel. Kaj komt naast me staan. er wordt een sleutel in de deur gedaan even later gaat de deur open. ik en Kaj kijken naar Lucas. 

'Lucas' zegt Rafael. ik draai mijn hoofd naar Rafael en je kan zo zien dat hij een Loverboy is. ik maak een vuist van mijn hand. 

'Rafael, waar is mijn zusje?' vraagt Lucas zo lief mogelijk. 

'op weg naar huis, ze wilde net gaan' zegt hij. Lucas lacht even en knikt dan. 

'Leuke meiden jas heb je, lijkt precies op die van Belle' zegt Lucas. 

'Ja, die is ze vergeten' zegt hij. dan komt en een jongen naar beneden lopen en tikt op Rafael zijn schouder. hij draait zijn hoofd. 'wacht, heel even' hij loopt met zijn vriend iets verder de gang in en begint te praten. Kaj springt naar voren. 

'Glip dat huis in' fluisterd hij. 

'ben je gek?' zegt Lucas verbaasd. 

'ja, wil je Belle nog terug of wat' zegt Kaj. Lucas knikt en loopt ongemerkt het huis in. 

'Je zorgt er maar voor dat ze luisterd' zegt Rafael. hij komt weer naar de deur toe. 'is jullie vriend weg gegaan?' hij kijkt ons arrogant aan. 

'we weten dat jij Belle hebt, dus geef haar maar' zegt Kaj. Rafael begint te lachen. 

'snap je het niet? ik heb dat meisje van jullie niet!' zegt hij nep-geirriteerd. 

'mij best' zegt Kaj. hij pakt de deur knop en trekt hem verder open. Kaj loopt zo snel mogelijk de gang in en ik doe hem maar na. 

'ga uit mijn huis!' roept Rafael kwaad. Kaj negeert hem en pakt mijn arm. hij rent de trap op en ik struikel de treden op. 

'Nee!' roept Kaj hem nog na. Kaj opent een deur met een raampje, maar dat is de badkamer. de deur ernaast, is rommelig en er ligt een jongen. ik hoor zachtjes gesnik en hard geschreeuw uit een kamer ernaast. 

'Kaj, een kamer hiernaast' fluister ik. Kaj knikt en trekt me de kamer uit. hij drukt zijn oor tegen de deur en zet zijn hand op de deurklink. zachtjes maakt hij de deur open. ik voel een hand tegen mijn mond aan komen en Kaj valt de kamer in. ik zie Belle geschrokken kijken, door haar tranen heen. 

'Samuel!' roept ze. ik probeer me los te maken uit Rafael zijn greep, maar het mislukt. Kaj staat op en probeert mij los te krijgen. als het nog niet erger kon rent Lucas ook nog eens naar ons toe. hij rent wel gelijk naar Belle. 

'Jullie krijgen haar echt niet' zegt Rafael drijgend. 'Kevin, ga naar beneden met haar' 

'niks ervan!' zegt Lucas. hij pakt mijn zakmes uit zijn broekzak en strekt zijn hand richting Kevin. 

'Lucas, doe rustig' zegt Kaj. als eindelijk Rafael zijn hand van mijn handen zijn, grijpt hij mijn middel. ik trap tegen zijn schenen en meteen ben ik bevrijd uit zijn greep. ik loop snel naar Lucas en duw hem aan de kant. Kaj loopt achter me aan en pakt de kleren van Belle. 

It's My Summer {ft B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu