נ.מ אור
״יפה שלי אל תיקח את מה שהיא אומרת ברצינות״ אמרה אמי.
״אמא היא זוכרת הכל מהרגע שלפני התאונה, היא צודקת אני זבל שהרס לה את החיים לפני התאונה אני הברחתי אותה מכאן עם עיניין החתונה עם אנה״ אמרתי.
״יפה שלי..״ אמרה אמי.
״אני שמח עם עצם העובדה שהיא בסדר, רק הידיעה הזאת משמחת אותי״ אמרתי והיא חיבקה אותי.
״תלך לנוח יפה שלי אבא ואייל מגיעים מחר הייתה בעיה בחברה של אבא כמו שאתה כבר יודע אז הוא עבד קשה אבל תמיד היה איתי בקשר הוא יגיע גם עם ארי אבא של שיראל, עבר עליך יום ארוך״ אמרה אמי והינהנתי כשנכנסתי למונית ובדרך למלון, מה חשבתי לעצמי באמת כמה תמים יכולתי להיות.. היא שונאת אותי פיצוצים.
נ.מ נועה
״הכל בסדר אין משהו חריג במוח זה כנראה בגלל שהיית בהשפעה של התרופות שנתנו לך עכשיו שזה התפוגג את לא זוכרת כלום מהתקופה שנטלת אותם״ אמר הרופא.
״זה בסדר כל עוד אני זוכרת את החוויות עם החברות שלי מכל החיים אז לא אכפת לי״ אמרתי בחיוך.
״טוב בואו נחזור לחדר״ אמר אלירן ונכנסנו לחדר כשלכולם היה מבט די מוזר בפנים.
״היי מה קורה אתם בסדר?״ אמרתי.
״כן בטח נונה הכל טוב״ אמרה ליאל.
״אני כבר רוצה לאכול ולשתות כרגיל״ אמרתי בעצבים.
״את עדיין לא יכולה אחות קטנה הרופא יאשר לך מחר לאכול״ אמר ריי וחיבקתי אותו.
״אני אוהבת את הריח שלך״ אמרתי והוא התחיל לצחוק.
״מה אני אמור לעשות אם את מסניפה אותי ככה?״ אמר ריי.
״הריח שלך נוסטלגי״ אמרתי.
״גם שלך התגעגעתי לריח הזה הוא מזכיר לי את הריח של אמא שלנו״ אמר ריי.
״אתם כאלה אחים טובים״ אמרה שיראל.
״בואי לכאן״ אמרתי וחיבקתי אותה.
״אני אוהבת את שירו הכי בעולם״ אמרתי.
״היי מה איתנו״ אמרה כוכב.
״גם אותכן כמה פעמים אני צריכה להגיד אתן לא חברות שלי, אתם האחיות שלי ואני אוהבת אתכם״ אמרתי והן עשו איתי חיבוק קבוצתי.
״נונה אני לא יכולה לשתוק, מסכן אור למה דיברת אליו ככה״ אמרה רוני והשפלתי מבט.
״היי היי אור הזה שלך לא יקבל את האחיינית שלנו״ אמר אלי.
״אוי למה סיפרתי להם״ אמרתי לעצמי.
״מה? אור אוהב את נועה הכי בעולם״ אמרה רוני.
״אני שמעתי את השיחה של אחותי והדודים שלי כי דויד לא ניתק את השיחה שלנו והוא לא יניח ולא אצבע על אחותי״ אמר ריי.
״הם אוהבים מה הקטע שלך בכלל״ אמרה רוני.
״כן אוהבים בתחת שלי, הבנאדם הזה מאורס והוא רוצה את אחותי בתור המאהבת שלו?! אין סיכוי״ אמר ריי.
״ריי רוני תירגעו שנייה״ אמרתי.
״הוא ביטל את האירוסין שלו בשביל נונה״ אמרה רוני.
״ומה לגבי זה שהוא השפיל אותה והתנהג אליה חרא?״ אמר ריי.
״זה נכון אבל הוא מנסה לכפר על זה ולהתקרב אליה לאט לאט״ אמרה רוני.
״לא אכפת לי שיעשה את זה עם מישהי אחרת ושיתרחק ממנה״ אמר לה ריי, וואו הם לא מתייחסים אליי.
״אתה חושב שקיים מישהו שיאהב את נועה יותר מאור?! הוא רץ לתוך מטוס בוער להוציא אותה משם, כל התקופה הזאת לא משנה כמה נועה לא הייתה היא הוא היה שם צופה בה מרחוק ומקרוב כל הזמן אור באמת אוהב אותה״ אמרה רוני.
״די כבר כולכם תהיו בשקט, אני רוצה ללכת לישון אז כולם תצאו מפה עכשיו״ אמרתי.
״אתם לא מתביישים לריב מול ילדה חולה״ אמרה כוכב.
״יאללה נשאיר אותה לנוח נלך לאכול משהו בקפיטריה, ריי שב בכיסא גלגלים אבא שלכם מדבר עם נורית״ אמר רועי.
״תודה״ אמרתי ושמעתי את הדלת נסגרת ונשמתי לרווחה.
״עכשיו תספרי לי את האמת נועה״ אמרה ליאל מאחוריי.
״הבהלת אותי איזה אמת?״ אמרתי.
״את נפרדת מאיתנו, הם אומרים שאת לא זוכרת כלום אבל אני מרגישה שאת כן יודעת מה קרה בכל התקופה הזאת, אז למה את משחקת אותה״ אמרה ליאל.
״אני לא עושה את זה״ אמרתי.
״אני מכירה אותך מגיל שלוש, את יכולה לעבוד על כולם אבל לא עליי, את מתנהגת בקשיחות ורוע בכוונה לאור למה? אם את יודעת כמה ביא אוהב אותך״ אמרה ליאל ושתקתי.
״נועה את יכולה לסמוך עליי באמת, תסתכלי עליי, הכל בסדר״ אמרה ליאל וחייכתי אליה.
״אין לילו היא היחידה שאני יכולה לסמוך עליה בעולם הזה והיא מכירה אותי הכי טוב מכולם״ אמרתי.
״נונה״ אמרה ליאל.
״את צודקת, אני זוכרת הכל״ אמרתי.
״אז למה את עושה את זה״ אמרה ליאל.
״כי אור צריך להתגבר עליי לילו״ אמרתי.
״למה שהוא יעשה את זה?! הוא אוהב אותך למען השם נועה״ אמרה ליאל.
״ליאל״ אמרתי והיא הייתה מופתעת בדרך כלל אני בחיים לא קוראת לה בשמה הפרטי.
״מה?״ אמרה.
״אני.. הולכת למות״ אמרתי והיא הסתכלה עליי בהלם.
״על מה את מדברת? מה את אומרת עכשיו״ אמרה ליאל שהכל שלה רעד.
״כן.. עוד שישה ימים מהיום אני אקבל התקף לב ואמות״ אמרתי.
״איזה שטויות את מדברת עכשיו נועה, תפסיקי עם השטויות שלך כבר באמת״ אמרה ליאל שהתחילה להזיע.
״זאת האמת, זה הגורל שלי ואין שום דבר שאפשר לעשות נגד זה״ אמרתי.
״תפסיקי לשקר כבר״ אמרה ליאל שהתחילה לבכות.
״אם זה היה תלוי בי הייתי מתחתנת באושר עם אור, בטריפל חתונה איתך ועם כוכב והיינו מרכלות על הבעלים שלנו כל היום וכל הזמן, מוצאות מה אנחנו רוצות ללמוד ולעשות בחיים, טיולים משפחה ילדים, היינו עוברות את כל זה ביחד, אבל זאת האמת, אני מספרת לך את זה כי אני סומכת עלייך שתכבדי את בבקשה האחרונה שלי, אני רוצה לחיות את השבוע הזה בכיף ובשלווה ולעשות מה שאני רוצה לפני שאמות, בבקשה לילו״ אמרתי לה והיא חיבקה אותי.
״זה לא יכול להיות, מה אני יעשה נועה? מה אני יכולה לעשות? אלוהים ישמור זה לא הוגן, את רק עכשיו החלמת״ אמרה ליאל.
״אני מקבלת את זה בבגרות והשישה ימים שאלוהים העניק לי זו מתנה כדי להיפרד מכולכם״ אמרתי.
״מה נעשה אלוהים מה נעשה״ אמרה ליאל.
״די לילו אל תבכי בשבילי אני באמת בסדר, אני אוהבת את כולכם ואני לא רוצה לראות אותכם בוכים זאת הסיבה שלא סיפרתי לאף אחד, אני לא רוצה לתת לאור תקוות שווא עם בחורה שבמילא עומדת למות״ אמרתי.
״אבל איך את בטוחה שזה מה שיקרה נועה אנחנו יכולים לשנות את זה, את בבית חולים״ אמרה ליאל.
״לא יפה שלי, כשגססתי פגשתי את אמי המנוחה, היא הייתה איתי ודיברנו על הכל, לא חשבתי על זה קודם למה יכולתי לזכור את אמא שלי כשהתעוררתי, אז שעשיתי את הסיטי והכניסו אותי למכונה וחיכינו לתוצאות ראיתי אותה שוב עם דמעות בעיניים ואז הבנתי, שהיא הייתה המלאך שבא לחפש אותי ולקחת אותי לעולם הבא, ושאני הולכת לעזוב כאן בעוד שישה ימים״ אמרתי לה והיא הייתה בהלם והמשיכה לבכות עליי ונורית ואבא שלי נכנסו.
״מה קרה?״ אמר אבא
YOU ARE READING
הילדה שלי
Romanceהסיפור מדבר על שלושת הילדות הכי גרועות בבצפר, חסרות מזל שגרות אצל החברה הרביעית מאחר ומשפחותיהן טסו לחו״ל. הן מאוהבות אחים לוי (המקובלים והנחשקים ביותר בבצפר) עד שיום אחד הן מחליטות לעשות מעשה וכותבות להם מכתב אהבה. האחים מחזירים לבנות את מכתבי האה...