נ.מ נועה
״אל תדאגי נועה, אנחנו בחיים לא ניפרד, אני לא יודע איך אבל אני מבטיח לך שניפגש שוב, לא משנה איפה ומצי אני לא יודע איך אבל אני בטוח שנמצא אחד את השנייה שוב״ שמעתי את הקול של אור והתעוררתי במקום בהיר ממש, זה העולם הבא? וראיתי את אמא שלי.
״אמא מתתי נכון?״ אמרתי.
״כן יפתי, את מתת״ אמרה אמי והרגשתי לעצמי להיתפרק עכשיו.
״אמא אני לא רציתי למות, נכון הייתי חזקה עד עכשיו אבל עכשיו אני לא יכולה לפגוש אף אחד מהחברים שלי, לא להתחתן לא עשיתי כלום עדיין״ אמרתי.
״נכון וזה לא הוגן יפה שלי אבל אלה הם החיים״ אמרה אמי.
״אז מה אני עושה עכשיו, מחכה להיוולד מחדש?״ אמרתי.
״לא בדיוק יפה שלי״ אמרה אמי.
״על מה את מדברת״ אמרתי והכל התחיל לזוז ולרעוד ונפלתי לחור שחור ולא ראיתי כלום.
״אמאל'ה לאאאאאאאאא״ דפקתי צרחה וראיתי שאני בחדר בבית שלי? לא משהו פה לא בסדר אני הייתי בגן עדן.
״או לפחות זה מה שחשבת״ אמרה אמא?!
״על מה את מדברת אמא״ אמרתי.
״היית ולא היית יפה שלי״ אמרה.
״על מה את מדברת אמא?״ אמרתי.
״מה שראית וחווית הייתה פיסת עתיד מסויימת שהייתה אמורה לקרות לך ברגע שהיית עולה על המטוס בדרך לארצות הברית״ אמרה אמא.
״אמא זה קרה כבר״ אמרתי.
״לא בדיוק יפה שלי, זה נכון היית אמורה למות, אבל בגלל שליאל סיפרה את מה שקרה או שעומד לקרות לך את מתת לפני הזמן שלך, אז קיבלת מתנה מאלוהים יפה שלי״ אמרה אמא.
״איזה מתנה?״ אמרתי.
״את קיבלת הזדמנות שנייה לשנות את העתיד שלך, כמו שאמרתי לך הגורל שלך היה למות שישה ימים לאחר המחלה שלך, אבל בגלל שלא מתת בזמן שהיית צריכה קיבלת הזדמנות שנייה, אם תצליחי לשנות את מה שעומד לקרות בעוד חצי שנה מהיום ולהגיע לסוף אחר, את תוכלי לשנות את זה אני לא אוכל לעזור לך יותר אבל תודה לאל שהצלחתי לפגוש אותך, נועה תשני את העתיד שלך, לא תהיה לך הזדמנות שנייה, תודה שאת הבת שלי ותודה על שנפגשנו״ אמרה אמא וחיבקה אותי.
״תודה לך״ אמרתי וחיבקתי אותה כשהיא נעלמה והסתכלתי על התאריך של היום והיום ה27.8 אני לא מאמינה באמת חזרתי אחורה בזמן והתעוררתי בבוקר משיחת הטלפון של אמא שלי, ״אמא שלי״.
״הלו?״ אמרתי.
״יפה שלי את באה היום איתנו לארהב נכון?״ אמרה ענת.
״לא אני נשארת כאן ענת״ אמרתי.
״מאמי שלי קראת לי בשם שלי?״ אמרה.
״אמא אני לא חוזרת איתך, אני נשארת פה״ אמרתי.
״יפה שלי אור מתחתן אני לא רוצה שתסבלי״ אמרה.
״אני אסבול ואשאר כאן, אני עם חברות שלי פה אני לא אעזוב אותם בשביל גבר״ אמרתי וניתקתי לה.
״אני לא הולכת לבזבז את ההזדמנות השנייה שלי אין סיכוי כזה אני לא מאמינה אני חיה״ דפקתי צרחה לאוויר.
״אני רואה שסוף סוף איבדת את זה״ אמר אלון, האח הקטן של משפחת לוי כמה זמן לא ראיתי אותו.
״אלון חיים שלי״ קפצתי עליו בחיבוק.
״מה את עושה תשחררי אותי״ אמר כולו כועס, הוא כזה חמוד אמאל'ה.
״אתה כזה חמוד אמאלה״ אמרתי.
״אח גדול תעזור לי היא השתגעה לגמרי״ אמר אלון וראיתי את אור.
״מה את עושה על הבוקר״ אמר ורצתי לחבק אותו.
״מה את עושה?״ אמר אור.
״מחבקת אותך״ אמרתי בחיוך.
״את מחבקת גבר מאורס בזמן שיש לך חבר?״ אמר אור.
״ליאו הוא לא חבר שלי, יצאנו לדייטים זה נכון אנחנו חברים טובים לא בני זוג, למה אתה מקנא?״ אמרתי בגיחוך והוא הסמיק.
״למה שאני אקנא לך ותשחררי אותי״ אמר.
״מה זאת אומרת למה שתקנא לי? אתה אוהב אותי?״ אמרתי.
״לא היא השתגעה לגמרי״ אמר אור.
״מה קורה לכם על הבוקר, אומייגאד סוף סוף אתם ביחד?״ אמרה נורית והתחלתי לדמוע.
״נורית״ אמרתי וחיבקתי רוצה נזכרתי בכל מה שהיא עשתה בשבילי.
״מה קרה יפהשלי, אור מה עשית לה?״ אמרה נורית.
״כלום הוא לא עשה לי כלום אני שמחה לראות אותך״ אמרתי מנגבת את הדמעות.
״טוב אז יאללה בואו לאכול, הבנות כועסות קצת על זה שאמרת שאת עוזבת אז הן הלכו לעשות לך קניות למסיבה״ אמרה נורית, נכון פעם קודמת אני ברחתי מבלי להיפרד.
״אני לא יעשה את זה נורית אני נשארת״ אמרתי.
״באמת?״ אמר אור והסתכלתי עליו.
״אני רציתי להגיד את זה, באמת?״ אמרה נורית וצחקתי.
״כן אני נשארת פה״ אמרתי והיא חיבקה אותי.
״אני ידעתי שלא תעזבי אותנו אני מכירה אותך יותר טוב ממך״ היא אמרה וחיבקתי אותה בחזרה תוך כדי שאני צוחקת.
״נכון את מכירה אותי הכי טוב בעולם״ אמרתי.
״בנות הן עם מוזר״ אמר אייל באנחה מצוברחת וירד לפינת האוכל לאכול.
״הוא ביישן עמוק בפנים בוא שמח שאת נשארת״ אמרה נורית.
״אני יודעת״ אמרתי והיא ירדה במדרגות ואני ואור נשארנו במסדרון.
״טוב אני ארד גם״ אמרתי והוא החזיק לי את היד.
״אני לא רוצה שתחשבי שאני מנסה להבריח אותך מפה״ אמר אור.
״אני יודעת, אתה עומד להתחתן עם אנה, אני מקווה שתהיה מאושר״ אמרתי לו, פה מתחיל כל בנקודת מפנה שלנו, היום אבל אני מוותרת על האהבה שלנו בשביל עתיד שבו אף אחד מאיתנו לא יסבול, למה כל כך קשה להיות עם מישהו שאתה אוהב כל כך?
״תודה״ אמר אור.
״אתה יכול לשחרר את היד שלי?״ אמרתי כשאני משפילה מבט.
״מצטער״ אמר ושחרר בעדינות את ידי וירדתי לאכול.
״הבן הטיפש שלי נועה אני נשבעת לך שהם לא יתחתנו״ אמרה נורית וחייכתי אליה.
״נורית אנחנו לא יכולים להתערב בהחלטה של אור אם הוא אוהב אותה מספיק בשביל להינשא לה, אין משהו שאפשר לעשות, אני לא יכולה להכריח אותו להתאהב בי, אז הדבר היחיד שאני יכולה לעשות זה לשחרר אותו ולקוות שהוא יהיה מאושר עם האהבה החדשה שנכנסה לו לחיים״ אמרתי ולקחתי לגימה מהשוקו שלי.
״השתנת״ אמר אייל.
״אתה מכבד אותי יותר עכשיו?״ אמרתי.
״לא, פשוט לא משנה אני הולך לבצפר״ אמר אייל והלך.
״אוי הוא הלך״ אמרתי.
״איזה ילד ביישן הוא״ אמרה נורית.
״אני גם צריכה ללכת לבית חולים״ אמרתי.
״למה את מרגישה לא טוב?״ אמרה נורית בדאגה.
״יש לי קצת חולשה אני אלך לעשות בדיקות כלליות״ אמרתי בחיוך ויצאתי מהבית.
״אני אקפיץ אותך בואי״ אמר אור.
״אני יכולה ללכת לבד, אתה לא צריך ללכת לפגישה עם אנה?״ אמרתי והתחלתי ללכת לכיוון תחנת האוטובוס והוא עצר עם הרכב בתחנה.
״אמא אמרה לי להקפיץ אותך נו אל תהיי עקשנית״ אמר אור מצוברח.
״אוקי שיש״ אמרתי כי אין לי כוח להתווכח איתו את האמת ונסענו לבית החולים והנסיעה עצמה הייתה שקטה האמת אין לי זמן להתעסק ברומנטיקה והכל אני צריכה למנוע את המוות של עצמי ולמצוא את המשפחה שלי, הייתי צריכה לשאול את ריי איפה הם גרו לפני שהם באו לפה, ריי הגיע מחול בעקבות המקרה שהיה לי..
״הגענו״ אמר אור.
״תודה אבל אני אלך לבד״ אמרתי שיצאתי מהרכב והדפיקות לב שלי התחילו לדפוק, זה מלחיץ להגיע למקום שבו מתתי, והתחלתי ללכת אבל פשוט התחיל לרדת לי זיעה קרה, התחושה הזאת של החנק והכאבים בחזה זה היה נורא ובאמת שהרגשתי שאני הולכת לקבל התקף לב שוב ונפלתי לרצפה.
״מה יש לך את בסדר?״ אמר אור שבא לעזור לי לקום והוא נעצר שהסתכל באותו מקום שנפרדתי ממנו וכאילו שהזמן פשוט עצר ובהינו שם.
״אני בסדר היה לי לחץ בחזה״ אמרתי כשהתרוממתי.
״תיזהרי להבא״ אמר.
״אל תדאג לי כבר אמרתי לך את זה״ אמרתי לו.
״מי דואג לך יאללה תעשי את הבדיקות שלך ונזוז״ אמר אור.
״אין לך מה לעשות?״ אמרתי בגיחוך והיה צלצול בנייד שלו ובדיוק הגיע אמבולנס.
״הלו?״ אמר אור והפנים שלו החווירו וכשראיתי את האמבולנס ראיתי את אבא על האלונקה?!
YOU ARE READING
הילדה שלי
Romanceהסיפור מדבר על שלושת הילדות הכי גרועות בבצפר, חסרות מזל שגרות אצל החברה הרביעית מאחר ומשפחותיהן טסו לחו״ל. הן מאוהבות אחים לוי (המקובלים והנחשקים ביותר בבצפר) עד שיום אחד הן מחליטות לעשות מעשה וכותבות להם מכתב אהבה. האחים מחזירים לבנות את מכתבי האה...