״מה שלומכן בננות מה אתן רוצות לאכול?״ שאל .
״אבא תביא לנו את עוגת השוקולד הלבן הזו״ אמרה שיראל והוא הביא לנו.
״מה קרה לכן היום?״ שאל שראה את מבטינו.
״ניסיתי לכתוב מכתב אהבה לבחור שאני אוהבת והכל נהרס״ אמרתי בעצב.
״ אל תדאגו חמודות עם זה ככה כנראה שהם לא שווים תאמינו לי עם הבחורים שיש לנו היום אני לא אתפלא״ אמר הרי ורמז על שני ערסים שישבו במסעדה וצחקנו ופתאום באדמה התחילה לזוז ולרעוד! יצאנו בחוצה מהר וראינו בתים קורסים ובבתים שלנו גם נהרסו! המשטרה הגיעה ואמרה שיקח להם זמן לתקן את כל הבתים ועכשיו אין לנו בית היום הזה יכול להיות יותר גרוע?
הלכנו לבצפר וכל הילדים הסתכלו עלינו מוזר והיינו בבאסה של החיים!
״תתרמו כסף כל שקל עוזר״ שמענו את ליאו צועק וראינו שהוא עושה מסע התרמה בקרב התלמידים בשביל הבית שלנו רציתי למות וניסינו לברוח אבל ליאו תפס אותנו.
״קדימה בשביל הבנות היפות האלה״! אמר והם שמו כסף בתיבה ואור הגיע.
״היי אתה לא מתכוון לשלם?!״ אמר .
״על מה?״ שאל.
״רק שתדע הבית של נועה נהרס אתמול״ אמר.
״וואו״ אמר אור וכעסתי.
״וואו? וואו?! היו שם תמונות משפחתיות שלנו עם משפחה וקרובים שנפטרו איך אתה יכול להגיד דבר כזה מרושע איפה הלב שלך?!״ צעקתי והוא הוציא את ארנקו.
״לא אפילו אם אני עכשיו חסרת בית אני לא רוצה את העזרה שלך!״ צעקתי והוא צחק.
״היי אור רק בגלל שאתה חכם אתה חושב שמותר לך לרדת עליי ככה? גם אני חכמה אתה יודע״ אמרתי.
״אז תוכיחי״ אמר.
״איך?״ שאלתי.
״יש חמישים מקומות לילדים מצטיינים אם תצליחי להגיע לאחד מהמקומות באלה, אני יעשה מה שאת רוצה״ אמר.
״אפילו שק קמח מול כל הבצפר?״ שאלתי והוא הנהן.
״טוב״ אמרתי והוא הלך.
״איפה נגור עכשיו?״ שאלה כוכב שישבנו במסעדה של הרי לאחר יום קשה בבצפר.
״אל תדאגו בנות חבר טוב מאוד שלי גר כאן בסביבה והוא הזמין אותנו לגור עם אשתו וארבעת בניו עד שיתקנו לנו את הבתים״ אמר אבא שלי ושמחנו. הבנות הלכו לקנות בגדים ואני ואבי נסענו לבית הזה! זאת הייתה אחוזה ענקית ויפה ואישה נחמדה קיבלה אותי בזרועות פתוחות יחד עם עוד איש וילד קטן.
״שלום קוראים לי נועה תודה שאתם נותנים לנו להישאר כאן אני מקווה שזה לא טרחה״ אמרתי.
״איזה מתוקה את! אל תדאגי תמיד רציתי בת ועכשיו יהיו לי 4!״ אמרה.
״בואו תכנסו ״ אמר.
״אני יוציא את התיקי בצפר שלנו מהמכונית״ צעקתי לאבי שנכנס לבית.
״אני אשלח את הבן שלי לעזור לך!״ צעקה הגברת.
״זה בסדר!״צעקתי בחזרה.
״צריכה עזרה?״ שמעתי קול מוכר.
״לא אני מסתדרת״ אמרתי מוציאה את הדברים ומסתובבת.
״שלום אני נו.. אעאעא !״ צרחתי כשראיתי שזה!
YOU ARE READING
הילדה שלי
Romanceהסיפור מדבר על שלושת הילדות הכי גרועות בבצפר, חסרות מזל שגרות אצל החברה הרביעית מאחר ומשפחותיהן טסו לחו״ל. הן מאוהבות אחים לוי (המקובלים והנחשקים ביותר בבצפר) עד שיום אחד הן מחליטות לעשות מעשה וכותבות להם מכתב אהבה. האחים מחזירים לבנות את מכתבי האה...