נ.מ רוני:
״למה?״ אמרתי.
״אני צריכה לעבור איתה, אבא שלי רצה שאני ארש את העסק שלו, אני צריכה לעזור לה שם״ אמרה נועה.
״אנחנו נתגעגע״ אמרה שיראל אבל אני יודעת שהיא מאומצת.
״רוני הכל טוב״ אמרה נועה שחיבקה אותי.
״אני אתגעגע אליך ברמות״ אמרתי והרגשתי שאני עומדת לבכות.
״אל תבכי יפה שלי, די אנחנו צריכים לחגוג, זאת מסיבה״ אמרה נועה ונורית שכבר בכתה נרגעה.
״נכון, יאלה כולם לברך את נועה על שהיא עובדת לחול ולאחל לה המון הצלחה בהמשך הדרך״ אמרה נורית שחיבקה את נועה תוך כדי והיא צחקה.
״אני אוהבת את כולכם מכל הלב באמת״ אמרה נועה ואכלנו בטירוף היה טעים פיצוצים ועשינו רעש של הישמור ויצאתי קצת לנשום אוויר.
״תהיתי מי עושה את כל הרעש, אני מניח שיש לך חלק בזה״ אמר הבחור מהנשף.
״זה שוב אתה״ אמרתי.
״כן אני נח במלון הזה, אבא שלי רצה שאבדוק מי עושה את הרעש וראיתי שאת יצאת משם״ אמר.
״טוב אנחנו עושים מסיבת פרידה לחברה שלי, מתנצלת מראש״ אמרתי עצובה.
״לאן היא עוזבת שיש לך מבט כזה?״ אמר.
״לארה״ב, עם מישהי שהיא בכלל לא אוהבת, אבל היא בכל זאת אמרה שהיא הולכת, והיא לא חושבת על איל אנחנו מרגישות, איל אור ירגיש, שהוא כל כך אוהב אותה״ אמרתי.
״אם את באמת חברה שלה, את צריכה ללמוד להניח לה ולתת לה לחיות את חייה, זה לא שאתן לא תפגשו יותר בחיים״ אמר.
״איזה רשע, זה עדיין מעציב אותי״ אמרתי.
״מצטער, אבל אני יכול להבין אותך, איך זה מרגיש שמפרידים אותך ממשהו שאת אוהבת״ אמר והסתכל לאופק.
״אצה מדבר על חברה שלך?״ אמרתי.
״לא אין לי חברה, דיברתי על אחותי הקטנה״ אמר.
״יש לך אחות?״ אמרתי.
״כן, היא בגילך, אמורה להיות כבר״ אמר.
״למה אמורה להיות? אל תגיד לי שהיא״ אמרתי.
״לא ברור שלא, היא נעדרת כבר 15 שנה, הפכתי שמיים וארץ למצוא אותה, הפכתי להיות שוטר בשביל לחקור את הנושא, אבל לא מצאתי אותה״ אמר.
״אל תרים ידיים, היא בטוח תהיה שם״ אמרתי ושמתי את ידי על כתפו.
״כן את צודקת, דרך אגב איך קוראים לך?״ שאל.
״רוני, ולך?״ אמרתי.
״ריי, לילה טוב רוני, תגידי לחברים שלך להנמיך קצת את הווליום״ אמר ריי.
״אני אגיד להם, לילה טוב ריי״ אמרתי וחזרתי לשם כשהוא נכנס למלון.
״ביקשו מאיתנו להלמיך את המוזיקה אנשים״ אמרתי.
״וואי איזה פדיחות״ אמרה שיראל וצחקתי.
וכבר הגיע בוקר והיינו בנמל התעופה.
״טוב פה התחנה שלי, אני אתגעגע אליכן בנות״ אמרה נועה ועשינו חיבוק קבוצתי.
״תשמרי איתנו על קשר חסר לך ולא״ אמרה ליאל.
״אל תדאגו״ אמרה נועה.נ.מ נועה:
״נורית״ אמרתי וחיבקתי אותה.
״אויש אני אתגעגע אליך כל כך״ אמרה וחיבקה אותי.
״גם אני, תודה על הכל״ אמרתי.
״אנחנו תמיד פה בשבילך קטנטונת״ אמר ירון שחיבק אותי.
״אני יודעת, אתם תמיד תהיו המשפחה שלי״ אמרתי וחיבקתי אותו גם.
״אתה עדיין תשחק אותה גבר איתי אייל, המינימום זה להביא חי חיבוק עכשיו שאני עוזבת״ אמרתי לו והוא בא לחבק אותי.
״תשמרי על עצמך״ אמר ונתתי לו נשיקה בראש.
״תשמרי על עצמך בארה״ב יש הרבה סוטים״ אמר רועי וצחקתי.
״אל תדאג״ אמרתי וחיבקתי אותו.
״טיסה נעימה״ אמר עומר.
״תודה״ אמרתי.
״תשמור על לילו שמעת אותי״ לחשתי לו באוזן והוא האדים וצחקתי.
״נועה להתראות״ אמר אליאב.
״להתראות תשלים עם כוכב כבר״ אמרתי לו וחיבקתי אותו ואחרון חביב אור.
״אני אתגעגע אליך״ אמר אור ונתן לי נשיקה על הראש.
״גם אני, לאהוב אותך היה הדבר הכי טוב שהיה לי בחיים״ אמרתי ונתתי לו נשיקה על השפתיים.
״רציתי לעשות את זה פעם אחת אתה לא תכעס נכון?״ אמרתי והוא חיבק אותי.
״לא״ אמר.
״יאללה חברה אני הלכתי״ אמרתי ולקחתי את המזוודה שלי לכיוון המטוס וכבר ירדו לי הדמעות, זאת הפעם האחרונה שאראה אותן, אמאלה אני לא יכולה להפסיק לבכות וקיבלתי שיחת טלפון מהעורך דין שלי.
״נועה, מתי את מגיעה?״ שאל מייקל.
״אני בדרך ייקח לי כמה שעות, קיבלת הכל נכון?״ אמרתי.
״כן אל תדאגי אנחנו נכניס אותה לכלא כבר היום שתגיעי״ אמר.
״מצויין אבל תחכה שאדבר איתה לפני כן, ועוד משהו אחד לא יכול לדעת על זה שאני הילדה שנחטפה לפני 15 שנה הבנת אותי? אם מישהו יגלה על זה אתה תשלם על זה״ אמרתי.
״ברור שלא הייתי חבר טוב של אמא שלך, אני אכבד את ההחלטה שלך, שתרצי לחשוף את זה אני כאן״ אמר מייקל.
״תודה מייקל״ אמרתי ועליתי למטוס, כן אם אתם מבולבלים אני אעשה לכם סדר, אני דיברתי עם העורך דין של אבי, בסופו של דבר ענת תיכנס לכלא לפני שאמות אז החלטתי להקדים את זה, וכבר להכניס אותה עכשיו, יש לנו את כל ההוכחות, בדיקות דם שמראות על ההרעלה, דנא שלי ושלה שלא תואם, וכמובן שאני הקורבן, היא תשלם על זה שהיא נתנה לאמא שלי למות ככה בשביל להיות עם אבא שלי, אני לא אוכל להיות איתם בחיים, אז אפטר ממנה ואעבור לארץ אחרת ואפתח דף חדש הרחק מכולם.נ.מ ליאל:
״היא באמת הלכה מה?״ אמרתי שהגענו הביתה לארץ.
״כן.. אמאלה אני אתגעגע אליה יש לי הרגשה מוזרה כזאת בחזה״ אמרה רוני.
״גם לי, שכאילו לא נראה אותה יותר״ אמרה כוכב.
״אל תדאגו זה בטח יעבור לנו, אמאלה איזה שיזוף דפקנו יאאלה שלי״ אמרה שיראל.
״אין כמו הבית״ אמר עומר.
״יאאלה אני הולכת להתקלח״ אמרתי לבנות ועליתי למעלה, אני עדיין עצובה ונכנסתי לחדר ועומר נכנס אחרי.
״מה קרה יפה שלי״ אמר.
״סתם אני עצובה ממש״ אמרתי והתחלתי לדמוע משום מקום והוא חיבק אותי.
״אל תדאגי אנחנו נראה אותה שוב״ אמר עומר.
״כן״ אמרתי וחיבקתי אותו חזק.נ.מ נורית:
קמנו לבוקר חדש אור החליט להישאר בבית עוד קצת לפני שהוא עובר לדירה שלו, אני מניחה שזה הדרך שלו להתגבר על האובדן של נועה.
״אני צריכה לספר לכם משהו״ אמרתי לבנות שישבנו בפינת אוכל מדוכאות אנחנו צריכות להעביר את הבאסה מזה שנועה עזבה.
״מה קרה?״ אמרה שיראל.
״עומר וליאל זוג!״ אמרתי להם.
״מה?!״ הן צעקו.
״שששש כן הם ישנים ביחד בחדר של ליאל ובנוסף הם התנשקו בטיול ג׳יפים״ אמרתי להם.
״ידעתי שיש לה חבר שעשינו מסאז׳ בחוף מישהו התקשר אליה בשם מאמי עם לב אדום, זה היה הוא!״ אמרה כוכב.
״וגם רועי אמר לי שעומר היה זה שהציע להם לטוס לברזיל, זה היה בשביל לראות את ליאל״ אמרה רוני.
״אתן רואות אז אני הוצאתי אותם מהארון״ אמרתי בגאווה והן הסתכלו עליי במבט מודאג.
״מה עשית?״ אמרו.
״בואו נגיד שאם אתן עוברות בחדר של ליאל יש שם שלט שדי מסגיר את הזוגיות הסודית שלהן ככה שפעם הבאה בנות אם אתן יוצאות עם מישהו תודיעו לי, אני מריחה חתונה באופק״ אמרתי שמחה.
YOU ARE READING
הילדה שלי
Romanceהסיפור מדבר על שלושת הילדות הכי גרועות בבצפר, חסרות מזל שגרות אצל החברה הרביעית מאחר ומשפחותיהן טסו לחו״ל. הן מאוהבות אחים לוי (המקובלים והנחשקים ביותר בבצפר) עד שיום אחד הן מחליטות לעשות מעשה וכותבות להם מכתב אהבה. האחים מחזירים לבנות את מכתבי האה...