פרק 3

462 30 3
                                    

אור!.
״מה אתה עושה כאן?״ שאלתי.
״מה זאת אומרת? זה הבית שלי״ אמר.
״אור נו אתה עוזר לנועה, נועה תני לאור את התיקים ותבואי לאכול ארוחת ערב״ אמרה הגברת.
״אה נכון נזכרתי אמרת שאפילו אם את חסרת בית את לא צריכה שום עזרה שלי אז בואי״ אמר והסתכלתי עליו בפרצוף מעוצבן ונכנסתי לבית.
אוי כוכב וליאל אני חייבת להזהיר אותן!
-נ.מ ליאל-
אני כוכב ושיראל קנינו בגדים לשלושתינו כי אין לנו בגדים ושיראל הלכה למסעדה של אביה ואנחנו המשכנו בדרכינו והגענו לאחוזה מדהימה!.
״מי אתן?״ שמענו קול.
״אנחנו ליאל וכוכב ואתם?״ שאלנו והסתובבנו וכשראינו את הפרצופים צרחנו.
״אז אתן הבנות של החברים של אבא שלנו מה? אני מניח שנצטרך לגור יחד לא?״ שאל עומר וניסיתי לצאת מההלם.
״מה אני יודע שאני חתיך״ אמר עומר בשחצנות.
״לא ידעתי שפסלים יודעים לדבר עכשיו עוף מהדרך״ אמרה כוכב.
״זה הבית שלנו בנות״ אמר אליאב .
״אין סיכוי שאני נשארת כאן!״ צעקתי ועומר תפס את ידי והחלקתי וכשהוא תפס אותי אליאב התקרב לכוכב והיא נדפקה בקיר.
״למה את מפחדת שלא תוכלי לשלוט ברגשות שלך?״ שאל עומר והלב שלי דפק חזק.
״מה קשור?!״ אמרתי.
״מה אם ננשק אתכן?״ שאל אליאב החזיר מבט לכוכב שגם לה בטח הלב האיץ.
״באמת מעניין מה יקרה״ אמר עומר והיינו ממש קרובים.
״ילדים הגעתם?״ שאלה גברת ועומר הפיל אותי ואליאב את כוכב.
״כן אמא בואי ניכנס״ אמר אליאב ונכנסנו איתן בכעס!
״ליאל התקשרתי אליכן!״ נועה אמרה והתקדמה אלינו.
״איזה קבלת פנים נחמדה הייתה״ כוכב סיננה וישבנו בספה ושיראל הגיעה.
״שלום קוראים לי שיראל״ אמרה והתיישבה בספה לידנו.
״שלום מתוקה, אז ראיתי שאתם באותו בצפר, אתם מכירים?״ שאלה ונחנקנו עם התה ששתינו.
״לא, זה כלום פשוט כולם מכירים אותם״ אמרתי.
״אה. אני מבינה, אני מקווה שהם מתנהגים אליכן יפה״ אמרה.
נ.מ נועה
נכנסתי לחדר שלי שהיה נראה כמו חדר נסיכות יפיפה! ישבתי במיטה ופתחתי את תיק הבצפר ומתוכו נפל המכתב.
״איי איי טיפש איך התאהבתי בך איזה בזבוז של דמעות״ אמרתי לעצמי ודמעה בוגדנית זלגה לה.
״אני באמת כזאת סתומה? אני טיפשה נכון? למה בכלל עשיתי את זה לעצמי הייתי צריכה להשאיר את המצב ככה ועכשיו הוא שונא אותי.. יותר מתמיד״ אמרתי מדוכאת ולקחתי את פיג׳מת הקיץ שלי גופיה ורודה ומכנס קצר.
התקלחתי כדי להוריד את הזוועה שעברה עליי וכשיצאתי מהמקלחת עם מגבת בלבד נתקלתי באור.
״שוב נפגשים מה?״ אמר וגילגלתי עיניים.
״מה אתה צריך?״ שאלתי.
״זה הבית שלי את יודעת שאת צריכה להתנהג אליי בכבוד מבינה?״ אמר וסטרתי לו.
״אתה דוחה! אני לא מבינה מה מצאתי בך! בטח לא קראת את המכתב נכון 4 שנים שהייתי מאוהבת בך, איזה בזבוז!! בזבוז שאפילו לא התנשקתי את הנשיקה הראשונה שלי בגללך אבל אתה יודע מה? זהו זה נגמר אני שונאת אותך ואני מצטערת שהכרתי אותך בכלל!״ אמרתי כשכמעט ירדה לי דמעה והלכתי לחדרי. סגרתי את הדלת וישבתי על הרצפה ונשענתי על הדלת.
נ.מ אור
אני קראתי את המכתב שלה ואפילו שאני לא מרגיש את אותו הדבר אליה קשה לשמוע דברים כאלה, אני באמת כזה קר וחסר רגישות כמו שאמא שלי תמיד אומרת? אחחחח, אני צריך לעשות משהו.
נ.מ נועה
ישבתי על השולחן ליד המחשב מנסה לעשות שיעורי בית ולא מבינה כלום!
״סליחה שאני מפריעה״ אמרה אמא של אור.
״כנסי גברתי״ אמרתי.
״את יכולה לקרא לי אמא״ אמרה.
״אוקיי אמא אבל יש לי אמא״ אמרתי.
״אני יודעת אבל זה נשמע טוב יותר מגברת״ אמרה וצחקתי .
״את עושה שיעורים?״ שאלה.
״אני לא מבינה כלום אני סתם עושה״ אמרתי.
״את יכולה לשאול אותו״ אמרה אמא והצביעה לחדר שלידי.
״מי שם?״ שאלתי.
״הבן שלי אור, הוא חכם יותר מדי, הוא יכול לעזור לך״ אמרה.
״ לא זה בסדר״ אמרתי.
״ וואי כמה זמן רציתי שתהיה לי בת ועכשיו יש לי ארבעה, כבר הייתי עם כוכב, ליאל ושיראל הן מתוקות פשוט״ אמרה וחייכתי.
״מה זה?״ שאלה ופתחה את האלבום.
״זה האלבום שלי״ אמרתי.
״וואי איזה חמודה את!״ אמרה והתיישבנו על המיטה ואכלנו גלידה.
״רוצה לראות את האלבום של אור?״ שאלה וקמה מהמיטה. לאחר 5 דקות היא הגיעה.
״וואו!״ אמרתי בשוק וראיתי תמונה שלו מביכה שהיה ביסודי ועשיתי חיוך ערמומי.
״תגידי, אני יכולה את התמונה הזאת?״ שאלתי והיא נתנה לי אותה.
״לילה טוב״ אמרה וכיבתה את האור. אור הלך עליך!

הילדה שליWhere stories live. Discover now