פרק 44+45:

196 11 3
                                    

נ.מ נועה
ענת שחררה לאט לאט את הידיים שלה ממני וירד לי דם בגלל הציפורניים שלה.
״על מה את מדברת נונה, את הילדה שלי אני ילדתי אותך, והבאתי אותך לעולם הזה ילדה שלי, את הבת שלי״ אמרה ענת.
״את משקרת לא רציתי לפתוח את זה ככה מול כולם אבל אני כבר יודעת, אני הבת המאומצת שלך, ואם את רוצה לשמוע איך אני יודעת בואי נצא החוצה, קדימה״ אמרתי והוציאה את ענת בכוח החוצה.
נ.מ אור
״מה ראינו עכשיו?״ אמרה ליאל.
״נועה מאומצת?״ אמרתי.
״לא היה לי מושג״ אמרה אמא והתיישבה.
״נועה כנראה גילתה את זה לא מזמן, היא מספרת לנו הכל אם היא הייתה יודעת את זה היא כבר הייתה מספרת לנו את זה״ אמרה כוכב.
״יש מצב שאבא שלה אמר לה את זה לפני שנפטר, אור אמר שהיא דיברה איתה לפני שהוא נפטר״ אמרה שיראל.
״אני לא יודע לא דיברתי איתה על מה הם דיברו אבל לא ידעתי שזה כזה חמור, אבא שלה נפטר והם לא היו ההורים האמיתיים שלה״ אמר אליאב.
״זה שהם הורים מאמצים לא אומר שהם לא ההורים האמיתיים שלה, אל תדבר ככה״ אמרה כוכב.
״אני אלך אליה״ אמרתי ושיראל תפסה לי את היד.
״מה את עושה״ אמרתי.
״אתה תתן לה לפתור את בעיניינים שלה לבד״ אמרה שיראל.
״אני רוצה לעזור לה״ אמרתי.
״באיזה זכות? אתה? בחור שמתחתן עוד שבוע עם בחורה אחרת, באיזה זכות אתה רוצה לעזור לה בעוד שאתה הבנאדם שהכי פגע בה מכולנו פה״ אמרה שיראל ועצרתי.
״זה לא משנה בכלל, מה שמשנה זה שאכפת לי ממנה״ אמרתי.
״זה משנה, כי אתה לא אוהב אותה אבל היא אהבה אותך, כל כך אהבה אותך שזה חנק אותה בלילה היא בכתה בגללך כל כך הרבה, ועכשיו אתה עומד להתחתן תכניס את זה לראש אור, תעזוב אותה ותן לה להמשיך הלאה, אין לך זכות להתערב בחיים האישיים שלה״ אמרה שיראל.

נ.מ שיראל
״הרגשתי שאני עומדת לבכות, הזדהיתי עם מה שנועה אמרה, רועי הוא באד בוי שמתחיל עם כל בחירה שזזה, אפילו אחרי הנשיקה שלנו הוא היה עם עוד מלא בחורות אחרי זה, והייתה פעם אחת שהוא הזמין אותה אלינו הביתה ושכב איתה פה בבית שלנו והדמעות שלי התחילו לרדת שנזכרתי בזה.
״שיראל״ אמר אור.
״לא אור אתה תכבד אותה, אני לא אתן לך להתקרב אליה ככה עם הרגשות המעורערים שלך, הייתה לך בחירה היא או אנה ובחרת באנה, אז תיקח אחראיות על זה ותשחרר אותה בשקט״ אמרתי לו.
״אני דואג לה בתור חבר, מישהו שגר איתה בבית לא יותר מזה״ אמר אור וצחקתי.
״ונועה צריכה לראות את הקראש שבגד בה בה לתמוך בה? אל תנסה לנקות את המצפון שלך איתה אחרי ששברת לה את הלב״ אמרתי ורועי עמד מאחוריו והעפתי אליו מבט והסתכלתי על אור.
״אתה לא יודע לאהוב או לכבד לב של אישה שנשבר בגללך, תעזוב אותה בשקט, תלך ממנה״ אמרתי לו והוא שתק ועזב את היד שלי.
״אני אשאר פה״ אמר אור וניגבתי את הדמעות.
״תודה״ אמרתי ועליתי למעלה לשטוף פנים וניגבתי אותם במגבת ורועי נכנס לשם ונשען על הדלת.
״תזוז אני רוצה לצאת״ אמרתי.
״את ואני צריכים לדבר״ אמר רועי.
״אין לנו על מה לדבר״ אמרתי וניסיתי לדחוף אותו.
״את יודעת שאת לא יכולה לדחוף אותי״ אמר רועי.
״מה אתה רוצה ממני אין לי זמן בשבילך״ אמרתי.
״מה זה היה עכשיו?״ אמר.
״מה?״ אמרתי.
״למה הייתה לי הרגשה שמה שאת אומרת לאור היה מכוון אליי?״ אמר רועי.
״היית רוצה שזה יכוון אליך?״ אמרתי והוא שתק.
״אני יודע שהמצב בינך לביני נשאר די מביך אחרי הנשיקה וזה נשאר תלוי באוויר אבל את לא אומרת כלום איך אני אמור לנחש״ אמר רועי.
״אתה צודק נכון, אני הייתי אמורה לפנות אליך, רק תזכיר לי מתי? אה נכון כשדיברת עם קורל בטלפון נכון? לא אולי שהכנסת את מאיה לבית שלנו ועשיתם את מה שעשיתם כל הלילה אז הייתי אמורה להיכנס ולהגיד היי מה הקטע״ אמרתי בציניות.
״לגבי זה שיראל-״ אמר ועצרתי אותו.
״תקשיב אין לך מה להסביר לי אתה לא חבר שלי אז אין לי למה לבוא אליך בטענות, אבל שאתה תנסה להפוך את הסיפור הזה ולהוציא אותי אשמה? אני לא התקרבתי אליך בגלל זה, כי ידעתי שאני לא יכולה לסמוך עליך, ותראה בגללך מה אני עושה אבא של פאקינג חברה שלי נפטר היום ובמקום להיות איתה אני רבה איתך בשירותים, תעשה לי טובה רועי תתפוס  אחר ממני ואל תדבר איתי יותר בחיים שלך״ אמרתי.
״את בטוחה שזה מה שאת רוצה?״ אמר והייתי פשוט בהלם מהבחור הזה.
״וואו איזה שחצן אתה באמת, תקשיב כנראה שאני מטומטמת שבזבזתי את הזמן שלי על אנשים כמוך באמת כמה טיפשה אני הייתי כשהסתכלתי עליך באמת, אל תתקרב אליי בחיים שלך, עכשיו תזוז לי מהדלת״ צעקתי עליו והעפתי אותו בכוח חתיכת מגעיל באמת.

הילדה שליWhere stories live. Discover now