פרק 53:

167 8 2
                                    

נ.מ נועה:
התעוררתי בחמש לפנות בוקר וכאב לי הגב התחתון, אני לא מאמינה שעשיתי את זה ככה, הפעם הראשונה שלי הלכה ככה, ואפילו לא הייתי שיכורה או משהו יואו מה עבר לי בראש, טוב נו, תמיד רציתי שהפעם הראשונה שלי תהיה איתו והסתכלתי על אור ישן לידי ונתתי לו נשיקה מהירה בשפתיים.
״אני מקווה שתוכל לשכוח אותי״ אמרתי ולבשתי את אחת החולצות שלו ולקחתי את השמלה והנעליים שלי והלכתי לכיוון החדר שלי במלון ולמזלי הבנות ישנו אז נכנסתי ישר למקלחת, וחשבתי על הכל, איך אני צריכה להיפרד מהן ככה? מהכל? כואב לי הלב רק לחשוב על זה ויצאתי אחרי שעה של התפנקות באמבטיה ושיצאתי לסלון ליאל נכנסה לחדר?
״איפה היית?״ אמרתי והיא הייתה בשוק שראיתי אותה.
״אממ הייתי פה?״ אמרה.
״ליאל את נכנסת מהחדר? ואת לבושה בבגדים אחרים שהשמלה שלך ביד ויש לך סימן של היק-״ אמרתי והיא שמה את ידה על הפה שלי.
״טוב אני אספר לך״ אמרה לי בשקט.
״אז בואי נצא לעשות ריצה בחוץ ככה שלא ישמעו, גם אני צריכה לספר לך משהו״ אמרתי.
״סבבי תני לי 5 דקות, התקלחתי שם כבר״ אמרה ליאל שהלכה להחליף לבגדי ספורט.
״קיי״ אמרתי ואחרי עשר רבע שעה בערך היא יצאה ויצאנו מחוץ למלון.
״וואו קר בשש וחצי בבוקר מזל שהבאנו ג׳קט״ אמרה ליאל.
״כן״ אמרתי.
״טוב, אני אספר לך, אני ועומר זוג״ אמרה ליאל והסתכלתי עליה בשוק, זה היה ככה גם בחיים הקודמים שלי, אמא שלי צדקה, הכל יחזור על עצמו.
״מזל טוב חיים שלי אני שמחה בשבילך, לפחות אחת מאיתנו תקבל את הסוף השמח שלה״ אמרתי.
״תודה בגלל זה נשארתי לישון איתו״ אמרה ליאל.
״אני בטוחה שלא רק ישנתם״ אמרתי וליאל האדימה.
״אנחנו זה לא משנה העיקר שאנחנו ביחד״ אמרה.
״נכון״ אמרתי וחיבקתי אותה.
״את חייבת להיות מאושרת איתו״ אמרתי.
״ברור? מה יש לך? אמרת שגם לך יש משהו לספר? אני כולי אוזן?״ אמרה ליאל.
״אני חוזרת לאמא שלי״ אמרתי.
״מה?״ אמרה.
״כן אחרי הטיול אני נוסעת לארה״ב, הבטחתי לה את זה״ אמרתי.
״אבל אנחנו חוזרים ומתחילים ללמוד אחרי זה״ אמרה.
״כן, אבל אני לא אלמד איתכם, אני אלמד שם, אמרתי לך עכשיו שאבא שלי נפטר, היא צריכה אותי״ אמרתי.
״אבל לא רצית ללכת? למה שינית את דעתך?״ אמרה ליאל.
״כי אני צריכה ללכת לשם, יש הרבה דברים שאנחנו צריכות לעשות״ אמרתי.
״אבל את תחזרי לבקר אותנו נכון?״ אמרה ליאל.
״ברור אתן המשפחה שלי״ אמרתי.
״אני לא אעצור אותך, לאחרונה אנחנו מתבגרות וכל אחת מאיתנו כבר מתחילה לסלול את המסלול שלה לעתיד, אם את צריכה ללכת לשם, כנראה יש סיבה מוצדקת״ אמרה ליאל וחיבקתי אותה.
״אוף אני אוהבת אותך״ אמרתי.
״גם אני אותך חיים שלי״ אמרה.
״רק אבקש ממך, אל תספרי לבנות אני אספר להן אחרי שנסיים את החופשה שלנו״ אמרתי.
״אין בעיה יפה שלי״ אמרה ליאל.
״תודה״ אמרתי.
״נסיים את הריצה שלנו?״ אמרה ליאל.
״כן חכי לי״ אמרתי.

נ.מ עומר:
״יאאלה קומו ארוחת בוקר״ דפקה אמי על הדלת וירדנו לקומה הראשונה ששם יש בופה שלוקחים אוכל ויושבים וראינו את הבנות אוכלות.
״בנות בוקר טוב״ אמרה אמא והן נופפו לה בחזרה ושלחתי קריצה מהירה לליאל שהתחילה לצחוק.
״נשב איתן לאכול אמא?״ אמרתי.
״זה רעיון מצויין בן שלי״ אמרה אמא והתיישבנו שם וישבתי מול ליאל, אליאב ישב מול כוכב, רועי ליד רוני, שיראל ליד נועה ואור מולה.
״בנות מה אתן עושות היום?״ שאלה אמא.
״חשבנו לעשות טיול ג׳יפים, יש פה נופים מדהימים״ אמרה רוני.
״גם אנחנו חשבנו לעשות את זה״ אמרתי.
״אז בואו נלך ביחד״ אמרה ליאל.
״מה שבא לכם״ אמרה נועה.
״אז קבענו נתחלק לשלושה רכבים, אני ירון אייל ורוני ברכב אחד, אליאב רועי כוכב ושיראל ברכב שני, עומר ליאל נועה ואור ברכב שלישי, אוקיי?״ אמרה.
״סבבי״ אמרנו.
״עוד חצי שעה כולם למטה״ אמרה והתחלנו לאכול בכיף שלנו כל אחד בעולם הקטן שלו ונכנסנו לרכבים.

נ.מ רוני:
״בכוונה חילקת אותם ככה נכון?״ אמרתי.
״כן, שידברו קצת בינהם״ אמרה נורית.
״איזה דודה את יא אללה, זה גורם לי להרגיש בודדה, מתי יגיע הגבר שלי?!״ אמרתי והם התחילו לצחוק.
״למה כולכן רוצות חבר בגיל הזה, אני פשוט לא מבין בנות״ אמר אייל שחזר לקרוא אל הספר שלו וחיבקתי אותו.
״שתגדל תבין״ אמרתי.

נ.מ כוכב
שקט. ככה אפשר לתאר את הנסיעה שלנו באמת בבית קברות יותר רועש מכאן, יש שקט לא נעים כזה, אחרי מה שקרה אתמול בין שיראל ורועי שעכשיו הם באותו רכב, ואתה תקוע איתם זה לא כיף.
״מה אתם אומרים? נשמע מוזיקה?״ אמרתי.
״לא״ הם ענו באותו זמן והסתכלו הצידה זה מזה בעצבנות.
״נשחק אולי משחק?״ אמרתי.
״נראה לך?״ אמרה שיראל.
״טוב בואי תהרגי אותי גם, מה יש לכם שניכם?!״ אמרתי.
״מה יש לי? את יודעת שהוא קרא לי זונה אתמול?!״ אמרה שיראל ואני אליאב הסתכלנו על רועי.
״תגיד לי אתה לא מתבייש? אתה הבאת לפני חודש את מאיה הזאת לבית״ אמרתי.
״נכון? ואז הוא מעז לקרוא לי ככה, אני עדיין בתולה!״ צעקה עליו שיראל ברכב.
״לא נראה לי שהיית צריכה לצעוק את זה עכשיו״ אמרתי.
״טוב הייתי צריכה לפרוק״ היא לחשה לי חזרה.
״אחי יש לך משהו להגיד?״ אמר אליאב.
״אין לי מה להגיד״ אמר רועי.
״יופי שאתה יודע את מקומך״ אמרה שיראל ושוב פעם השקט הזה, למה פתחתי את הפה שלי מלכתחילה, אני מרימה ידיים.

נ.מ עומר:
״יואו בחיים לא הייתי בטיול ג׳יפים״ אמרה לי ליאל.
״כן אנחנו היינו שנה שעברה אבל בארץ, בחול זה בטח יותר מעניין״ אמרתי.
״כן, יש פה נופים חבל על הזמן, שהגענו עשינו פה באנג׳י אחד המפחידים אבל בסוף זה היה טירוף״ אמרה ליאל.
״איזה כיף לכן״ אמרתי.
״יש לכם פה שבוע תלכו לעשות את זה גם!״ אמרה ליאל.
״כן אבל יש לי הרגשה שאמא שלי תעשה לנו טיולים משותפים כמו היום״ אמרתי.
״אתה צודק אני אוהבת את אמא שלך״ אמרה ליאל.
״אומנם היא קצת חטטנית אבל אין כמוה״ אמרתי.
״כן, ההורים שלי שונים ממנה״ אמרה.
״מה הם עושים?״ אמרתי.
״אבא שלי טייס, ואמא שלי דיילת, ככה שהם כל הזמן בחול אני בקושי רואה אותם״ אמרה ליאל.
״זה לא קשה?״ אמרתי.
״זה היה קשה בהתחלה כשהייתי יותר קטנה אבל הבנות היו איתי ולכולנו יש אישיו עם הורים, אז תמכנו אחת בשנייה״ אמרה.
״אני רואה, אני שמח שיש דבר חדש שלמדתי עליך״ אמרתי והיא חייכה אליי.
״טוב מה קורה עם האווירה הרומנטית הזאת? אתם זוג או משהו?״ אמר אור, וואו שכחתי שהוא כאן.
״אנחנו?״ אמרתי.
״כן״ אמר אור.
״לא מה פתאום״ אמרה ליאל.

הילדה שליWhere stories live. Discover now