נ.מ ליאל:
עבר שבוע מאז שילדתי ואני עדיין פה בבית החולים ניהנת מהילדה שלי
״יפה שלי היא כזאת יפה״ אמר עומר שהמשיך לבכות מלראות את התינוקת שלנו בידיים שלי.
״אז אולי עכשיו תרים אותה?״ אמרתי צוחקת.
״לא אני עדיין לא מוכן לזה נפשית״ אמר ושמענו רעש של מצלמה והסתכלנו לראות את נורית לוקחת תמונות שלנו.
״אתם כאלה חמודים תמשיכו, תמשיכו״ אמרה נורית וראינו את כל המשפחה שלנו נכנסים.
״אני רוצה להכיר את הנכדה שלי״ אמר אבי והרים את דני הקטנה בידיו.
״איזה מרגש זה באמת אני לא מאמינה שילדתי כזאת ילדה יפה״ אמרתי.
״כן, והיית מדהימה יפה שלי״ אמר עומר שנישק אותי במהירות על השפתיים.
״אתם כאלה חמודים״ אמרה נורית שהמשיכה לקחת לי תמונות.
״אני שמחה שכולכם באתם לבקר את המטופלת אבל אני אחכה לבדוק אותה אז אני מבקשת מכולכם לצאת לכמה דקות ולהשאיר אותי לבד איתה ועם התינוקת״ אמרה הקופרה וכולם יצאו טוב חוץ מעומר כמובן.
"הן כבר יכולות ללכת הביתה איתנו?" שאל אותה עומר והיא חייכה.
"בוודאי שכן, הן ריאות והן כבר יכולות להשתחרר מזל טוב מתוקה" אמרה איריס ונישקה את דני יש לה פינה רכה לתינוקות.
"וואי תודה אני מעריץ שלך" אמר עומר שחיבק אותה וצחקתי.
וכמובן איך שהגענו הביתה כולם קפצו עלינו בנשיקות וחיבוקים הם באמת המשפחה הכי טובה שיכולה להיות! וישבתי בסלון עם הבנות ודניאלה בידיים שלי.
״איך זה ללדת? כואב?״ אמרה רוני וצחקתי.
״כן זה כואב רצח אבל זה כאב ששווה לסבול״ אמרתי.
״זה משפט קיטשי רצח״ אמרה כוכב.
״חכי שיגיע הילד שלך ותביני, היא כזאת קטנה אמאלה בא לי לאכול אותה״ אמרתי שנתתי לה מלא נשיקות ושיראל לקחה אותה ממני.
״היי״ אמרתי.
״את מפריעה לה לישון!״ אמרה שיראל ושמה את דניאלה בעריסה.
״היא חמודה רצח״ אמרה רוני.
״כן, נו אז מה איתכם בננות?״ אמרתי.
״אני ואליאב בתקופה הטובה שלנו, טוב ברור שאבא שלי לא מרוצה וגם האחים שלי לא אבל בסופו של דבר הם יצטרכו להשלים עם זה״ אמרה כוכב.
״טוב אפשר להבין אותו אחותי משום מקום הייתם חתול ועכבר ועכשיו אתם זוג זה צריך להקל את זה״ אמרה רוני.
״חתול ועכבר את צריכה לקרוא לשיראל ולאח שלך אחותי״ אמרה כוכב.
״אנחנו ממש לא רבים טוב לא כל הזמן״ אמרה שיראל
״את לא צריכה לשקר שיראל אני יודעת הכל״ אמרה כוכב.
״אני רוצה לראות מה את היית עושה עם הבן זוג שלך מופיע בפרסומות או בשלטי חוצות בלי חולצה עם בחורה צמודה אליו״ אמרה שיראל.
״אז אתם זוג?״ אמרתי.
״אנחנו לא מוגדרים לא צריך להיות מוגדר״ אמרה שיראל וצחקתי.
״כמה זמן עבר מאז שראיתי אתכם ככה״ אמרה נורית שהביאה מגש כעם תה ועוגיות.
״נורית תני לי לעזור לך״ אמרתי.
״שאני אבקש מהכלה שלי שיצאה מבית החולים לעשות את זה? לא מתוקה תשבי״ אמרה נורית והתחלנו לאכול בכיף שלנו.
״אז מה ליאל איך זה להיות אמא?״ אמרה נורית.
״אני עדיין לא מרגישה אמא אבל אני פשוט מאוהבת בילדה הזאת בצורה הכי קשה שיש, אומרים שאמהות מתחברות לתינוקות שלהם עוד מהבטן וזה נכון, כל תזוזה שלה כל בעיטה שלה זה אמאלה״ אמרתי והיא חיבקה אותי.
״עכשיו יהיה לך הרבה זמן להינות איתה ולראות לאט לאט איך היא גדלה עם הזמן הצעדים הראשונים המילים הראשונות זה כל כך מרגש״ אמרה נורית.
״אמאלה אני לא יכולה לחכות כבר״ אמרתי ולגמתי שלוק מהתה.
״ונורית איפה הבנים?״ אמרה שיראל.
״הם הלכו לבית מרחצה אין לי מושג למה הם הלכו עד לשם אבל כנראה בעלי רצה לעשות איתם בונדינג טיים״ אמרה נורית.
״גם אנחנו צריכות לעשות יום פינוק חכו פה״ אמרה רוני ועלתה לחדר שלה וירדה עם מלא מוצרי טיפוח ומסיכות.
״ערב בנות, דני תעשה את זה גם עם חברות שלה בעתיד״ אמרה רוני.נ.מ עומר:
״אבא למה הלכנו להתקלח במקלחות ציבוריות שיש לנו מקלחת בבית?״ אמר אליאב.
״זה כמו מעיינות חמים בן אתה לא מבין? זה כיף״ אמר אבא.
״אני דואג לילדה שלי״ אמרתי.
״תירגע אחי היא עם אמא שלה ואמא שלך, אתה יותר מדי אובר פרוטקטיב״ אמר רועי.
״אור אתה לא נכנס?״ אמר אליאב.
״לא אני מעדיף להיות בחוץ אני הולך לקנות משהו לשתות״ אמר אור ויצא מחוץ למלתחות.
״אני דואג לו אבא״ אמרתי.
״כן גם אני הוא חוזר למה שהוא היה פעם.. כל היום בחדר שלו הולך ללימודים וחוזר הוא אפילו לא מתווכח איתכם״ אמר אבא.
״אני חושב שהוא פשוט תקוע אני מבין אותו, לפני שאני וכוכב נהינו זוג הייתי כמוהו אני לא ידעתי מה לעשות ופשוט זה היה תקוע כמו כדור שאף אחד לא נוגע בו, הוא גם דחה את הבחורה שבאה לבית חולים עדי, אני חושב שהוא פשוט חייב למצוא את נועה ולעשות איתה את בסגירת מעגל הזה אחרת הוא לא יוכל להמשיך הלאה״ אמר אליאב.
״זהו על זה רציתי לדבר איתו, הפעלתי את הקשרים שלי בנוגע אליה״ אמר אבא.
״אבא אתה מצאת אותה?״ אמרתי.
״זוכרים לפני שנה בערך היינו בנשף בריו דה זנרו?״ אמר אבא.
״כן, זה היה בטיול זה הנשף שהאיש ההוא איך קראו לו? משהו אזולאי אירגן, אבא אתה עשית איתו שיתוף פעולה לא?״ אמר אליאב.
״כן, בעיקרון הוא מארגן מסיבה עוד חודשיים״ אמר אבא.
״נו באמת דוד, איך זה יעזור לאור?״ אמר רועי.
״הוא עורך את המסיבה בשביל הבת שלו שנמצאה לאחר 15 שנה״ אמר אבא.
״לא היה לו בן?״ אמרתי.
״כן יש לו בן אבל הבת שלו נחטפה כשהייתה בת 3״ אמר אבא.
״אז איך זה קשור לאור?״ אמר רועי.
״לבת שלו קוראים נועה״ אמר אבא.
״מה?!״ אמרנו.
״כן, ונורית סיפרה לי שנועה סיפרה לה שהיא מאומצת ושיום מין הימים היא תצטרך לדבר עם האמא המאמצת שלה לגבי ההורים הביולוגים שלה״ אמר אבא.
״לא היה לי מושג״ אמרתי.
״אז אתה מאמין שנועה היא הבת של ערן?״ אמר אליאב.
״אני בטוח כבר בדקתי את זה כי ענת אמא של נועה נפטרה לפני חודשיים שלושה כשהיא הייתה בכלא ובדקתי למה היא נכנסה לכלא וזה בגלל שהיא חטפה קטינה בת שלוש וחסמו את במידע שיש על נועה אבל זאת חייבת להיות היא״ אמר אבא.
״אז אתה תיקח את אור לשם?״ אמרתי.
״כולכם תבואו למסיבה הזאת״ אמר אבא.
״וככה הם יוכלו להיפגש יואו אבא אתה גאון!״ אמר אליאב.
״אבל אל תספרו לו כלום כרגע, אני מעדיף שהם יפגשו שם וסוף סוף נשים סוף לסיפור הטרגי של שני אלה ונראה לאן הדרכים מובילים, שהם יהיו ביחד או שכל אחד ימשיך לדרכו״ אמר אבא.
״אתם משפחה כל כך יפה״ אמר איזה מבוגר אחד מאחורינו ונזכרנו שאנחנו במלתחות.
״רואה אבא אתה צריך ללמוד ממנו״ אמר איזה בחור בגיל שלנו ויצאנו בשם במבוכה.
״מה התעכבתם שם קניתי לכם שתייה״ אמר אור שכבר התלבש ליציאה.
YOU ARE READING
הילדה שלי
Romansהסיפור מדבר על שלושת הילדות הכי גרועות בבצפר, חסרות מזל שגרות אצל החברה הרביעית מאחר ומשפחותיהן טסו לחו״ל. הן מאוהבות אחים לוי (המקובלים והנחשקים ביותר בבצפר) עד שיום אחד הן מחליטות לעשות מעשה וכותבות להם מכתב אהבה. האחים מחזירים לבנות את מכתבי האה...