כעבור שלוש שנים-
נ.מ אור:
"אור תקום כבר החתונה של כוכב ואליאב היום" אמרה אמי.
"אני קם איפה הילדה הקטנה שלי?" אמרתי.
"אבא בוקר טוב" אמרה נועם בתי בת השלוש ונתתי לה נשיקה.
"בוקר טוב מאמי, את ודני מוכנות להיות נערות הפרחים?" אמרתי.
"בטח אבא התאמנתי על זה קשה" אמרה נועם ונתתי לה נשיקה שוב.
"אני בטוח שתצליחי כל הדודים שלך קנו לך בגדים יפים לחתונה נכון?" אמרתי שהיא ישבה על המיטה.
"כן כן הולך להיות כיף אבא" אמרה נעם.
"יאללה בואי נקום להתארגן" אמרתי לה שירדנו במדרגות.
"אבא למה אתה לא מתחתן שוב?" אמרה נעם.
"אני רוצה לכבד את הזיכרון של אמא שלך" אמרתי.
"אתה לא כועס על נועם בגלל שאמא מתה בגללה?" אמרה נועם.
"איך אני אכעס אמא שלך רצתה כל כך שתגיעי לעולם נועם, כולנו חיכינו לך, את המתנה שהיא השאירה לי מאחור" אמרתי והיא חיבקה אותי.
"אני אוהבת אותך אבא" אמרה נועם.
"גם אני אוהב אותך ילדה שלי" אמרתי וחיבקתי אותה בחזרה.
"נואל הייתה באמת בחורה טובה היא הייתה בדיוק כמוך" אמרתי בחיוך וירדנו להחליף בגדים.
"בשעה טובה אחי" אמרתי.
"כן אתה היחיד עכשיו שצריך להביא ילד או ילדה" אמר עומר בצחוק.
"חכו אתם יודעים כמה זמן חיכיתי בשביל שההורים של כוכב יסכימו לחתונה?" אמר אליאב וחיבקתי אותו.
"אני באמת גאה בך" אמרתי.
"אני לא מאמין שאני מתחתן סוף סוף" אמר אליאב וצחקנו.נ.מ כוכב:
"אומייגאד את מתחתנת חיים שלי" אמרה רוני שחיבקה אותי.
"די אני לחוצה" אמרתי.
"רגע אף פעם לא סיפרת לנו איך בכלל הצעת לאליאב נישואין" אמרה שיראל.
"נכון" אמרה ליאל.
"טוב אז זה היה ככה" אמרתי.~פלאשבק~
נ.מ כוכב:
הלב שלי דופק ברמות, ואני הקדמתי בכוונה כי רציתי להיות מוכנה נפשית ופיזית לזה, אני בשוק שאני הולכת לעדות את זה אבל די אנחנו יוצאים כבר כמעט שלוש שנים, וההורים שלי ואחים שלי כבר התייאשו מלעצור אותי להיות איתו ואני רוצה להיות איתו ולתכנן את העתיד המשותף שלנו ביחד.
״מאמי סליחה על האיחור היה לנו עבודה מטורפת בחברה״ אמר אליאב ונתן לי נשיקה מהירה על השפתיים.
״זה בסדר, מה נזמין?״ אמרתי.
״אני רעב מת אני אזמין סטייק מידת עשייה מדיום וול, מה איתך מאמי?״ אמר אליאב.
״אני אקח סלט קיסר ואפשר גם בקבוק יין אדום?״ אמרתי למלצר והוא הנהן והגיש לנו את היין בינתיים.
״הרבה זמן לא יצאנו לאכול בחוץ מה?״ אמר שמזג לנו יין.
״כן״ אמרתי ושתיתי לגימה מהכוס.
״האוכל שלכם מוכן, שיהיה לכם בתיאבון״ אמר המלצר.
״תודה״ אמרתי.
״אז מה קרה? אני מכיר אותך ואני רואה שאת לחוצה קרה משהו?״ אמר אליאב ולקחתי ביס מהסלט.
״לא סתם״ אמרתי.
״בטוחה? אני לא רוצה ללחוץ עליך״ אמר אליאב שלקח ביס מהסטייק.
״אליאב״ אמרתי.
״כן מה קרה?״ אמר והסתכלתי למטה.
״אני עדיין.. אני עדיין לא מוכנה לנישואין, אני נורא אוהבת את החיים שלי כמו שהם עכשיו ואת העבודה שיש לי״ אמרתי והוא חייך אליי.
״אני יודע, אין-״ אמר אליאב וקטעתי אותו.
״עדיין לא סיימתי אני רוצה להגיד את הכל אז תוכל להגיב לי אחרי שאסיים לדבר?״ אמרתי.
״בטח, את יכולה להמשיך״ אמר וראיתי את המבט שלו ולגמתי שלוק נוסף ולקחתי נשימה עמוקה.
״אני לא חושבת שאני מוכנה להיות אמא עדיין או להיות שייכת למישהו וכל הלחץ הזה של הנישואין, אבל בזמן הזה שעברנו ביחד, אני הבנתי משהו״ אמרתי והסתכלתי לו בעיניים והוא היה נראה מבולבל.
״שאני כל הזמן חושבת על נישואין ונישואין ופוחדת מזה, ששכחתי שיש עוד צד לסיפור הזה, שזה לא רק אני מתחתנת, אלא שאני מתחתנת איתך, שאתה תמיד היית שם בשבילי, ועזרת לי בכל דבר שהייתי צריכה ופשוט היית שם בשבילי מבלי לבקש שום דבר בתמורה ובלעדיך לא הייתי מגיעה לאן שאני היום״ אמרתי והוא רק הקשיב לי.
״בזכותך הפכתי להיות בחורה טובה יותר, אופטימית יותר ולמדתי להסתכל על העולם בצורה אחרת, ואתה יודע איזה בחורה פסימית הייתי, ובזכותך השתנתי לטובה והבנתי, שאם יש מישהו בעולם הזה שיודע איך להסתדר עם בחורה כמוני, זה רק אתה״ אמרתי בחיוך והתחילו לרדת לי דמעות וגם הוא חייך והשפיל מבט והוצאתי מהתיק שלי את הקופסא של הטבעות.
״אז אליאב לוי, אתה רוצה להינשא לי?״ אמרתי והוא התחיל לצחוק וראיתי שהוא עוד שנייה עומד לבכות.
״איך חשבת על זה?״ אמר.
״אתה לא יודע מי אני?״ אמרתי והוא צחק.
״את בחיים לא תפסיקי להפתיע אותי״ אמר אליאב והנחתי את הקופסא על השולחן.
״אז, אתה רוצה להתחתן איתי?״ אמרתי והוא הנהן ושמתי את הידיים שלי על הפנים בהתרגשות.
״אבל מה אני אמור לעשות עם זה?״ אמר והורדתי את הידיים והוא הוציא קופסא של טבעות תואמות ודפקתי צרחה ושמתי את הידיים שלי על הפה.
״את הקדמת אותי״ אמר אליאב והתחלתי לצחוק.
״אנחנו יותר מדי מתואמים״ אמרתי.
״בואי פשוט נלבש את שניהם, תביאי את הידיים שלך״ אמר ולקח את הטבעת אחת מכל קופסא.
״לאישה הכי יפה בעולם את מסכימה להינשא לי?״ אמר ושם את הטבעות בשתי הידיים שלי ושמתי את הידיים שלי על הלחיים שלי שאני בטוחה שהם אדומות רצח.
״כן, והגבר הכי חתיך בעולם מסכים להינשא לי?״ אמרתי ששמתי את הטבעות שלו על הידיים שלו.
״כן״ אמר וקם להביא לי נשיקה.
YOU ARE READING
הילדה שלי
Romanceהסיפור מדבר על שלושת הילדות הכי גרועות בבצפר, חסרות מזל שגרות אצל החברה הרביעית מאחר ומשפחותיהן טסו לחו״ל. הן מאוהבות אחים לוי (המקובלים והנחשקים ביותר בבצפר) עד שיום אחד הן מחליטות לעשות מעשה וכותבות להם מכתב אהבה. האחים מחזירים לבנות את מכתבי האה...