*****
Perlahan Sarah mengusap air matanya.. dia bangun dari tempat itu perlahan sambil kekuatan di tangannya menahan dipahanya untuk bangun.. kepasrahan Sarah membuatkannya lemah tidak bermaya walaupun untuk berdiri tegak. Dia terus mencapai gelas di atas meja itu dan membasuhnya disingki.. sekali-sekala dia terhenti dari perbuatannya. Cuba untuk menahan air matanya tetapi tetap jatuh mengalir di pipinya. Dia berfikir kalau dia harus kuat menghadapi semua dugaan ini..
Sarah melihat kearah jam di dinding menunjukkan habis masuk 5.30 ptg.. dia tertanya adakah Ashraf akan mahu makan atau tidak selepas pulang ke rumah.. tanpa berlengah memikirkan apa-apa dia terus mula menyediakan bahan masakan dan masak cukup-cukup untuk mereka berdua.
*****
Waktu berlalu.. Sarah meletakkan apron di atas kepala kerusi sebelah tempatnya. Dia melabuhkan punggungnya di kerusi sebelah itu dan mengeluh.. melihat waktu hampir tiba malam harinya, dia tertanya kemana Ashraf pergi dan tidak pulang.. walaupun begitu, bagi Sarah, itu sudah menjadi kebiasaannya ditinggalkan, bukan setakat sehingga esok hari, tapi, hari-hari seterusnya juga belum tentu Ashraf akan pulang.
_____
Tik tok... tik tok... tik tok...
*kedengaran jam berbunyi dipelbagai sudut semakin mendengung..*
"Dia takkan balik.." gumannya perlahan kepada dirinya setelah melihat jam hampir jam 8.30 malam.. didorongi dengan keluhan kecil yang dihembusnya.. tanpa dia berlengah, Sarah menyimpan makanan yang telah dingin di atas meja itu ke dalam peti sejuk. Dia terus berlalu ke biliknya dan menutup perlahan pintu biliknya..
Sarah pasti.. lepas sahaja jam 7 malam, Ashraf tidak akan pulang ke rumah. Tetapi akan kerana Sarah tahu dia sebagai isteri dan bertanggungjawap kepada segala persediaaan terhadap suaminya, maka dia tunggu lebih lama.. tetap sahaja pengorbanannya tidak dihargai.
*****WARNING SEXUAL CONTENT*****
"Anghhh.. babe.. ahhh yea.."
Suara ghairah Khalisa menguasai ruangan bilik itu sedang mereka berdua hangat membuat perkara terkutuk itu.. Khalisa mencapai muka Ashraf dari sedang mengucup buah dadanya berpaling kepadanya dan mereka berdua bercium dengan ghairahnya.. tindakan Ashraf menjadi semakin kasar membuatkan suara ghairah Khalisa semakin kuat.. tanpa memikirkan hal lain, mereka berdua dihanyutkan dengan dosa mereka..
_____
Selang beberapa lama kemudian..
Ashraf baring disebelah sisi Khalisa.. dengan slumber nya Khalisa meletak perlahan kepalanya di atas dada Ashraf..
"You.. panas lah.." kata Ashraf perlahan..
"Babe.. relax lah.." jawap Khalisa sambil menjeling kepada Ashraf. Dia kemudian menghempap kasar badannya bersebelahan Ashraf sambil berpaling ke arah lain..
Perbuatannya mencuri perhatian Ashraf membuatkan Ashraf terfikir sejenak kalau tindakannya itu tidak kene dengan waktu dan tempat.. diacah-acahnya cuba memujuk Khalisa dengan memeluknya dari belakang sambil badannya mengereng sedikit..
"Alright alright I'm sorry.."
Sambil itu dia mengusap perlahan lengan Khalisa dan mengucup-ngucup cuba memujuk wanita itu.. dia tahu senang sahaja ingin membuatkan Khalisa jatuh berpaut padanya kembali.. dan betul, Khalisa akhirnya berpaling dan mencium perlahan bibir Ashraf.. lalu dia berkata,
"You know I hate that bout' you right?.."
"Ye I tau.." jawap Ashraf mahu tidak mahu..
"So you ada nak bagi tau I apa-apa ke kenapa you ended up datang sini?" Tanya Khalisa sambil dia tersengeh..
"..." Ashraf hanya terdiam tidak ingin bersuara.. lalu dia menjawap,
"Nothing really happened.. why? Plus you don't mind I stay sini even for few days kan? Bukan tu ke yang you nak?" pandai sahaja Ashraf manipulasikan situasi itu.
"What do you mean by for few days? Are you telling me you're gonna stay with me for those few days?!" Tanya Khalisa dengan terujanya sambil kepalanya didongakkan sedikit memandang Ashraf..
Ashraf mengalihkan badannya dan baring menghadap ke depan dan menjawap sedikit mengeluh.. dia tahu tentu sahaja Khalisa akan menyukai berita itu tetapi dalam masa yang sama wanita itu kadang-kala hanya memberikan tekanan sahaja kepadanya..
"Haa yea.. seems so.. I saja tak nak balik.. is that good enough for the reason?.."
"You don't even need to give me the reasons babe.. i pon tak nak tau reasons dia.. im happy like this babe." Khalisa memeluk kuat Ashraf sambil kepalanya digosok-gosok perlahan di sisi Ashraf.. Ashraf pula hanya menjeling rimas.. tiba-tiba..
"Well not gonna lie, i kinda wanna know too the reasons.. why? Perempuan kampung tu bosan sangat ke sampai you keluar rumah ni? Ke you takde selera dengan dia?"
Tersentap Ashraf bila Khalisa tiba-tiba mempersoalkan tentang Sarah.. perasaan tiba-tiba sedikit bengang dam rimas tentang soalan yang dilemparkan oleh Khalisa tapi dia tidak ingin menunjukkan perasaannya itu..
"Why you diam? Awwwww babe you marah ke I hina "isteri" you tu la sangat? I pon nak tau jugak how you fuck dia.." sambung Khalisa dengan perlian itu..
Tergugat sedikit perasaan Ashraf, dengan slumber dia menjawap,
"Why? You nak I describe ke macam mana I fuck dia.. how was she tasted.. and everything.. you sure? Thought you don't like to get jealous.."
Kali ini giliran Ashraf pula membuat Khalisa tersentap.. Khalisa berpaling dan menjeling lalu dia berkata..
"Fine.. I don't even wanna know bout' that.. I just nak tau je kenapa you sampai tak nak balik sana.. I bukan nak cabar you pon.."
"If it wasn't bout' bored then why would I be here with you.." senang sahaja Ashraf 'pancing' Khalisa dengan ayat-ayat begitu.. sambil itu tangannya meraba-raba badan Khalisa..
Khalisa hanya tersengeh gedik selepas sahaja Ashraf berkata begitu.. mereka pun mula mencium antara satu sama lain.. meraba-raba membuatkan Khalisa mula ghairah.. dia bertindak dengan duduk di atas perut Ashraf kemudian menurunkan badannya untuk mencium Ashraf.. Sementara tangan Ashraf giat cuba membuatkan Khalisa ghairah dengan merabakan tangannya dibahagian bawah Khalisa membuatkan Khalisa moans sambil bercium dengannya.
Aksi nakal mereka mula menjadi-jadi.. dan akhirnya mereka dihanyutkan lagi dengan perbuatan nikmat duniawi itu..
_____
*part "I'm not afraid anymore what makes you sure you're all I need? forget bout it" dari BORED BY BILLIE EILISH dimainkan*
"Abang Ash dah makan ke ah.." guman Sarah perlahan sambil matanya yang bersinar memandang ke arah cahaya bulan yang terang itu melalui jendelanya..
*****
Malam itu berlalu dengan kesedihan dan kekecewaan hati seorang isteri dek kerana perbuatan suaminya tanpa menunjukkan sedikit pun belas kasihan terhadapnya.. sementara di sisi lain pula.. seorang suami yang lagi berzina dibuai oleh keghairahannya dengan perempuan lain di atas katil dimana tempat itu sepatutnya menjadi mahligai dua pasangan yang sah..
YOU ARE READING
Jaringan Hati
RomanceSarah Adrina merupakan seorang gadis kampung yang terpaksa meninggalkan kedua orang tuanya dan abang kesayangannya yang kurang upaya selepas kemalangan, Abang Adi, hanya untuk mencari rezeki yang halal di bandar Kuala Lumpur yang luas. Dengan harapa...