~Bölüm 30~ (Yeni Sezon)

8 4 0
                                    

Hepinize selam! biliyorum bölüm çok geç geldi neredeyse 7 ay oldu farkındayım ama umarım anlayış gösterirsiniz diğer gelecek olan bölümleri sizin için hızlı ve çok uzun zaman geçemeden yayınlamaya çalışacağım ve bölümü biraz geç satte attım ama olsun o zaman sizi çok sıkmadan keyifli okumalar diliyorum sizi seviyorum💖💜

Arkamdan tanıdık bir ses gelmesi ile arkamı döndüm ash yine ne oluyor ya karşımda Anılı görmem ile şaşırıp "Senin ne işin var burada" dedim oda yanıma gelip "Bende İzmire gidiyorum sakıncası mı var" dedi bende hafif öfke ile "Ay yok canım ne sakıncası olacak... Anıl delirtme beni ne işin var diyorum sana burada ya" dedim oda "Dedim ya İzmire gidiyorum diye o kadar" dedi bende "O kadar öyle mi ha ben gidiyorum diye gitmiyorsun öyle mi" dedim oda "Aslında senin ile birlikte gidiyorum hem ailen ile de tanışmış olurum değil mi" dedi ne saçmalıyor bu ya ash bir günüm ya bir günüm olaysız ve düzgün geçse şaşıracağım ama ya bende "Anıl ne saçmalıyorsun sen ailen ile tanışmış olurum ne demek biz gerçekten sevgili değiliz bunu unutma ve ona göre davran" dedim sert bir şekilde.

Oda "Gerçekten sevgili olmaya biliriz ama ablanlar bunu böyle bilmiyor öyle değil mi " dedi bende "Ablamlara gidip sevgili olmadığımızı söylerim olur biter" dedim rahat bir şekilde oda "O biraz zor çünkü eğer söylersen bende Egemen ile sevgili olduğunuzu ablanlara söylerim" dedi bende histerik bir kahka atıp "Öyle mi söyle umurumda değil çünkü Egemen artık benim hiçbir şeyim değil" dedim  umursamaz bir şekilde oda "Niye ne oldu ki yoksa yine mi seni aldattı acaba" dedi bende sinir ile "Anıl kes sesini hem bu seni ilgilendirmez hadini bil" dedim oda "Bir şey farkettim adımı tekrar söyle sen söyleyince çok güzel oluyor onu farkettim" dedi sırıtarak bende her zaman ki gibi yine sinir ile "İki dakika kaldı gitmem lazım senin ile uğraşamam ben" dedim.

Oda "Tamam tamam bende geliyorum hadi gidiyoruz" dedi bende "Anıl tek gidiyorum diyorum duyuyor musun tek gidiyorum şimdi bas git nereye gidiyorsan git ya" dedim aa resmen sülük gibi peşimden geliyor ya oda "Gitmem biraz zor kusura bakma ama senin ile geliyorum" dedi bende sinir ile yürümeye başladım çünkü ne kadar söylensem boşuna ve onun yüzünden uçağı kaçırırsam ölümü benim elimde olucaktı kontrol bölümünden geçip biletimi gösterdim ve uçağa bindim numaramı bulup koltuğa oturdum. Anıl başka bir yere yere geçince onun ile aynı yerde olmadığımıza sevindim ama sonra aklıma İzmirde sürekli karşıma çıkacağı geldiği için hemen sevincim kursağımda kaldı yolculuk kısa olacağı için çantam dan kulaklıklarımı alıp müzik dinlemeye başladım.

Kafamı küçük olan cama yaslayıp biraz düşünmeye başladım. Hayat neden böyle acaba yani neden hep sevdiğimiz insanlar bize bunu yapmak zorunda önce kendini sevdirip aşık ediyor sonrasında gidip başka biri ile oluyorlar neden yani off ya hatırlıyorum da okulda beni ilk defa öptüğünde ne kadar güzeldi ama şimdi belki onun yanındadır ve onu öpüyordur insana bu kadar koyan şey ne biliyor musunuz bu hayatta ilk defa birini sevip ona güveniyorsunuz sonrasında ise o sizin ne düşünebileceğinizi yada ne hissedebileceğinizi düşünmeden başka birinin yanına gidiyor şimdi siz bana Anılın söylediklerini bu kadar kolay bir şekilde nasıl inanabilirsin diyebilirsiniz yada belki sizi ayırmak için yalan söylediyse de diyebilirsiniz dedikleriniz belki doğru olabilir ama ona sorduğumda bana güvenmiyor musun yada ne alaka saçmalama gibi sözler söyleyip kısaca konuşmak istemediğini belirtiyordu ve ayrıcada o gün Gökçeyi öpmesi affedilir değil di tamam o gün belki affetmiş olabilirim ama şimdi bir de üstüne bu olay olunca affetmem çok zor kafam karmakarışık.

Ne yapmam gerek bilmiyorum İzmire gidip biraz kafa dinlerim dedim ama oda olamayacak galiba, Anıl salağı yüzünden, ay hayır ne diye benim ile birlikte İzmire geliyorsa, o gün keşke o kapıyı açmasaydım yada hiç gelmeseydi ya, ondan nefret ediyorum aslında Egemenden de nefret ediyorum şu an Anıl ile Egemen benim için aynı tamam Egemen bana Anılın yaptıklarını yapmadı ama kalbimi kırdı yani resmen aldattı sayılır ay of düşün düşün kafam şişti neredeyse ya, neyse müziği kapatıp biraz oturdum sonra görevli kadın atıştırmalık bir şeyler getirdi bende onları alıp koltuğun küçük masasını açıp koydum ve küçük ekrandan bir film seçip izlemeye başladım.

LİSE GENÇLİĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin