~Bölüm 21~

61 12 6
                                    

Yeni bir bölümle daha karşınızdayım 1 aydır bölüm yazmıyorum çünkü telefonum bozuldu ve yeni telefon aldım o yüzden bölüm biraz geç gelmek zorunda kaldı kusura bakmayın o zaman size keyifli okumalar diliyorum💜💜

Sabah her zamanki gibi alarm sesiyle gözlerimi açıp yataktan kalktım ve banyoya girip güzel ama kısa bir duş yapıp gardolabımı açtım üstüme beyaz sweatshirt altıma da siyah kot pantolon ve üstüme mavi kot ceketimi giyip üzerime parfüm sıkıp aşağıya indim.


Mutfağa gidip kendime mısır gevreği yapıp masaya koydum ve yemeğe başladım yemeğim bitince sofradan kalkıp kirli tabağı bulaşık makinesine koyup çantamı alıp ayakkabılarımı giydim sonra evden çıkıp dolmuş durağının oraya gittim ve durağa geldiğimde dolmuşun gelmesini bekledim. 1,2 dakika sonra dolmuş geldi bende dolmuşa binip boş olan bir yere oturdum. Yaklaşık yarım saat sonra okula geldik bende dolmuştan inip okula girdim. Sınıfa girip Açelya'ya 'Merahaba' diyip yerime oturdum.


Sonra Egemen bana dönüp "Ee nasılsın?" diye sordu bende "İyiyim ya sen?" dedim oda "Bende iyiyim, biliyor  musun zaman çok hızlı geçiyor" dedi bende "Neden ki?" diye sordum oda "E baksana sen 2 aydır buradasın ve biz seninle bugün 1. ayımızı kutlayacağız daha senin buraya ilk geldiğin zamanları hatırlıyorum Gökçe ile kavga ettiğin zamanlar" dedi bende gülüp "O zamanlar seninle ne çok tartışırdık be hatırlıyor musun eskiden sen bana yazmadan 2,3 gün önce sen Gökçe'nin uygunsuz fotoğraflarını okuldaki panoya kimin astığını bulduğunda onun için çok kötü olacağını söylemişsin peki neden böyle bir şey söylemiştin ki?" diye sordum çünkü bana o zamanlar Gökçe'yi pek umursamadığını söylemişti oda "Bak Yaprak Gökçe benim küçük yaştan beri arkadaşım ve eskiden ortaokulda iken Gökçe ile uğraşırlardı bende sürekli herkesi uyarırdım ama onlar yine de umursamazlardı bende o zamanlar Gökçe'nin bana aşık olduğunu bilmiyordum ve herkese yanaştığını da sonra ona onunla uğraşan insanlardan onu koruyacağıma dair söz vermiştim o  yüzden bende o gün öyle dedim" dedi bende "Anladım ve umarım bizi senin verdiğin söz ile oyuna getirmez" dedim üzgün bir şekilde oda "Merak etme hiç bir şey olmaz sen korkma tamam mı?" dedi bende gülüp "Peki tamam seni seviyorum" dedim oda "Bende seni meleğim" dedi.


Bende az utanmadın değil ah Egemen ah beni utandırmaktan acaba ne zaman vazgeçeceksin çok merak ediyorum gerçekten neyse sonra ders zili çaldı ve hoca sınıfa girip dersi anlatmaya başladı bende dersi dinlemeye başladım şimdi herkes ben dersi dinliyorum dediğim için beni inek sanıyordur değil mi doğru çalışkanım ama dersler gerçekten sıkıcı ve insanın uykusunu getiriyor ama sınıfta kalmamak için dinlemek zorunda kalıyorsunuz o yüzden.


Yaklaşık 1 saat sonra teneffüs zili çaldı. Hocada masadan kitaplarını alıp sınıftan çıktı. Bende telefonumu alıp Instagram'a girip biraz Instagram'da takıldım. Ders zili çaldığında telefonumu cebime koydum. Sonra hoca sınıfa girip dersi anlatmaya başladı bende dersi dinlemeye başladım.


1 saat sonra teneffüs zili çaldı ve hoca sınıftan çıktı bende Egemen'e dönüp "Ben bir tuvalete gidip geleceğim" dedim oda "Peki tamam ama kendine dikkat et tamam mı?" dedi bende "Tamam tamam" dedim ve yerimden kalkıp banyoya gidip işimi yaptıktan sonra elimi yüzümü yıkadım sonra Gökçe'nin geldiğini gördüm oda "Bakıyorum da İzmir'e geri dönmemiş sin" dedi bende "Evet dönmedim"  dedim oda "Ne oldu kim seni dönmekten vazgeçirdi 2,3 gün önce gitmeye kararlıydın" dedi bende "Bu seni ilgilendirmez ha çok merak ediyorsan söyleyeyim Egemen benim için havaalanına kadar geldi ve gitmemem için yalvardı lütfen gitme ben sensiz yaşayamam dedi bende gitmedim ve onu affetim" dedim oda "Ege ile sevgili olsan bile Ege benim bunu unutma sen yokken ben vardım gerçi sende ne bulduysa burada dünya güzeli bir kız dururken gidip senin gibi bir yer cücesi ile sevgili oldu" dedi kızım ben seni parçalamaz
mıyım yaaaa neyse tamam sakin ol Yaprak sakin ol sakin bende " 1 laflarına dikkat et Gökçe 2 Demek ki onun gözünde ben dünya güzeliyim sen ise çirkin" dedim oda "Sen bana çirkin mi dedin?" dedi bende tek kaşımı kaldırarak "Evet çirkin değil misin hatta çirkin sürtük" dedim oda "Kızım ben seni var ya" dedi bende "Ne oldu Egemen'e ona sevdiğini söylemene rağmen hala başkalarıyla birlikte oluyorsun sence Egemen senin sürtük olduğunu bilmiyor mu zannediyorsun he?" dedim oda "E-ege biliyor mu?" diye sordu kekeleyerek bende "Okuldaki herkes biliyor Gökçe yani okuldaki herkesle yattığın için olabilir mi acaba ha? neyse ya seninle uğraşamam ben gidiyorum ne halin varsa gör" dedim ve  banyodan çıkıp sınıfa girdim ve yerime oturdum sonra ders zili çalıp hoca sınıfa girip dersi anlatmaya başladı bende dersi dinlemeye başladım.


LİSE GENÇLİĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin