Merhabalar arkadaşlar yeni bir bölümle daha karşınızdayım umarım beğenirsiniz keyifli okumalar 💜💫
Bu arada Kitabın yeni kapağını yapan canım arkadaşım siyahhyildizz çok teşekkür ederim ellerine sağlık harika bir kapak olmuş.
~~~~
Bugün kendi kendime uyandım aslında iyi ki de kendim uyanabildim çünkü dün gece olanları düşünerek uyuduğum için alarm kurmayı unuttum bugün uzaklaştırmam bittiği için okula gideceğim yataktan kalkıp banyoya girdim. Banyoda ufak bir duşun ardından gardolabımı açıp içinden siyah uzun ve arkasında basket potası baskısı olan bir t-shirt altına siyah bir tayt giydim normalde kısa t-shirt giyerdim ama bugün daha rahat giyinmek istediğim için böyle giyindim hem kısa giyinmiş olsaydım kesin Egemen bana çok sinirlendi aman neyse bende üzerime parfüm sıkıp aşağıya indim.
Bugün pek aç olmadığım için bir kaç şey atıştırıp ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Dolmuş durağının oraya geldim ve dolmuşun gelmesini bekledim. Bir süre sonra sonunda dolmuş geldi çünkü beklemekten sıkıldım neyse dolmuşa bindim ve boş olan bir yere oturdum. Okula geldiğimde dolmuştan indim. Okul bahçesinde Egemen'in gurubunu gördüğümde yanlarına gittim. Ve yanlarına oturup "Selam!" dedim sonra hepsi tabi Gökçe hariç 'Günaydın' dedi bende dün Egemen'in akşam yaptığı harika yemekleri söyledim Ateş bana dönüp "Egemen'in yemek konusunda başarılı olduğunu biliyoruz" dedi bende pek şaşırmadım çünkü onlar en yakın arkadaşlar'dı sonra Egemen "Hadi sınıfa çıkalım" dedi bizde kalkıp sınıfa çıktık.
Sınıfa girdiğimizde ders zili çaldı Açelya'ya 'Günaydın' dedim ve Egemen'le birlikte yerimize oturduk. Sonra hoca sınıfa girip dersi anlatmaya başladı. Bende sesiz bir şekilde Egemen'e dönüp "Ee gece bensiz rahat uyudun mu?" diye sordum sırıtarak oda "Tabiki de hayır senin kokun olmadan bir gün bile dayanamam" dedi bende "Ee o kadar zaman nasıl dayandın?" diye sordum oda "Öldüm resmen ama seninle birlikte geçirdiğim zamanları hayal ettim" dedi bende sadece güldüm sonra "Ama böylesi çok daha iyi çünkü eğer birbirimizi özler sek sevgimiz daha çok kuvvetlenir" dedim oda "Doğru haklısın ama senin kokunu çok özlüyorum be Yaprağım" dedi bende "Okulda zaten hep birlikteyiz sadece akşam birlikte değiliz o kadar" dedim haklıydım günün yarısını onunla birlikte geçiriyordum sadece akşam birlikte değildik oda "Doğru haklısın" dedi bende hoca bize söylenmeden Egemen'e " Tamam şimdi hoca bize kızmasın sonra konuşuruz" dedim oda "Peki Güzelim" dedi bende az kızaramadım değil sonra Egemen görmesin diye hemen dersi dinlemeye devam ettim. Bir süre sonra teneffüs zili çaldı ve hoca sınıftan çıktı.
Bende Egemen'e dönüp "Sence Gökçe Anıl la konuşmuşmudur?" diye sordum oda "Herhalde bugün bir şey olmadı" dedi bende doğru bugün Anıl'ı okulda pek görmedim umarım birşey olmaz ya bende "Doğru ama bende biraz korkuyorum işte yani bize oyun oynuyor olmasınlar?" dedim tedirgin bir şekilde oda "Korkma ben senin yanındayım hem oyun oynadıklarını falan hiç zanettimiyor um" dedi bende "Umarım" dedim sonra ders zili çaldı ve hoca sınıfa girdi ders sıkıcı olduğu için bende Egemen'in omzuna kafamı koydum ve Egemen "Uykun mu var?" diye sordu aslında yoktu ama ders sıkıcı olduğu için uykum gelmişti bende "Hayır sadece ders biraz sıkıcı" dedim oda "Tamam biraz uyu" dedi bende bir şey demedim ve gözlerimi kapatıp biraz uyudum.
Sonra teneffüs zilinin çaldığını duyduğumda gözlerimi açıp Egemen'in omuzundan kalktım. Egemen'e dönüp "Ben bi Açelya'nın yanına gideyim tek başına sıkılmasın sonra yanına gelirim" dedim çünkü bir iki gündür Açelya ile konuşmamıştım oda "Peki git yanlız kalmasın" dedi bende yerimden kalkarak Açelya'nın yanına gittim ve oturdum Açelya'ya dönüp " Nasıl gidiyor?" diye sordum "Oda aynı işte normal" dedi bende ""Ee Kuzey ile aranız nasıl?" diye sordum oda "Yani iyi sayılır bu aralar biraz işi olduğu için pek görüşemiyoruz" dedi biraz şüphelenmedim değil ama sonra boşverdim ve bende "Tamam canım sıkma canını" dedim oda "Peki tamam bu akşam bir şeyler yapsak mı acaba?" diye sordu güzel fikirdi hem biraz kafa dağıtırdık bende "Hmm aslında olabilir akşam Egemen'leri de çağırırız eğleniriz" dedim oda "Güzel fikir Kuzeyi de çağırayım diyeceğim ama işi vardır" dedi ah benim canım arkadaşım ya neyse bende "Olsun canım önemli işi olmasa seni niye boş bıraksın" dedim oda "Haklısın" dedi bende "Peki o zaman ben Egemen'lere söylüyorum okul çıkışı hep birlikte bana gideriz ne dersin?" diye sordum oda "Olur peki" dedi bende "Tamam o zaman ben yerime geçiyorum" dedim ve Egemen'in yanına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE GENÇLİĞİ
ChickLitKapak tasarımı @zeynepkuter77 aittir. Yaprak, 17 yaşında ilk kez gördüğü ablasının yanına İstanbul'a taşınır. İlk kez gittiği okulda yaşadığı zorluklar karşısında tanımadığı bir kişi ona yardım etmeye başlar.