~Bölüm 22 ~

65 11 4
                                    

Yeni bir bölümle daha karşınızdayım umarım seveceğiniz bir bölüm olur bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın o zaman lafı çok uzatmadan size keyifli okumalar diliyorum 💜💜

Sabah yüzüme kondurulan öpücükler ile gözlerimi açtım. Egemen gülerek "Günaydın meleğim" dedi bende "Günaydın" dedim oda "Sadece günaydın mı?" dedi sahte bir üzüntüyle bende gülerek "Peki tamam üzülme günaydın Ege'm" dedim oda sırıtarak "Ege'm he sevdim bunu o zaman benden sana bir güzel söz herkese günaydın sen zaten güneşimsin" dedi bende "Bu sözü bir yerlerden duydum gibi galiba İnternet ten olabilir mi acaba?" diye sordum gülerek oda "Ya sen sözü nereden duyduğuna bakma şu ana odaklan" dedi bende "Peki tamam hadi kalkalım artık" dedim oda "Peki gece rahat uyuya bil din mi?" diye sordu bende "Hayatımda bu kadar rahat uyuduğumu hatırlamıyorum" q dedim oda sadece güldü ve "Peki tamam hadi gidelim" dedi ve yerimizden kalkıp eşyalarımızı toplayıp arabanın bagajına koyup arabaya bindik.


Egemen arabayı çalıştırıp yola koyulduk. Sonra Egemen "Bugün hafta sonu sana geçmeye ne dersin?" diye sordu "Hmm olabilir hem akşam arkadaşlarımızı da çağrırız nasıl?" diye bu sefer ben sordum oda "Sen nasıl istersen meleğim" dedi bende tabi domates gibi kızardığım için yüzümü cama yaslayıp saçımla kapattım sonra Egemen gülmeye başladı hayır neye gülüyorsa bende kafamı çevirmeden "Yaa gülmesene neden gülüyorsun ki ya" dedim sitem ederek oda "Domates suratlı sevgilime gülüyorum gülemez miyim?" dedi tabi ki gülebilirsiniz sanki gülme desem gülmeyecek bende "Yaa gerçekten domates gibi mi görünüyorum ya off" dedim oda "Hey tamam benden utanma lütfen" dedi bende "Senden utanmıyorum sadece bana öğle meleğim dediğin için biraz utanmış olabilir " dedim küçük bir itiraf yaparak oda "Benim meleğim utanmış mı he?" dedi sanki az önce ona bana meleğim dediğinde utandığımı söylememişim gibi bende "Yaa Egemen ya" dedim oda "Tamam tamam utanma hadi önüne dön" dedi ya tabi sen öyle söyleyince benim utanmam gidecek bende "Tabi sen gel beni utandır sonra 'tomom otonma hada onuna don' de  oldu ya" dedim onu taklit ederek oda gülerek "Peki tamam seni utandırdığım için özür dilerim oldu mu?" dedi bende önüme dönerek "İyi peki affettim hadi" dedim oda gelip yanağıma bir öpücük kondurdu bende "Ya Egemen önüne bak bir kaza yapacağız" dedim oda geri çekilip önüne döndü.


Yaklaşık yarım saat sonra evin önünde durduk, arabadan indip eve girdik. Eve girip koltuğa oturduk sonra ben "Ben bir üstümü değiştirip geliyorum" dedim oda "İstiyorsan seninle birlikte gelebilir" dedi bu çocuk gittikçe sapıklaşıyor ya bende "Sapıklaşmayanız lütfen" dedim oda "Neden sevgilin değil miyim?" diye sordu bende "Sevgilimsin ama sevgilimsin diye de senin yanında giyineceğim anlamına gelmiyor Egemen yani sonuçta biz daha evli değiliz" dedim oda "Aslında doğru haklısın ben biraz abarttım" dedim oda "Peki tamam ben üstümü değiştirip geliyorum sonra kahvaltı yaparız tamam mı?" dedim oda "Peki tamam sen git üstünü değiştir" dedi bende koltuktan kalkıp odama çıktım.


Gardolabımı açıp içinden rahat bir şeyler alıp giyip aşağıya indim ve "Egemen hadi gel birlikte kahvaltı hazırlayalım" dedim oda yerinden kalkıp yanıma gelip "Önceden bunu sana söylediğim zaman bana çok şaşırmıştın ne oldu?" dedi bende "O zamanlar bu kadar güzel yemek yapabileceğini bilmiyordum" dedi oda "Peki şimdi güzel yemek yapabileceğimi düşünüyor musun?" diye sordu bende "Tabi ki de düşünüyorum o akşam ki yemeklerini yedikten sonra aksini söylemek imkansız" dedim gerçekten de yaptığı yemekler harikaydı oda "O zaman hadi birlikte kahvaltı hazırlayalım" dedi bende "Peki hadi" dedim sonra mutfağa gittik.


Mutfağa girip Egemene döndüm ve "İstersen sen yumurtaları yap ben salatalıkları ve domatesleri doğrayayım ne dersin?" dedim oda "Diyorsun ki ben yumurta yapamıyorum sen yap" dedi bende "Tabi ki de hayır sadece sen daha güzel yaparsın diye dedim yoksa sen sevgiline yumurta yapmak istemiyor musun?" dedim sahte bir üzüntüyle dudaklarımı büzüp oda "Büzme o tatlı dudaklarını tabi ki de yaparım sen iste yeter ki sen bana 3,4 tane yumurta getir ve yanına yumurtaya ne koyma mı istiyorsan onu getir" dedi bende "Peki tamam getiririm" dedim ve gerekli olan  malzemeleri alıp Egemen'e verdim.


LİSE GENÇLİĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin