~Bölüm 5~

89 17 21
                                    

Sabah telefonum çalmasıyla uykulu olan gözlerimi açtım. Komidi'nin üzerinden telefonu alıp açtım.

"Yaprak ne olmuş duydun mu?"

"Hayır daha yeni kalktım ne olmuş?"

"Egemen'in grubunda olan Gökçe var ya"

"Ee ne olmuş ona?"

"Birisi onun uygunsuz fotoğraflarını okuldaki her yere asmış"

"Ne nasıl bunu kim yapmış olabilir ki"

"Bilmiyorum ki"

"Tamam neyse ben kapatıyorum okulda konuşuruz"

"Tamam konuşuruz"

Dedi bende telefonu kapattım. Ve banyo'ya elimi yüzümü yıkamaya gittim sonra dolabımdan siyah bir
t-shirt altına beyaz bir pantolon giydim üstüme parfüm sıkıp aşağıya indim. Ablam "Günaydın Yaprak" dedi bende "Günaydın abla" dedim ve sofraya oturdum yemeğimi yedikten sonra ablama "Beni bugün okula bırkamana gerek yok çünkü yürüyerek giticem abla biraz yürümek istiyorum" dedim oda "İyi peki tamam git" dedi bende çantamı alıp ayakkabılarımı giyip ablama hoşçakal dedim ve evden çıktım kulaklıkları mı takıp okula doğru yürümeye başladım. Okula geldiğimde açelya ya mesaj attım.

Gönderilen Açelya'm:

"Açelya ben okulun bahçesindeyim gelsene."

Bir iki dakika için mesaj geldi ve telefonumu alıp baktım.

Gönderen Açelya'm:

"Tamam geliyorum."

İki dk sonra Açelya geldi ve bende "Kızım ne olmuş anlatsana" dedim oda "Şimdi Gökçe okuldayken bı ara bı bakmış ki okulda ki panoda uygunsuz fotoğrafları var sonra hepsini alıp yırtmış ve sinir krizi falan geçirmiş sonra yanına Egemen  ve onun bir kaç arkadaşı falan gelmiş biraz sakinleştirmeye çalışmışlar ve Egemen bunun kim yaptığını arıyormuş bunu kim yaptıysa ona bunu çok fena ödeticekmiş öyle diyorlar bende tam bilmiyorum" dedi bende şaşkınlıkla ona bakıyordum kim bunu yapmış olabilir ve kim bunu neden yapsın çok tuhaftı.  "Neyse boşver hadi sınıfa çıkalım" dedim ve sınıfa çıktım sonra ders zili çaldı. Gökçe içeriye girdi gözleri kıpkırmızıydı ağlamaktan olsa gerek sonra yerine oturdu ve arkasından Batıkan geldi ve Gökçe'nin  arkasındaki sıraya oturdu sonra tarih hocası içeriye girdi

ve dersi anlatmaya başladı hocanın anlattığı ders bana ninni gibi geliyordu sonra Gökçe hocadan izin alıp sınıftan çıktı arkasından da Egemen ne oldu ki acaba, neyse ne beni hiç ilgilendirmez onların ne yaptığı geçen yarım saatin ardından teneffüs zili çaldı bende biraz yorgun olduğum için kafamı sıraya koyup uyumaya başladım sonra saçımda hissettiğim bir elle irkilip kalktım ve karşımda hiç tanımadığım biri vardı Egemen'in grubundan olduğunu düşündüğüm çocuk "Saçların çok güzelmiş fıstık" dedi bende "Ne diyorsun sen be hayvan herif?!" diye bağırmaya başladım oda "Ne kızıyorsun sadece saçların çok güzelmiş diyorum" dedi bende "Bak hala konuşuyor siktir git yanımdan!" dedim oda telefonu gösterip "Aa hiç yakışıyor mu sana küfürlü kunuşmak canım hem ayrıca neden gidiyim ve Yaprak hiç sana yakışıyor mu sözler bak kimler varmış burda" dedi sonra fotoğrafa baktım ben aynanın karşısında uygunsuz bir şekilde çekilmiştim, ama dur bir dakika ben böyle bir fotoğraf çektiğimi hatırlamıyorum, telefonu almak için uzandığımda telefonu kendisine çekti ve "Aa çıh çıh çıh çıh hiç yakışıyor mu bu hareketler sana Yaprakçım" dedi bende "Bu fotoğraftaki ben değilim ben böyle bir fotoğraf çekmedim" dedim oda" Evet ama bunu yalnızca ben ve sen biliyoruz değil mi diğerleri öyle bilmiyor" dedi bende "Hemen sil o fotoğrafları yoksa çok kötü olur anladın mı beni?" dedim oda "Benim için değil de asıl senin için çok kötü olur benim dediklerimi yapmazsan bunları her yerde yayınlar ve okulda ki her yere asarım anladın mı" dedi bende "Hayır asla?!" dedim oda "Görücez bakalım Yaprakçım" dedi ve yanımdan uzaklaştı.

LİSE GENÇLİĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin