Yeni bir bölüme ile karşınızdayım bölümler biraz geç geliyor farkındayım ama sınav haftan olduğu için pek vakit bulamıyorum o yüzden umarım anlayış ile karşılarsınız o zaman çok uzatmadan bölüme geçelim size keyifli okumalar dilerim🐰💜
Medya: Yaprak
Sabah birinin beni dürtmesiyle uyandım. Tabi ki de beni dürtten kişi Açelya'ydı bende gözlerimi açmayıp uykulu bir sesle "Ya Açelya bırak biraz daha uyuyayım lütfen" dedim oda "Ya kızım hadi kalk artık saat öğlen 12" dedi bende gözlerimi açtım ve yerimde doğrulup "Ne? 12 mi o kadar olmuş mu ya, e sen neden okula gitmedin?" diye sordum oda "Bugün seninle vakit geçirmek istediğim için anneme bugün biraz halsiz olduğumu söyleyip okula gitmedim" dedi bende gülüp "Ay Açelya, senden az korkulmaz ha" dedim sonra oda benim ile birlikte gülmeye başladı bende "E hadi Açelya biz şimdi kalkalım yoksa ablam bizi terlik ile kovalamaya başlar" dedim oda "Peki tamam hadi kalkalım" dedi bende "Tamam o zaman bugün benden giyinirsin olur mu?" dedim oda "Olur" dedi aa ben Açelya ya bu akşam Egemenin bize geleceğini söylemeyi unttum ya.
Bende "Ha bak Açelya dur sana dün söylemeyi unuttum, biz Egemen ile yazıştık ve Egemeni ablam ile tanıştırmaya karar verdik, bu akşam da ablama Egemeni bize yemeğe davet edebilir miyim diye soracağım" dedim oda şaşırarak "Ne? oha ya kızım bu şimdi şöylenir Allah aşkına ya" dedi bende "Ya unuttum işte kızım ya ne yapayım" dedim oda "İyi peki o zaman şimdi üzerimize rahat bir şeyler giyip aşağıya kahvaltı etmeye gidiyoruz sonra sen bir güzel duş alıyorsun ve giyinip saçını yapıyoruz tamam mı?" dedi bende şaşırarak "Açelya beni istemeye gelmiyorlar sadece ablamı Egemen ile tanıştıracağım o kadar" dedim oda "Olsun olsun biz yine de benim dediğimi yapalım" dedi bende "Ay Açelya ya sen yokmusun sen" dedim sonra yataktan kalkıp gardolabı açıp içinden rahat bir şeyler alıp giyidik.
Aşağıya indiğimizde kimse yoktu herhalde ablamın bir işi falan vardır yoksa burada olurdu bizde mutfağa gidip yemeklik bireyler yapıp sofraya koyduk ve yemeğe başladık. Yemeğimiz bitince kirli tabakları bulaşık makinesine koyup salona geçip oturduk. Sonra Açelya bana dönüp "Ay kız sen ne yapıyorsun git hemen yukarı banyoya duş almaya çabuk" dedi bende bıkkın bir ses ile "Ya Açelya boşver sonra yıkanırım ya" dedim oda "Olmaz şimdi yıkanman lazım erkenden daha iyi olur" dedi bende yerimden kalkarak "Off iyi peki gidiyorum, sende burada otur televizyon izle, oh ne rahat ya" dedim sitem ederek keşke bende oturup rahat rahat televizyon izlemesem ya off Açelya off oda "Tamam hadi sen git" dedi bende "Peki tamam" dedim ve yukarı odama çıktım.
Odama çıkıp banyoya girdim telefonumdan dinlendirici bir müzik açıp yıkamaya başladım. Yaklaşık yarım saat sonra banyodan çıkıp müziği kapattım ve saçlarımı kurutup dolabımı açtım üzerime şık ama rahat bir şeyler giydim saçımı da yandan ayırarak üzerime de hafif bir parfüm sıkarak aşağıya indim. Salona geçtim ve Açelya'nın önüne geçip "Nasıl olmuşum" diye sordum oda ıslık çalarak "Fıstık gibi olmuşsun kızım resmen ateş ediyorsun Egemen seni böyle görünce çocuğa kal gelir benden söylemesi" dedi bende "Ay Açelya ya" dedim gülerek oda "Ne var ya" dedi oda benim gibi gülerek bende "Tamam tamam hadi ben ablamı arayayım bugün onu evde görmedim belki bir işi falan vardır" dedim oda "Olabilir sen ara öğrenirsin" dedi bende "Haklısın" dedim ve kalkıp yukarı çıktım.
Telefonumu alıp aşağıya indim. Koltuğa oturup ablamı aradım.
"Alo abla"
"Efendim Yaprak bir şey mi oldu?"
"Hayır abla bir şey olmadı merak etme"
"Oh şükür ee sen beni neden aradın ki?"
"Bugün seni evde göremeyince merak ettim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE GENÇLİĞİ
ChickLitKapak tasarımı @zeynepkuter77 aittir. Yaprak, 17 yaşında ilk kez gördüğü ablasının yanına İstanbul'a taşınır. İlk kez gittiği okulda yaşadığı zorluklar karşısında tanımadığı bir kişi ona yardım etmeye başlar.