Selam! Yeni bir bölüm ile daha karşınızadayım! ve size bir şey söylemek istiyorum artık ne yorum ne de oy geliyor ve bende bir şey yapmaya karar verdim satır aralarında ve bu yazının altına yorum yapan ilk 10 kişinin hikayelerini kendi kitabında tanıtacağım ama tabi ki de oy vermeden yorum yaparsanız geçersizdir ve bunu artık arada bir yapmayı düşünüyorum her neyse umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur.
O zaman size keyfili okumalar diliyorum tavşanlarım💜🐰
Sabah annemin beni dürtmesiyle uyanıp banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkayıp pijamalarımı çıkardım sonra gardolabımı açıp pijamalarımı yerleştirip rahat birşeyler giydim ve komidinin üstünden telefonumu alıp aşağıya indim. Babam salonda oturmuş maç özetlerini izliyordu annem ise mutfakta yemek ile uğraşıyordu bende babamın yanına geçip oturdum babam bana dönüp "Günaydın kızım" dedi bende "günaydın baba" dedim sonra aklıma bişey gelince "Ha baba şey bugün birlikte ailecek piknik gibi bir şeyler yapsak olur mu hem hava da çok güzel" dedim biraz kafasını kaşıyıp düşündü sonra "Aslında olabilir hava da dediğin gibi güzel hem uzun zamandır ailecek bir şeyler yapmamıştık" dedi bende "Yess saol babam" dedim ve kocaman bir şekilde sarıldım oda "Tamam tamam hadi sen git annen ile konuş bakalım o ne diyecek bu plana" dedi bende sarılmayı bırakıp "Peki tamam annem kolay baba sen merak etme" dedim oda "Göreceğiz bakalım" dedi bende "Göreceğiz babacığım" dedi ve koltuktan kalkıp mutfağa gittim.
Allahtan annem sofrayı daha kurmamıştı bende yanına gidip "Anne" diye seslendim oda "Efendim kızım bir şey mi oldu" dedi bende "Yok hayır bir şey olmadı da ben şey düşündüm bugün dışarıda piknik mi yapsak hem hava da güzel" dedim dudaklarımı büzerek oda "Hayır olmaz kızım zaten birazdan sofrayı kuracağım ne gerek var piknik yapmaya hem babana sordun mu ki" dedi bende "İlk ona sordum zaten oturunca aklıma geldi bende ilk ona söyledim" dedim oda "Ay başıma iş çıkartıyorsunuz ama hadi neyse tamam gidelim madem" dedi bende "Yaşasın saol benim canım annem ya" dedim ve yanaklarını bir bir öptüm oda "Tamam tamam hemen yılışma hadi git" dedi bende gülerek mutfaktan çıkıp salona gittim babamın yanına oturarak "Ne demiştim sana babacığım izin verir diye verdi gidiyoruz" dedim gülerek oda bana dönüp "Hayret nasıl izin verdi normalde pek hoşlanmaz ama şaşırdım doğrusu" dedi bende "Ee babacığım sonuçta ben tek kızım bir pikniğe gitmek istemişim izin vermez mi yani" dedim oda "Doğru haklısın neyse bende bari üstümü değiştireyim sende biraz annene yardım et piknik piknik dedin gidiyoruz işte hadi kalk" dedi bende kalkarak "Pekii tamamm kalkıyorum" diyip mutfağa gittim.
Annem "Yine ne oldu bir şey mi isteyeceksin" dedi bende "Yok anne ya babam üstünü değiştirmeye gitti bende sana yardım edeyim dedim o kadar piknik piknik dedim bir yardımım da dokunsun öyle değil mi" dedim oda "İyi peki madem sen şu salatayı yap" dedi bende "Peki tamam" diyip salatayı yapmaya başladım. Salatayı yaparken annem küçük küçük şarkı mırıldanıyordu bende eğlenceli olsun diye ona yüksek ses ile eşlik etmeye başladım başta biraz şaşırsada sonra birlikte yüksek ses ile şarkı söyleme başladık başta salata derken çoğu şeyde anneme yardım etmiştim işler bitince ikimizde salona geçtik babam oturmuş bizi bekliyordu annem üstünü değiştirmek içi odasına gitti bende babamın yanına oturdum.
Yaklaşık 10 dakika sonra annem hazır olunca hep birlikte dışarıya çıktık üstümü kalkınca değiştirdiğim için tekrar değiştirmeye gerek duymadım tabi üşengeçlikte bunun en büyük etkilerinden sayılır da neyse yiyecekleri bagaja koyup arabaya bindik sonra güzel park alanları bulmaya çalıştık içimize sinen yeri bulunca arabayı park ettik sonrasında bagajdan eşyaları alıp oturacağımız yere doğru gittik ve örtüyü serip oturduk. Hava çok güzeldi ve küçük çocuklar etrafta koşuşturup top oynuyorlardı bu görüntüyü seyretmek bile içimi huzur ile dolduruyordu. Annem yemekleri çıkarıp koydu ve bizde yemeklere bildiğin daldık. Çünkü saat öğlene doğru geliyordu ve karnımız baya açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE GENÇLİĞİ
ChickLitKapak tasarımı @zeynepkuter77 aittir. Yaprak, 17 yaşında ilk kez gördüğü ablasının yanına İstanbul'a taşınır. İlk kez gittiği okulda yaşadığı zorluklar karşısında tanımadığı bir kişi ona yardım etmeye başlar.