Selam! Yeni bir bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz.
Bu kim olabilir ki? Sonra yeni bir mesaj daha geldi.
Bilinmeyen Numara: Selaaaam
Sonra bir mesaj daha geldi.
Bilinmeyen Numara: Yazmayı düşünüyor musun?
Yaprak: Sen kimsin?
Bilinmeyen Numara: Sence benim kim olduğum önemli mi?
Yaprak: Evet önemeli
Bilinmeyen Numara: İyi peki seni seven kişi diyelim
Yaprak: Ne?
Bilinmeyen Numara: Duydun seni seviyorum
Yaprak: Ne saçmalıyorsun
Bilinmeyen Numara: Sen sormadın mı kim olduğumu bende seni seven kişi dedim
Bilinmeyen Numara: Ha bu arada okulda çok güzeldin :)
Yaprak: Sen bizim okuldan mısın? ve sen beni takip mi ediyorsun?
Bilinmeyen Numara: Tamam sana benim hakkımda bir bilgi verebilirim evet seninle aynı okuldayız ve bence bu kadar bilgi yeter ve seni takip ettiğimi nereden çıkardın?
Yaprak: Ay saol ya ve bir yerden çıkardığım falan yok, ha burada bir şey merak ettim sen benim numaramı nereden buldun?
Bilinmeyen Numara: Rica ederim:) Meslek sırrı diyelim canım :)
Yaprak: Gizli takılmayı seven birisin anlaşılan
Bilinmeyen Numara: Öyle de denilebilir neyse ben kaçtım yarın konuşuruz bence sende geç olmadan yat nasıl olsa yarın okul var
Yaprak: Benim ne yapacağım seni ilgilendirmez hoşçakal!
Bilinmeyen Numara: İyi peki hoşçakal yarın konuşuruz!
• Bilinmeyen Numara Çevrim Dışı
Bende mesajlardan çıktım ve telefonu kapatıp komidi'nin üzerine koydum ve yatağa yatıp hemen uyudum.
~~~~
Sabah alarm sesiyle gözlerimi açtım ve yataktan kalkıp banyoya girdim ve bir ılık duş aldım sonra banyodan çıktım ve üstüme kahverengi bir kazak altına mavi bir kot giydim üzerime de parfüm sıkıp aşağıya indim. Aşağıda ablam kahvaltı hazırlıyordu bende "Günaydın abla" dedim oda "Sana günaydın Yaprakçım" dedi bende ablamın yanına yardım etmek için gittim ve birlikte sofrayı hazırladık sonra oturup yemeğimizi yemeğe başladık sonra ablam "Ee Yaprak yeni okul nasıl gidiyor anlatsana?" dedi bende "Normal iyi gidiyor" dedim oda "Bak bir sıkıntı falan yok dimi kavga falan yok yani?" dedi bende "Yok abla ne kavgası" dedim gerçi Egemen ve Gökçeye atışmam kavga sayılmazsa bir kavga yoktu sonuçta. Ablama "Hoşçakal abla, bugün okula yalnız gitmek istiyorum" dedim oda "Tamam iyi dersler hoşçakal" dedi bende sonra çantamı alıp ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Yolda kulaklıklarımla müzik dinlerken aklıma bir şey geldi acaba bu bilinmeyen numarayı Açelya ya anlatsam mı bilemedim ama bence en iyisi anlatmaktı sonuçta o benim bu okulda ki en iyi arkadaşım dı.Okula geldiğimde sınıfa çıkıp içeriye girdim Egemen ve onun salak grubu oturmuş sohbet ediyorlardı Açelya ise kafasını sıraya koymuş uyuyordu bende yanına gelip dürttüm ve "Açelya kalk birazdan hoca gelecek" dedim ve kafasını sıradan kaldırdı ve bana "Sen ne zaman geldin?" dedi bende "Az önce" dedim ve ders zili çaldı ve hoca geldi ve dersi anlatmaya başladı ve geçen bir yarım saatin ardından teneffüs zili çaldı ve hoca sınıftan çıktı bende Açelya ya dönüp "Açelya sana bir şey söylemem lazım" dedi Açelya da "Ne oldu kızım bir şey mi oldu?" dedi bende "Hayır bir şey olmadı şeyy... Dün gece bana Anonim yani gizli bir numaradan mesaj geldi" dedim oda şaşkın bir ifadeyle "Ne? kim ne yazmış?" dedi bende "Şey önce selam yazdı bende cevap vermedim doğal olarak sonra bana yazmayı düşünüyor musun dedi bende sen kimsin dedim oda benim kim olduğum önemli mi falan dedi bende evet dedim oda seni seven kişi dedi bende şaşkınlıkla ne dedim oda duydun işte seni seviyorum dedi bende ne saçmalıyorsun falan yazdım işte sonra bugün okulda çok güzeldin dedi bende ne? sen bizim okuldan mısın dedim oda evet dedi sence kimdir" dedi oda bu söylediklerime çok şaşırarak "Oha inanmıyorum seni seviyorum mu dedi yuh ve bu okuldan acaba kim" dedi sonra sınıfa bir baktı sonra "Sence bizim sınıftan olabilir mi acaba" dedi bende "Ayy Bilmem ki, aman neyse boşver kim se kim banane herhangi bir salak falandır" dedim ve ders zili çaldı ve hoca sınıfa girdi ve dersi anlatmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE GENÇLİĞİ
ChickLitKapak tasarımı @zeynepkuter77 aittir. Yaprak, 17 yaşında ilk kez gördüğü ablasının yanına İstanbul'a taşınır. İlk kez gittiği okulda yaşadığı zorluklar karşısında tanımadığı bir kişi ona yardım etmeye başlar.