~Bölüm 17~

57 14 7
                                    

Evet yeni bir bölümle daha karşınızdayım umarım hoşunuza giden bir bölüm olur o zaman size keyifli okumalar diliyorum 💜💫

Medyadaki şarkıyı söylediğim yerde dinleyin lütfen ❣️

~~~~

İnanamıyorum bu kişi Kuzey di (Anıl sandınız değil mi? hehehe) bende hemen "Kuzey senin burada ne işin var?" diye sordum oda "Sabah ki olay için geldim" dedi ne olayı ya bende "Ne olayından bahsediyorsun" dedim oda "Salağa yatma sabah okulda kantinde beni bir kızla öpüşürken gördüğünü biliyorum ve Açelya'nın da benden hoşlandığını bunu Açelya ya söylersen benim için iyi ama senin için hiç iyi şeyler olmaz" dedi ne aşağılık herif bende "İyi zaten söylemeyecektim arkadaşım üzülmesin diye ama arkadaşımdan uzak dur" dedim oda "Bu seni ilgilendirmez" dedi bende "Sen sadece onu üzüyorsun başka hiçbir şey yapmıyorsun" dedim oda "Yaprak benim sinirlerim ile oynama" dedi bende "Ee yeter be! hadi şimdi beni sinirlendirmeden s*k*i* git buradan" dedim oda "Aa hiç oldu mu şimdi böyle hemen argo kelime aslında bakarsan kalabilirim" dedi ne ne saçmalıyor bu ya bende "Ne? Kuzey saçmalama istersen s*k*i* git diyorum!" dedim sesimi yükselterek oda "Neyse zaten tipim değilsin Egemen sende ne bulduysa" dedi ve camdan atlayıp gitti bende Umursamayarak yatağa yattım.

~~~~

Sabah lanet olası alarm sesiyle gözlerimi açtım yataktan kalkıp banyoya girip rutin işlerimi halledip dolabımı açtım bu gün hava biraz serin olduğu için üstüme siyah baskılı bir sweatshirt altında siyah bir kot giydim sonra üzerime parfüm sıkıp aşağıya indim. Kendime hızlı bir şekilde mısır gevreği yapıp masaya koydum ve yemeğe başladım. Yemeğim bitince sofrayı kaldırıp bulaşık makinesine koydum ve ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Dolmuş durağının oraya geldiğimde dolmuşun gelmesini bekledim.

Bir süre sonra dolmuş geldi ve bende dolmuşa bindip boş olan bir yere oturdum. Yaklaşık bir 5,10 dakika sonra okula geldik bende dolmuş tan inip okula girdim ve sınıfa çıkıp Açelya'ya 'Günaydın' diyip yerime oturdum. Sonra Egemen bana dönüp "Ee nasılsın?" diye sordu bende "İyi" dedim oda "Sevindim" dedi bende "Ee peki sen nasılsın?" diye sordum oda " İyim" dedi bende "Peki" dedim oda "Açelya'nın nesi var biraz üzgün gibi?" diye sordu bende "Şeyh Açelya Kuzey den hoşlanıyor ya" dedim oda "Ee" dedi bende "Ee si Kuzey Açelya'ya bir süredir işiler'inin olduğunu söyleyip  Açelya ile pek vakit geçiremiyorlarmış" dedim oda "Hmm bu bana biraz şüpheli geldi" dedi bende "Şeyh.... Ben dün kantinde Kuzeyi bir kızla öpüşürken gördüm" dedim sonra birden "Ne?!" sesi çıktı baktığım da önümde Açelya bana kızgın ve şaşırmış bir şekilde duruyordu bende "Bak Açelya" dedim oda "Yaprak sen ne diyorsun?" diye sordu bende "Bak Açelya üzgünüm bunu sana söylememem gerekti ama sen duydun" dedim Egemen de bana dönüp "Ne? neden söylememen gerekti?" diye sordu işte şimdi tam sıçtım ya off bende "Şeyh.... Açelya üzülmesin diye canım" dedim oda "Bu bana pek inandırıcı gelmedi" dedi bende "Şeyh.... tamam dün gece yarısı Kuzey bana geldi ve bana kantinde  gördüğün şeyi Açelya'ya söylemeyeceksin onun benden hoşlandığını biliyorum o yüz den susacaksın yoksa benim için iyi ama senin için kötü şeyler olur dedi bende iyi peki şimdi s*k*i* git dedim oda gitti bu kadar" dedim sonra Egemen "Ne? ben sana boşuna bu Kuzey den uzak dur demedim değil mi?" dedi  bende "Evet dedin" dedim sonra Açelya "Ne? Kuzey bunları yapmış olamaz bu nasıl olur" dedi bende "Bak Açelya biliyorum bu çok üzücü bir şey ama lütfen bunu benden duyduğunu Kuzeye söyleme" dedim oda "Tamam merak etme senin bu olayda suçun yoksa asıl suçu olan o aşağılık Kuzey de " dedi bende "Tamam bak biraz sakin ol birazdan ders başlayacak" dedim oda "Bu teneffüste Kuzey ile konuşmaya gidiyorum" dedi bende "Peki bende geliyorum başına bir şey gelmesini istemiyorum" dedim oda "Peki tamam" deyip yerine gidip oturdu.

LİSE GENÇLİĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin