~Bölüm 14~

120 15 8
                                    

Medyadaki Şarkıyı bölümü okuyarak dinleyebilirsiniz....

Merhaba yeni bir bölümle daha karşınızdayım umarım seveceğiniz bir bölüm olur o zaman lafı çok uzatmadan bölüme geçelim keyifli okumalar 💜💫

Sabah kendi kendime uyandım sonra arkama dönüp uyuyan Egemen'e baktım uyurken o kadar güzeldi ki dağınık siyah saçları kahverengi gözleri ile çok güzel görünüyordu bir süre Egemen'e baktıktan sonra saate baktım ve okula yarım saatimiz kaldığını öğrendim sonra Egemen'i kaldırmaya çalıştım "Egemen hadi kalk okula geç kalacağız Egemen hadi ama" diye hafif bağırıyordum sonra yavaşça gözlerini açtı ve "Günaydın" dedi bende "Günaydın Günaydın da okula geç kalıyoruz" dedim hafif kızgınlıkla oda "Peki tamam kalktım" dedi ve yataktan kalktık sonra ben "Rica etsem bi çıkar mısın? Giyineceğim de" dedim oda "Aslında kalmayı tercih ederdim ama neyse peki tamam" deyip çıktı bende gardolabımı açtım bugün hava biraz güzel olduğu için siyah beyaz çizgili hafif göbeği açık bir t-shirt altına siyah resmen her yerde cebi olan bir kot giydim sonra üzerime parfüm sıkıp odadan çıktım sonrasında Egemen "Çok güzel olmuşsun da t-shirt biraz kısa değil mi?" dedi bende " Egemen istersen kavga etmeyelim he? Neyse teşekkür ederim" dedim sonra ben "Kahvaltı edelim diyeceğim ama okula 20 dakika var" dedim oda "Olsun bir şey olmaz" dedi bende "Peki tamam da ben her gün dolmuş la gidiyorum yani dolmuş 5 dakika sonra gelir" dedim oda "Peki tamam dolmuş la gidelim" dedi bende "Sende mi dolmuş la gideceksin?" diye sordum oda" Evet neden olmasın" dedi sonra ikimizde ayakkabılarımızı giyip evden çıktık.

Dolmuş durağının oraya geldiğimizde dolmuşun gelmesini bekledik. Bir süre sonra dolmuş geldi ve bizde dolmuşa bindik sonra boş olan bir yere oturduk bende çantamdan kulaklıkları mı çıkardım sonra Egemen'e dönüp "Müzik dinlemek ister misin?" diye sordum oda "Eğer seninle dinleyecek sem olur" dedi bende kulaklığın bir ucunu ona verdim ve herhangi bir şarkı açtım ve Mustafa Ceceli Sevgilim çalmaya başladı bir süre dinledikten sonra Egemen kulağım doğru eğilip kimsenin duyamayacağı bir sesle "Hiç bir şeye değişmem aşkla bakan gözlerini en son anımda da bile söylemeliyim sevdiğimi" dedi bende güldüm sonra "Hiç bir şeye değişmem senle geçen günlerimi en son anımda bile tutmalıyım ellerini" dedim sonra oda güldü ve "Seni seviyorum" dedi bende kendimden emin bir şekilde "Bende seni seviyorum" dedim sonra şarkıyı dinlemeye devam ettik bir süre sonra okula geldiğimizde kulaklıklarımızı çıkardım sonra çantaya koyup dolmuştan indik ve Egemen elimi tutarak okulun bahçesinde yürümeye başladı bende "Egemen ne yapıyorsun?" diye sordum oda "Sevgilimin elini tutuyorum" dedi bende "Egemen ya neyse sizin grup şurada bankta oturuyor" dedim sağda ki bankı göstererek oda "Evet hadi gidelim" dedi bende "Şeyh Egemen" dedim oda "Ne oldu?" dedi bende "Yok bir şey olmadı da Anıl da orada istersen başka bir gün söyleriz" dedim oda "Olmaz Anıl olsa bile umrumda değil hadi gidelim" dedi oraya gittiğimizde herkes bize çok şaşkın bakıyordu sonra Ateş konuşmaya başladı "Egemen ne oluyor neden bu kızla birlikte sin yoksa eğlenmek için mi?" diye sordu bende Egemen'e dönüp "Ne oluyor Egemen bey ne eğlenmesi sen kızlarla mı eğleniyorsun" dedim oda "Yaprak yani önceden olan şeyler ama artık yok" dedi sonra Emre konuşmaya başladı "Ne oluyor ve bu kızın burada ne işi var bide sen bu kıza açıklama mı yapıyorsun Ege" dedi sonra Egemen söze başladı "Bakın arkadaşlar biz Yaprakla sevgiliyiz" dedi birden sonra hepsi 'Ne?' diye bağırmaya başladı sonra Egemen "Duydunuz işte bundan sonra kimsenin yaprakla uğraşmasını istemiyorum o kadar eğer uğraşan olursa canı çok yanar" dedi Anıl ima yaparak sonra Ateş "Peki kardeşim sen nasıl diyorsan hayırlı olsun umarım hiç ayrılmazsınız" dedi sonra Egemen "Teşekkür ederim" dedi sonrasında Emre konuşmaya başladı "Ne diyim biraz şaşırdım doğrusu ama hayırlı olsun ne diyeyim inşallah hiç ayrılmazsınız" dedi sonra Egemen "Teşekkürler kardeşim inşallah" dedi sonra Anıl'a dönüp konuşmaya başladı "Ee Anıl hiç konuşmadı bi tebrik etmeyecek misin?" dedi imalı bir şekilde sonra Anıl "Hayırlı olsun" dedi soğuk bir sesle sonrasında Egemen'le sınıfa çıktık. Sonra ders zili çaldı ve Egemen "Yaprak birlikte otursak hem ben varken Anıl seni rahatsız etmez" dedi bende gülerek "Olur olur da Açelya kiminle oturacak?" diye sordum oda "Açelya kendi yerinde otursun nasıl olsa kimse oturmuyor yanlız rahat rahat oturur" dedi bende "Çok iyi olur tamam sende Açelya'ya sizden korkamamasını söyle " dedim oda "peki onunla şimdi birlikte konuşuruz" dedi bende "Peki hadi gidelim" dedim ve Açelya'nın yanına gittik. Sonra Egemen konuşmaya başladı "Bak Açelya biliyorum bizden çok korkuyorsun ama artık bizden kormana gerek yok tamam mı?" dedi gülerek bende "Evet Açelya artık korkmana gerek yok bizi yemezler bu arada bende Egemen ile oturacağım çünkü Anıl beni rahatsız etmesin diye" dedim oda "Peki tamam" dedi bende çantamı alıp Egemen'in yanına oturdum. Sonra Egemen gruptakiler'e selam verdi sonrasında hoca sınıfa geldi ve dersi anlatmaya başladı sonra Egemen sesiz bir şekilde benimle konuşmaya başladı "Okuldan sonra bir yerlere gitmek ister misin? İstersen sana gidip film izleyebiliriz" dedi bende "İyi hoşta Egemen bunu teneffüs te de sorabilirsin hoca bizim konuştuğumuzu duyarsa yine uzaklaştırma cezası alırım" dedim oda "Peki tamam o zaman sana gideriz" dedi bende "Peki tamam bana gideriz hadi dersi dinleyelim" dedim yaklaşık 1 saat sonra ders zili çaldı bende Egemen'e dönüp "Ben bir tuvalete gideyim" dedim oda "Peki birlikte gidelim" dedi bende "Saçmalama Egemen ben kendim giderim bir şey olmaz" dedim ve yerimden kalkıp kızlar tuvaletine girdim yüzümü yıkarken kapı kapama sesi geldi bende arkama dönüp baktığımda karşımda yine Anıl vardı bende "Bu sefer ne istiyorsun yada ne yapmaya geldim yoksa beni tekrardan kaçırmaya mı geldin?" diye sordum oda "Egemen'le sevgili olmuşsunuz sana kim olduğunu söylemiş ve sende kabul etmişisin" dedi bende "Evet kabul ettim ne oldu?" dedim oda "Ama sen benimsin bunu biliyorsun değil mi Yaprak Egemen'le sevgili olsan bile bunu unutma" dedi bende yüksek sesle "Ben senin falan değilim onu bu küçük beynine sok!!" dedim oda "Peki şu an sana istediğimi yapabilirim biliyorsun değil mi yaprak?" dedi bende "Peki yap hadi yap bakalım bende seni nasıl bir güzel benzetiyorum" dedim sinirli bir şekilde oda "Peki bunu sen istedin" dedi ve bana yaklaşmaya başladı bende "Anıl yaklaşma bak sonra çok kötü olur" dedim sonra bir bez çıkardı ve üzerine eter gibi bir şey sürdü bende "Sen bunu okula nasıl getirdin?" dedim oda "Ben getiririm" dedi sonra kapıda Gökçe'yi gördüm bende ne yapmak istediğini anladım ve "Dur dur bak Anıl bunu konuşarak da anlaşabiliriz değil mi?" dedim oda "Artık çok geç" dedi bende "Anıl bak bi dinle lütfen ya İmdat yardım edin!!" diye bağrdım oda "Sus sesiz ol" dedi ve bezi burnuma koydu bende ne kadar diren sem de dayanamayıp bezi kokladım ve sonrası karanlık.

LİSE GENÇLİĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin