~Bölüm 3~

111 17 48
                                    

İyi okumalar çiçeklerim!💓

🌸🌸

Lanet alarm sesiyle gözlerimi açtım ve telefonumu alıp saate baktım sekiz mi?! benim bu saate uyanmam mümkün değildi ama okul vardı bugün ablamın evine yakın Özel Aktaş Kolejine başlayacaktım. Onun için banyoya gidip bir duş aldım sonrasında okul için yeşil bir kazak, altına siyah bir kot giyip üzerime parfüm sıkıp aşağıya indim. Aşağıda mutfakta kahvaltı hazırlayan ablamın yanına gittim ve ona yardım ettim sonrasında sofraya oturup kahvaltımızı yaptık sonra ablam "Bundan sonra okula seni ben arabayla götüreceğim tamam mı?" dedi bende "Tamam peki saol abla" dedim oda bana "Birşey değil canım hadi kalk gidelim ilk günden okula geç kalma" dedi bende "tamam hadi gidelim" dedim ve sofrayı toparladık tan sonra evden çıktık ve arabaya bindik.

Ve okula doğru gittik. Okula geldiğimizde arabadan inip okula doğru yürüdük,Okul baya büyüktü.Eski okulumdan da.Daha zil çalmamıştı galiba çünkü öğrenciler dışarıdaydı.Müdürün odasına gittiğimizde ablamla müdür hemen konuşmaya başladı.Sınıfım 11-F idi.Müdürün odası ile aynı kattaydı.

Sınıfımı ararken birisine çarptım "Çok pardon özür dilerim" dedim oda "Önüne baksana kızım kör müsün!" dedi bende "Ne bağırıyorsun be özür diledik ya!" dedim"Sen yeni misin?" dedi bende "Niye? Ne alaka seni ne
ilgilendiriyor" dedim oda "Bu okulda bana kimse sesini bu şeklide yükseltemez de o yüzden bunları bilmediğine göre yenisin" dedi bende " Allah, Allah sen kimsin ki sana kimse sesini yükseltmez diyorsun gerizekalı ya bak ya!!" dedim çocukta "Kes sesini ! Ve Düzgün konuş benimle!! Hem benim kim olduğum seni ilgilendirmez" dedi ve oradan uzaklaştı ve bende tekrar sınıfımı aramaya başladım biraz ilerledikten sonra 11-F sınıfın olduğu kapıyı açtım.Sınıfa girdiğimde tüm gözler bana döndü içeride oturmuş birbirleriyle sohbet eden öğrenciler vardı bende içeriye geçtim. Ve yanıma bir kız geldi "Sen yeni misin?" dedi bende "Allah Allah Neden herkes yeni misin diye sorup duruyor acaba?" dedim kızda "Yeni olduğun uzaktan belli oluyor yani etrafta bir şey arıyor gibi dolaştığın için" dedi "E o zaman neden yeni misin diye soruyorsun salak mısın?" dedim bende oda "Ben salak falan değilim sadece yeni misin diye sordum o kadar" dedi ve bende "Peki tamam evet yeniyim" dedim kızda "İyi benim yanım boş istersen yanıma oturabilirsin?" dedi bende "Olur" dedim ve kızın yanına oturdum sonra hoca geldi ve konuşmaya başladı "Merhaba çocuklar, aranızda okula yeni gelen biri var kendisi bize kendini tanıtabilir mi?" diye söyledi hoca ve bende ayağa kalkıp tahtaya geçtim ve söze başladım "Merhabalar ben Yaprak Yalçın buraya İzmir'den geldim 17 yaşındayım" dedim ve hocada "Bu kadar mı?" diye sordu bende "Evet bu kadar hocam" dedim hocada "İyi peki tamam geç bakalım yerine" dedi ve bende yerime geçtim.

Sonrasında dersi dinliyormuş gibi yaptım ve teneffüs zili çaldı öğretmen sınıftan çıktı, çıktıktan sonra herkes sohbet etmeye başladı. Sonrasında yanımda oturan kız "Geldiğinde tanışamadık ben Açelya" dedi ve elini uzattı bende uzattığı eli kavrayıp "Memnun oldum bende Yaprak" dedim oda "İstersen biraz dolaşalım ne dersin hem okulu gezmiş olursun" dedi aslında iyi fikir hem biraz okulu tanımış olurum bende"Tamam hadi gidelim" dedim ve sınıftan çıktık. Tam merdivenlerden inerken biri koluma çarptı ve tam düşecek ken beni bileğimden tutup çekti, sonrasında çocuk "Kızım önüne baksana!" dedi bende öfkeyle "Asıl sen önüne bak bana koluyla çarpan sendin! Kör!" dedim ve sonrasında Açelya ile oradan uzaklaşıp biraz okulu gezdikten sonra ders zili çalıp sınıfa geçtik ve yerimize oturduk Açelya da "Kızım koluna bir şey oldumu merdivenlerden inerken?" dedi bende "Birşey olmadı sende gördün önüne bakmıyor ki hayvan herif?! Tam düşecektim Allah'tan tutu da düşmedim" dedim Açelya'da "Yaprak bence o çocukla pek uğraşmasan yani" dedi korkak bir şekilde neden bu çocuktan korkuyor ki anlamadım bende "Neden ki?" diye sordum Açelya da "O okul müdürünün oğlu herkes ona Kötü Çocuk diye hitap eder yani okulun züppesi veya serserisi gibi herkese kötü davranır kimse ona sesini yükseltemez tepki veremez çünkü ondan ve yapacakların dan çok korkarlar hatta hocalar bile artık onun yaptıklarını umursamamaya başladı" dedi bende "Okul müdürünün oğlu olması veya Kötü çocuk olması beni ilgilendirmez bu kaba vurdum duyamaz tavırları bana sökmez" dedim

Sonrasında hoca sınıfa girip ders anlatmaya başladı bende dersi dinlemeye başladım. Sonra öğle yemeği teneffüsü çaldı ve Açelya'yla aşağıya kantine indik. Yemeğimizi alıp oturduk, sonra bir kız gelip üzerime meyve suyu döktü sonrasında kız "Çok pardon yanlışlıkla oldu" dedi alaycı ses tonuyla bende "Önüne baksana kızım! mahvettin caanım bluzu" dedim kızda "Yanlışlıkla oldu dedim ya" dedi ve gitti sonra Açelya"İstersen git bi banyoda temizle" dedi bende "Tamam, o kız kimdi?" diye sordum oda "O kız Egemen'in gurubundan bir kız" dedi bende "Gruplarımı var hiç şaşırmadım, neyse ben üstümü halledip geleceğim sen bekle burada tamam" dedim oda "Tamam hadi git sen ben buradayım" dedi bende hemen banyoya gittim, ve üzerimi temizledim sonra bir anda kapı kilitleme sesi duydum ve arkamı döndüm döndüğümde üstüme meyve suyu döken kız çıktı ve konuşmaya başladı "Sen yeni kız olmalısın" dedi bende "Seni ilgilendirmez" dedi oda " Egemen'in sana bakacağını mı zannediyorsun ha?" diye sordu bende "Ne diyorsun sen be!" dedim bağırarak oda "Şunu diyorum yok yanlışlıkla çarpmalar, düşmeler falan sen kendini ne sanıyorsun pis sürtük! dedi işte o an kan beynime sıçramıştı bende yüzüne sağlam bir tokat atarak "Ben mi sürtüğüm asıl sen önce bir kendine bak ve aç şu kapıyı!" dedim bağırarak oda " Asla!" diye bağırdı bende kapıya doğru gittim ve kapıyı yumruklama ya başladım bir iki dakika sonra kapı açılmaya başladı ve Açelya içeriye girdi "Ne oldu kızım kapıyı kim kilitledi?" dedi bende "Üstüme meyve suyu döken kız kilitledi ve bana Egemen'in sana bakacağını mı zannediyorsun dedi ve bana bilerek Egemen'e çarptığını ve düştüğümü söyledi sonrasında pis sürtük diye bağırdı tabi ben de boş dururmuyum ona sağlam bir tokat atım" dedim oda "Ne? Oha neyse hadi sınıfa gidelim sende biraz sakin ol" dedi bende "Tamam hadi gidelim" dedim ve banyodan çıktık sonra sınıfa gittik.

Kantine üstüme meyve suyu döken kız sandalyesine oturmuş diğerleriyle sohbet ediyordu. Ve beni farkedince yanıma geldi sessizce kulağıma
"Ege den uzak dur yoksa okulu sana cehennem ederim" dedi bende " Öyle mi canım benim o biraz sıkar ama" dedim kızda " İlerde görücez sıkar mı sıkmaz mı" dedi bende yerime geçip oturdum. Sonrasında Açelya "Ne oldu kız ne dedi sana" dedi bende " 'Ege den uzak dur yoksa okulu sana cehennem ederim' dedi sanki eder de neyse sonra bende 'O biraz sıkar canım' dedim oda 'İlerde görücez sıkar mı sıkmaz mı' dedi sinir kız ya!" Açelya da "Oha inanamıyorum gerçi kız Egemen'e sırılsıklam aşık yani normal böyle yapması ve demesi" dedi bende"Banane be neyse ne işte, boşver" dedim

ve geçen bir iki ders sonra son zil çaldı ve okuldan dışarı çıktık Açelya ile telefon numaralarımızı aldıktan sonra beni okul kapısının önünde arabayla bekleyen ablamın yanına gittim ve "Okul nasıl gitti?" dedi bende "İyi gitti hatta yeni biriyle tanıştım" dedim ablam'da "Oo iyi miş adına ne peki?" diye sordu bende "Açelya" dedim ablam'da "İyiymiş" dedi ve eve geldik arabadan inip eve doğru gittik kapıyı açıp içeriye girdik ve ben direk odama gittim 1,2 saat sonra ablam aşağıdan "Yemek hazır!" diye bağırıyordu bende "Tamam abla geliyorum!" dedim ve aşağıya indim yemeğimi yemeye başladım, yemeğimi yedikten sonra ablama yardım edip bulaşıkları makineye yerleştirdikten sonra yukarıya odama çıktım ve yatağıma uzandım bu gün çok yorgun olduğum için hemen yattım. bakalım yarın yine neler gelecek başımıza.

Bölüm Sonu!Umarım
beğenmişsinizdir. Yorum ve Oylarını bekliyorum...

Gelecek bölümde görüşmek üzere. 👋👋

LİSE GENÇLİĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin