~Bölüm 19~

29 13 6
                                    

Selam tavşanlarım🐰🐰yeni bir bölümle daha karşınızdayım. Üzgünüm bölüm biraz geç geldi çünkü online derslerimi ve ödevlerin olduğu için bölüm yazmaya pek vakit bulamıyorum o zaman umarım hoşunuza gidecek bir bölüm olur vakit kaybetmeden size iyi okumalar diliyorum 💜💫

Sabah alarm sesiyle gözlerimi açtım. Yataktan kalkıp banyoya girdim ve ılık bir duş aldım sonra gardolabımı açıp bugün hava sıcak olduğu için üstüme I do not care yazılı göbeği açık bir t-shirt altına hafif yırtık olan şort giydim nasıl olsa Egemen benim ne giyidiğime karışamaz çünkü onu hala affetmedim o yüzden bende istediğim şeyi rahatça giyebilirim üzerime de parfüm sıkıp aşağıya indim.


Kendime tost yapıp yedim yemeğim bitince de kirli tabağı bulaşık makinesine koydum ve evden çıktım. Dolmuşun oraya geldim sonra dolmuşun gelmesini bekledim bir süre sonra dolmuş geldi bende dolmuşa binip boş olan bir yere oturdum. Okula geldiğimde dolmuştan inip okula girdim ve sınıfa çıktım. Egemen'i hala affetmediğim için Açelya'nın yanına oturdum.


Açelya şaşkın bir şekilde "Yaprak?" dedi bende "Merak etme artık buradayım bir yere gittiğim yok ta Egemen'e uçakla ve İzmir'e gittiğimi sen mi söyledin çünkü senden başka benim nereye gittiğimi bilen yok" dedim oda "Şeyh... Yani" dedi söylemekten çekiniyor gibiydi bende "Açelya bana doğru söyle lütfen" dedim oda derin bir nefes alarak "Evet ben söyledim ama dur bir bak çok ısrar etti yalvardı söylemem için bende mecburen söylemek zorunda kaldım çok özür dilerim Yaprak" dedi bende "Ya Açelya ben sana ne dedim ben sana git Egemen'e söyle diye mi söyledim" dedim oda "Ya çok özür dilerim Yaprak söylemek zorunda kaldım" dedi bende "Peki tamam" dedim oda gelip bana sarıldı sonra geri çekilip önüne döndü sonra ders zili çaldı ve hoca sınıfa girip dersi anlatmaya başladı.


Bende dersi dinlemeye başladım. Yarım saat, 1 buçuk saat sonra teneffüs zili çaldı. Sonra Egemen  yanıma gelip "Bu üstündekilerin diğer parçaları nerede?" diye sordu bende "Egemen beni sinirlendirme hatırlatırım ki ben hala seni affetmiş değilim o yüzden istediğimi giyerim" dedim oda "Yaprak herkes sana bakar ken benim nasıl sakin durma mı beklersin" dedi ne herkes bana mı bakıyor biraz etrafıma baktım ve gerçekten de herkes olmasa da bir kaç kişi bana bakıyordu bende "Ne var bakıyorlar sa bu seni ilgilendirmez" dedim oda "Yaprak bana inat olsun diye mi yapıyorsun acaba?" diye sordu bende "Ne alakası var ben istediğimi giyerim isteyen de bana bakabilir" dedim oda şaşkın bir şekilde "Ne? erkeklerin sana bakmaları senin hoşuna mı gidiyor Yaprak?" diye sordu bende "Tabiki de hayır hem sen benim ne giyidiğime değil de önce kendini nasıl affetrirsin onu düşün gerçi bu gidişle pek affetirmen zor ama" dedim oda "Peki tamam yarın sana kendimi affetriceğim ve sende beni sevdiğini söyleyeceksin" dedi bende "Hoopp orada bir dur hem bence bu kadar emin konuşma derim çünkü sen bu gidişle devam edersen İzmir'e geri dönemem yakın" dedim oda "N-ne peki tamam yarın sana kendimi affetriceğim" dedi bende "Göreceğiz" dedim sonra ders zili çaldı Egemen yerine geçti ve bende önüme döndüm sonra hoca sınıfa girip dersi anlatmaya başladı.


Bende ders sıkıcı olduğu için dersi dinliyormuş gibi yaptım. Yaklaşık 1 saat sonra teneffüs zili çaldı. Sonra Açelya bana dönüp "Ee Egemen'i affetmeyi düşünüyor musun?" diye sordu bende "Bilmiyorum yani o beni aldattı sonuçta onu hemen affedemem yarın kendini affetrimesi için son günü" dedim oda "Bence Egemen sana kendini affetirir" dedi bende "Bilemem bakalım yarın göreceğim" dedim oda "Peki" dedi sonra ders zili çaldı ve hoca sınıfa girip dersi anlatmaya başladı.


Bende dersi dinlemeye başladım. Yaklaşık 1 saat sonra öğle teneffüs zili çaldı bizde yerimizden kalkıp kantine gittik ve yemeğimizi aldık bende Açelya'ya dönüp "Gel Açelya yanlız oturalım" dedim oda "Ya neden ki?" dedi bende "Açelya hatırlatırım ki ben Egemen'i hala affetmedim o yüzden onunla birlikte oturmam" dedim oda "Peki canım sen nasıl istiyorsan" dedi sonra boş olan bir yere oturduk ve yemeklerimizi yemeğe başladık yemeklerimiz bittiğinde yerimizden kalkıp sınıfa çıktık.


LİSE GENÇLİĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin