Çocuk adama arda arda yumruklar atıyordu sonra bana döndü ve elimi tutarak çıkışa doğru götürdü bende hafif sendeleyerek "Ya hık bırak beni hık bırak!!" diye bağırdım sonra çıkışa geldiğimizde bu çocuğun Anıl olduğunu gördüm ve "Anıl?" dedim oda "Evet bebeğim" dedi bende "Bana sakın hık bebeğim deme hık ve git buradan!!" dedim oda "Açelya ile senin barda ne işiniz vardı?" diye sordu bende "Sanane bu hık seni ilgilendirmez" dedim oda "Yaprak?!" diye kükredi bende korktuğum için hafif olduğum yerde sıçradım "Anıl git hık lütfen git başımdan" dedim oda "Yürü Yaprak" dedi bende "Asla seninle hık gelmem ve Açelya'yı hık burada yalnız bırakmam o kadar" dedim oda "Peki burada bekle bir yere kaybolma ben Açelya'yı alıp geliyorum" dedi bende dediği yerde onların gelmesini bekledim ve bir süre sonra ikisi de geldi "Hadi geç arabaya Yaprak" dedi bende mecburen "Tamam" diyip arabaya bindim Anıl "Açelya'yı evine bırakalım sonra seni evine bırakırım" dedi bende "Olmaz önce hık Açelya'yı ayıltmamız lazım" dedim oda "Bir şey olmaz ben ailesine bir yalan uydururum ve bu arada sizde bara gitmeseydiniz keşke" dedi bende "Peki" dedim ve önce Açelya'yı evine bıraktık annesi başta Açelya'ya sinirlendi ama sonra biraz yumuşadı. Benim eve geldiğimizde Anıl "Sen içeriye geç bende seninle geliyorum" dedi bende "Asla olmaz hık git buradan" dedim sonra gözüm karardı ve sonrası karanlık.
ANIL DAN
Lafını bitirdiğini anda kucağıma düştü bende gülüp ayağı kalkıp kaldırdım ve yanağına küçük bir buse kondurup çantasından anahtarı alıp kapıyı açtım. Yukarı onun odasına çıkıp onu banyoya küvete soktum sonra gözlerini açtı ve "Senin burada hık benim odamda ve hatta hık banyom da hık ne işin var?" diye sordu bende "Seni ayıltamımız lazım o yüzden duş alman gerekiyor" dedim oda "Hayır ben hık alırım" dedi bu kız tam inatçı keçi bende "Hayır olmaz banyoda düşüp kalırsın" dedim oda "Sen beni mi hık düşünüyorsun he?" diye sordu bende "Evet seni düşünüyorum çünkü seni seviyorum" dedim oda "Senden hık nefret ediyorum" dedi bende sadece güldüm ve suyu açtım oda "Ya hık bu su çok hık soğuk" dedi bende "İyi ya daha kolay ayılırsın" dedim oda "Anıl bak hık lütfen ayıldım kapat lütfen hık şu suyu" dedi bende "Yaprak!" dedim hafif bağırarak gerçi bana göre hafif ona göre biraz fazla olabilir oda "T-tamam hık sustum" dedi ve bende "Aferin işte böyle uslu bir kız ol" dedim ve saçını okşadım tabi o bundan rahatsız oldu ama ona susması için bağırdım dan bir şey diyemiyordu tabi buda benim hoşuma gidiyordu biraz duş aldırdık tan sonra yatağına yatırdım sonra "Öff başım resmen zonkluyor" dedi bende aşağıya inip bir ağrı kesici ve bir bardak su alıp odaya geri döndüm sonrasında suyu ve hapı ona uzattım içip boş bardağı bana uzattı bende masaya koydum sonra "Başın hala ağrıyor mu?" diye sordum oda "B-biraz" dedi kekeleyerek bende güldüm sonrasında "Tamam hadi sen yat uyu" dedim oda "S-sen b-burada m-mı k-kalacaksın?" diye sordu güldüm ve "Evet ne olmuş hadi yat uyu bende yanına geliyorum" dedim oda "D-dur h-hayır a-asla s-seni ile y-yatmam" dedi bende "İyi bu seferlik böyle olsun" dedim sonra bir sandalye aldım ve oturup onun uyumasını bekledim bir süre sonra uyudu ve aklıma gelen harika bir fikirle yerimden kalkıp sessizce onun yanına yattım ve uyudum.
YAPRAK'TAN
Sabah uyandığımda başım hafif ağrıyordu ve vücudum da ağırlık vardı bir dakika vücudum da ağırlık mı hemen arkama baktım ve şok olmuş bir şekilde bağırmaya başladım "Kalk be senin burada ne işin evime nasıl girdin ve hatta odama?!!!" diye bağırıyordum sonra Anıl gözlerini açıp bana baktı ve biraz doğrulup konuşmaya başladı "Beni evine sen çağırdın" dedi bende "Ne?! Ben seni evime falan çağırmadım" dedim oda "Hatırlamaman çok doğal canım sen beni aradın biraz sarhoştun ve dedin ki Anıl bana gelsene falan dedin bende kabul edip geldim ve sen benimle uyumak istediniğini söyledin bende kabul ettim ve yattım" dedi bende şok olmuş bir şekilde "Anıl defol git buradan" dedim oda "Peki şimdilik gidiyorum ama tekrar geleceğim" dedi ve kalkıp gitti bende hemen Açelya'yı aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE GENÇLİĞİ
ChickLitKapak tasarımı @zeynepkuter77 aittir. Yaprak, 17 yaşında ilk kez gördüğü ablasının yanına İstanbul'a taşınır. İlk kez gittiği okulda yaşadığı zorluklar karşısında tanımadığı bir kişi ona yardım etmeye başlar.