~Bölüm 32~

2 0 0
                                    

Hepinize merhabalar yeni bir bölüm ile daha karşınızdayım. Önceki bölüm üzerinden neredeyse 1 buçuk yıl geçmiş ve bu kadar çok uzun beklettiğim için de sizden gerçekten de özür diliyorum. Aslında kitabı yarı bırakadabilirdim çünkü içimden bu kitaba hiç ama hiç yazmak gelmiyordu ve yeni ilhamlar da yoktu o yüzden ama yine de sizin için yazmaya karar verdim çünkü her ne kadar ilham gelmiyor olsa da bir kitabı yarım bırakmak olmazdı aslında aklımda bu kitabı 40. bölümde final yapmak var ama 40. bölüme kadar herşeyi toparlayabilir miyim emin değilim biliyorum başlarda fazlaca cringe bölımler vardı ve o cringe bölümler olmasına rağmen okunma sayısı bana göre çok iyiydi hatta tanıtım bölümü 100 okunmayı aştı ve kitabın toplam okunma sayısı 2 bin kusur tabi bunların hepsi sizin sayenizde olan bir şey ama o kadar okunmaya 360 oy tabi bunu görünce üzülüyorum sonuçta bu hikayeyi emek vererek yazıyorum biliyorum bölümler neredeyse 6 ay 7 ay falan sonra geliyor biliyorum bunlar çok uzun bir süre zarfı ama sonuçta benimde bu platform dışında da bir hayatım var ve liseyi yeni bitirdiğimden dolayı üniversite için çalışıyorum yani hem okul hem kendi hayatım e bir de burası olunca daha da zorlaşıyor ama yine de sizin için daha erken bölüm atmaya çalışıyorum. Ay yine fazla konuştum kısacası başta da dediğim gibi bu kitabı öyle 60. veya 70. bölümlere kadar uzatmayı düşünmüyorum çünkü bana göre romantik komedi yada genç kurgu gibi kitaplar en fazla 50. bölüme kadar olmalı çünkü hem bir süre sonra olaylar da bitiyor ve yazacak bir şey kalmıyor neyse çok uzattım sizi sıktıysam kusura bakmayın.

O zaman keyifli okumalar dilerim tavşanlarım💜🐰

Dışarı çıkıp motoruma bindim, daha kolay olsun diye motor ile buluşacağımız yere geldim oda bankta düşünceli bir şekilde oturuyordu bende motoru park edip, onun yanına geçip oturdum. Yüzünü bana doğru çevirip "Gelmişsin... açıkçası geleceğini düşünmüyordum beni şaşırttın" dedi bende "Gideceğini söylediğin için geldim" dedim oda sesli bir şekilde hah layarak "Evet gideceğim ama gitmeden önce sana söylemem gereken şeyler var" dedi hafif üzgün bir ses ile ne yalan söyleyeyim bir an gerçekten de üzgün olduğunu düşünmedim değildi yani neyse bende "Yine neler saçmalayacaksın acaba çok merak ediyorum dur sen söylemeden ben tahmin etmeye çalışayım benim ile yeniden sevgili olmak istediğinden mi bahsedeceksin hm?" dedim.


Oda kafasını aşağı eğiyip kısık bir ses ile "Hayır..." dedi ve kafasını kaldırıp "Hayır yeniden sevgili olmak istediğimden konuşmayacağım artık seni bırakıyorum yani bir daha seni rahatsız etmeyeceğim" dedi bir dakika bir dakika Gökçe beni artık rahatsız etmeyecek öyle mi hayatta inanmam kesin yalan söylüyordur bundan herşey beklenir zaten bende "Saçmalamayı kes Gökçe herkes senin beni bırakmayacağını bilir" dedim.


Oda "Evet önceden olsa bende bırakmazdım ama artık bir önemi yok benim için çünkü benim olmayacağını biliyorum hemde hiçbir zaman ben ne kadar seni zorlasam da bu değişmeyecek yine beni sevmeyeceksin biliyorum hep tek istediğim sadece beni sevmen di" dedi bende "Tek istediğin benim seni sevmem mi gerçekten, peki o zaman seni sevdiğim zaman beni neden aldattın ha, hemde en yakın dostum dediğim insanla hemde" dedim  oda mahcup bir ifade ile "Haklısın söylediğin herşey de haklısın o zamanlar seni üzmek için yapmıştım şimdi çok pişmanım tabi ama sen benden nefret ediyorsun" dedi neden acaba ondan nefret ediyordum kim olsa ederdi sadece ben değil.


Bende "Tabiki de senden nefret ediyorum onca şeye rağmen sırf çocukluk arkadaşımsın diye sesimi çıkarmamaya çalıştım ama benim de sabırımın bir sınırı var yani" dedim konuşmalardan sıkılmıştım artık bir an önce gitmek istiyordum buradan oda "Keşke Yaprak ile sevgili olmasaydınız hatta hiç tanışmamış olsaydınız belki tekrardan sevgili olabilirdik yada tekrardan arkadaş ama o gelince benden nefret etmeye başladın" dedi Ne diyordu bu daha bir kaç dakika önce kendisi artık seni rahatsız etmeyeceğim diyordu şimdi de Yaprak ile sevgili olmasaydın tekrar sevgili olabilirdik diyor ya kafayı sıyırmış herhalde.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LİSE GENÇLİĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin