Yeni bir bölümle daha karşınızda'yım. Bölümü beğenmeniz dileğiyle....
Bugün her gün olduğu gibi yine lanet alarm sesiyle gözlerimi açtım. Yataktan kalkıp banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkadım sonra üstüme Yeşil renkte bir t-shirt altına mavi kotumu giyip aşağıya indim ve sofraya oturdum. Yemeğimi yerken ablam "Yaprak bugün benim işim var o yüzden akşam geç gelebilirim" dedi bende "Peki tamam abla" dedim ve yemeğimi yemeye devam ettim. Yemeği bitirdiğimde ablama yardım edip kirli tabakları bulaşık makinesine yerleştirdim ve bir süre sonra abla evden çıktı bende koltuğa oturup televizyon izlemeye karar verdim sonra telefonuma mesaj geldi ve bende telefonu alıp mesaja baktım.
Gizli: Selam nasılsın
Yaprak: İyiyim evde oturuyorum sen?
Gizli: Bende aynı
Yaprak: Okulda değil misin?
Gizli: Hayır bugün gitmedim
Yaprak: Neden?
Gizli: Çok soru sorma
Yaprak: Öff iyi peki
Gizli: He şöyle
Yaprak: Peki tamam sonra konuşuruz
Gizli: Sen nasıl istersen canım
Yaprak: Peki tamam hoşçakal
Gizli: Hoşçakal
Mesajlaşmamız bittiğinde telefonu kapattım ve koltuğa koydum ve TV izlemeye devam ettim, bir süre sonra aklıma gelen fikirle Açelya'yı aramaya karar verdim.
"Alo Açelya"
"Efendim kanka"
"Okulda mısın?"
"Yok kanka bugün gitmedim kendimi biraz yorgun hissediyorum da bir şey mi oldu"
"Yok ya işin yoksa bana gelsene diycektim de"
"Peki 10 dk gelirim"
"Peki tamam kanka bekliyorum"
"Tamam hadi hoşçakal"
"Hoşçakal"
Dedim ve telefonu kapattım bir 5,10dk sonra zil çaldı ve bende kapıyı açmak için koltuktan kalkıp kapıyı açtım. Açelya'yla koltuğa oturduk ve Açelya "Ee kanka buraya gelmenin nedeni ne?" diye sordu bende "2 hafta okulda olmayacağım için ve bugün ablam eve geç gelecekmiş yüzden seni aradım birlikte vakit geçiririz diye" dedim oda "İyi olur" dedi bende "Tamam o zaman" dedim Açelya da "Aklıma bir fikir geldi" dedi
Bende şaşkın bir ifadeyle "Ne geldi?" diye sordum oda " Rastgele birini arayıp sözde onlar bir yarışmayı kazanmışlar ve bizde onlara paralarını vermek için onları arayacağız yani onları işleticez" dedi bende "Yani ne biliyim böyle insanları kandırmış gibi olmuyor muyuz he?" diye sordu Açelya da "Hayır hayır sadece eğlence amaçlı yapıcaz o kadar" dedi bende "İyi peki yapalım hadi" dedim ve Açelya ilk benim yapmamı istediği için ilk ben yapıyorum ilk bir numarayı rastgele yazıp aradım sonra öyle bir numara kullanılmamaktadır diye ses geldi bende ikinci kez denedim bu sefer çalmaya başladı ve bir süre sonra telefonu açtı.
"Alo kimsiniz"
"Ben K********R yarışmadan arıyorum büyük ödülün sahibi sizsiniz"
"Ne ne ödülü ama ben öyle bir yarışmaya katıldığımı hatırlamıyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE GENÇLİĞİ
ChickLitKapak tasarımı @zeynepkuter77 aittir. Yaprak, 17 yaşında ilk kez gördüğü ablasının yanına İstanbul'a taşınır. İlk kez gittiği okulda yaşadığı zorluklar karşısında tanımadığı bir kişi ona yardım etmeye başlar.