~Bölüm 18~

79 14 3
                                    

Selam benim biricik tavşanlarım yeni bir bölümle daha karşınızdayım umarım hoşunuza gidecek bir bölüm olur o zaman lafı çok uzatmadan bölüme geçelim keyifli okumalar diliyorum 💜💫

Medyada ya fon müziği koydum onunda gösterdiğim yerde dinlerseniz sevinirim.

Sabah alarm sesiyle gözlerimi açıp yataktan kalkıp banyoya girdim. Banyoda rutin işlerimi halledip dolabımı açtım üstüme The day he cheated It ended. yazan bir göbeği açık bir t-shirt altına siyah kotumu giyip üzerime parfüm sıktım aslında t-shirt e yazan yazı aldattığı gün bitti yazıyordu bende bu biraz dün ki olay için giyindim aslında böyle bir şey giymek istemedim ama sonuçta o beni aldattı bende istediğimi giyip en istediğimi yapabilirdim neyse boşver ya bende aşağıya indim.


Kendime mısır gevreği yapıp yemeğe başladım yemeğim bittiğinde kirli tabağı bulaşık makinesine koydum ve ayakabılarımı giyip evden çıktım. Dolmuş durağının oraya gittim sonra dolmuşun gelmesini bekledim bir süre sonra dolmuş geldi bende dolmuşun geldiğini gördüğümde dolmuşa bindim ve boş olan bir yere oturdum. Yaklaşık 5, 10 dakika sonra okula geldik bende dolmuştan inidip okula girdim.

Okula girdiğimde sınıfa çıkıp Açelya'nın yanına oturdum sonra Açelya bana dönüp "Nasılsın? ablan izin verdi mi?" diye sordu bende "Biraz daha iyiyim ablam da izin verdi yarın gidiyorum" dedim oda üzgün bir şekilde "Yaa kanka keşke gitmesen" dedi ah benim düşünceli arkadaşım bende "Ah Açelya biliyorsun ki ben burada bir daha kalamam hele Egemen varken olmaz" dedim oda "Off peki sen bilirsin ama bana her zaman yazacaksın ona göre" dedi bende gülerek "Emredersiniz komutanım!" dedim oda gülerek "Ya Yaprak ya" dedi sonra ders zili çaldı ve hoca sınıfa girip dersi anlatmaya başladı.


Geçen 1, 1 buçuk saatin ardından teneffüs zili çaldı. Bende Açelya'ya dönüp "Ben tuvalete gidip geliyorum" dedim oda "Peki tamam bir şey olursa beni ara" dedi bende "Tamam anne" dedim oda "Ya Yaprak ben sana bir şey olmasın diye söyledim" dedi bende yanaklarını sıkarak "Oy çen çinirlendin mi he? tamam dikkat ederim" dedim ve yerimden kalkıp banyoya gittim şansıma kimse yoktu bende biraz yüzümü suyla yıkadım sonra kapı açılma sesi geldi bende aynadan kim olduğuna baktım gelen Gökçe idi bende "Ne var ne oldu ne için geldin?" diye sordum oda "Duydum ki buralardan gidiyormuşsun?" diye sordu bende "Bu seni ilgilendirmez" dedim oda "Bu arada kantinde Kuzey ile çok güzel öpüşüyordunuz" dedi bende sinirlenerek "Ben kimseyi öpmedim hem ben sana açıklama yapmak zorunda değilim" dedim haklıydım onun ne haddine ki sonuçta bu onu ilgilendirmez di oda "Yaa ama Egemen nasıl kızdı değil mi e tabi anladı senin nasıl biri olduğunu hemen benim yanıma geldi" dedi o an kan beynime sıçramıştı bende "Bak Gökçe benim sinirlerim ile oynama hem Egemen'in ne yaptığı beni ilgilendirmez" dedim oda "Oo ne güzel eski günlerimize geri dönüyoruz!" diye bağırdı sevinerek "Eğer konuşman bittiyse birazdan ders zili çalacak gitmem gerek" dedim oda "İyi git banane" dedi bende onun duyamayacağı bir sesle "Pis sürtük" dedim sonra sınıfa girip yerime oturdum. Sonra ders zili çalmadan Açelya'ya dönüp "Şeyh Açelya ben Egemen'e son kez bir veda mektubu yazmak istiyorum" dedim oda "Sen bilirsin" dedi bende "Şeyh ben veda mektubunu yazacağım yazmasına da ben bunu Egemen'e veremeyeceğim için e evini falan da bilmiyorum işte sen okulda iken tenefüste sırasına koyarsın hem oda kimin koyduğunu anlamaz" dedim bence mantıklıydı oda" Tamam olur" dedi bende "Ya sen bir tanesin ya bir tane" dedim oda "Zaten bu dünyada benden başka bir Açelya olduğunu zannetmiyorum" dedi bende "Ya sen varya sen" dedim gülerek sonra ders zili çaldı ve hoca sınıfa girip dersi anlatmaya başladı.


Bende veda mektubunda ne yazacağımı düşünmeye başladım. Ben böyle düşüncelere dalmışken teneffüs zili çaldı sonra yanımıza Kuzey geldi ve "Ee nasılsınız hanımlar" diye söyledi Açelya ona dönerek "Sence! he ya Kuzey sen nasıl bir insanın ya insan sevdiği kişinin en yakın arkadaşını öper mi ya he!!" dedi bağırarak Kuzey de "Sen kantinde ki olayı bahsediyorsun ya şey biz Yaprak ile ve okulda ki bir kaç kişi ile doğruluk mu cesaretlik mi oynuyorduk bende Yaprağı o yüzden çağırdım oyun oynamak için sonra okulda ki bir çocuk yanındaki birini öp dedi ve yanımda Yaprak vardı bende mecburen öpmek zorunda kaldım çok özür dilerim" dedi ben hayatımda bu Kuzey şerefsizi kadar yalan söyleyen bir insan görmedim Açelya da "Gerçekten mi?" diye sordu ah saf arkadaşım benim ya senden nefret ediyorum Kuzey oda "Tabiki de canım benim ben hiç senin en yakın arkadaşını öper miyim he senin arkadaşın benimde arkadaşım" dedi ve kolunu omuzma koydu bende Açelya olduğu için bir şey yapmadım oda "Peki tamam inandım hadi ama bir şartla" dedi oda "Ne şartı?" diye sordu Açelya'da "Çıkışta birlikte bir yerlere gidersek" dedi oda "Olur sen yeter ki iste" dedi sonra Açelya'nın alnını öpüp yerine geçip oturdu ve ders zili çalıp hoca sınıfa girip dersi anlatmaya başladı.

LİSE GENÇLİĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin