Yeni bir bölümle daha karşınızdayım keyifli okumalar....
Sabah ablamın sesiyle gözlerimi açtım ve bana söylenip duruyordu "Yaprak hadi kalk, bak kime diyorum Yaprak!!" bende "Tamam abla ya kalkıyorum" dedim ve yataktan kalkıp banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkadım sonra üzerime bordo renginde bir kazak ve siyah bir etek giydim sonra aşağıya indim. Ve ablama yardım edip sofraya oturdum sonra telefonuma mesaj bildirim sesi geldi.
Bilinmeyen Numara: Yaprak o eteğin bir diğer parçası nerde? Okula böyle gitmeyi düşünmüyorsun herhalde
Yaprak: Sen nerden biliyorsun benim etek giyidiğimi hem sanane ben ne giyiyorsam sen kimsin ki bana onu giyemesin diyorsun ve ayrıca evet okula böyle gidicem
Bilinmeyen Numara: Orası bende kalsın ve ne demek sen kimsin sen benim sevgilimsin o kadar ve beni deli etme Yaprak değiştir o eteği
Yaprak: Ben senin sevgilin değilim dedim bunu sana kaç kere söyledim ve değiştirmicem o kadar
Bilinmeyen Numara: Yaprak!! dedim
Yaprak: Beni deli etme bak engeli yersin görürsün o zaman o kadar bu son sözüm
Bilinmeyen Numara: Bak Yaprak hadi sinirlendirme beni
Yaprak: Bana yazma artık engelliyorum seni o kadar
Yaprak adlı kişi sizi engelledi.
Bilinmeyen Numara: Hassiktir!!
Mesaj gönderilmedi.
Bilinmeyen Numara: Tamam kabul biraz fazla yükseldim sana
Mesaj gönderilmedi.
Bilinmeyen Numara: Tamam Özür dilerim
Mesaj gönderilmedi.
Bilinmeyen Numara: Yaprak ya of tamam
Telefonumu kapatıp cebime koydum sonra yemeği bitirip ablama "Abla istersen beni okula bırakmana gerek yok dolmuşla yada yürüyerek giderim sen yorulma" dedim oda "İyi peki sen sen nasıl istersen canım" dedi bende ablama görüşürüz dedim ve ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Sonra dolmuş durağının oraya gittim ve dolmuşun gelmesini bekledim. Dolmuş gelince dolmuşa bindim ve oturdum sonra kulaklıklarımı takıp başımı cama yasladım, okula geldiğimizde kulaklıklıkarımı çıkarıp cebime koydum ve dolmuştan indim ve sınıfa çıktım. Sınıfa girip Açelya'nın yanına yani yerime oturdum. Açelya da "Günaydın" dedi bende "Sana da günaydın" dedim ve ders zili çaldı ve hoca sınıfa girdi. Bende defterimi açıp bir şeyler karalamaya başladım, ben böyle deftermi karalarken teneffüs zili çaldı. Ve hoca sınıftan çıktı sonra Açelya "Hadi biraz dolaşalım" dedi bende"Tamam sen git ben geliyorum" dedim oda "Peki tamam" dedi ve gitti bende bir süre sınıfta oturduktan sonra sınıftan çıktım, çıkarken biri beni duvarla arasına aldı. Yüzüne baktığımda beni tehtit eden çocuktu ve bana "Yine senden bir şey yapmanı istiyorum" dedi bende net bir şekilde "Hayır" dedim oda "Yaprak eğer yapmazsan olacakları biliyorsun" dedi bende mecburen "Peki tamam benden ne istiyorsun" dedim oda "He şöyle akıllı ol biraz, benimle sevgilini olmanı istiyorum" dedi resmen şok olmuştum ne demişti o sevgilimi mi olalım ya resmen herkes benimle sevgili olmak için can atıyor resmen bende emin bir ses tonuyla "Asla ama asla böyle bir şeye izin vermem" dedi oda "İzin isteyen kim ben ne dersem o e hadi şimdi madem sevgiliyiz ben nereye gel dersem oraya" dedi ve beni elimden tutup çekiştirmeye başladı. Sonra bahçede banklardan birisine oturduk sonra ben"Neden buraya oturduk?" diye sordum oda "Sevgili olduğumuz için" dedi bende "Benim bir Açelya'yı aramam lazım onunla birlikte dolaşacaktık" dedim oda "İyi peki ara" dedi sonra telefonumu açıp Açelya'yı aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE GENÇLİĞİ
ChickLitKapak tasarımı @zeynepkuter77 aittir. Yaprak, 17 yaşında ilk kez gördüğü ablasının yanına İstanbul'a taşınır. İlk kez gittiği okulda yaşadığı zorluklar karşısında tanımadığı bir kişi ona yardım etmeye başlar.