uyandığımda başım çatlıyacak gibi agrıyordu.iyide ben en son sokakdaydım kızlarla ne ara odama geldim diye düşünsemde bu soruyu alasa sormayı aklımın bi köşesine not edip yatakda doğruldum ve üzerimden örtüyü çektim.benim üzerimde okul kıyafeti yok muydu ya ? her şeyi boşverip kolumdaki siyah lastik tokayla saçlarımı yukardan topladım ve tuvalete girdim.sıcak suyu ayarladım ve üzerimdekileri çıkarıp saçlarımı açıp duşa girdim.yarım saat falan duşta oyalandım.bornozumu üzerime giyip tuvaletten çıktım.saate bakmak anca aklıma gelmişti sehpaya benzeyen şeyin üzerine baktım ama orda yoktu.yastıga kaldırıp yatagıma falan baktım ama ordada yoktu.biraz düşününce çantamda olabilcegi aklıma geldi ve yerden çantamı alıp içinden telefonumu buldum.telefonumu açınca gördüğümşeyle donup kalmıştım çüş lan !
17 arama
15 mesaj vay anasını be rekor !dedim ve telefonumu açıp aramalara girdim 7si yiğitten 2si alastan 1i denizden 3ü adadan 4side eylüldendi.en çok yiğit aramış diye sevinirken sınıfta oldugumuz için aramıştır diyerek tüm hayallerimi yıkıp mesajlara girdim.adanın ve eylülün mesajlarını es geçip direk yiğitin attıgı mesaja girdim.10 tane mesaj atmıştı ilk attıgı mesajı açıp sırayla okumaya başladım
-nefes
-güzellik ?
-nefes daha uyanmadın mı ?
-tabi dünden sonra hala uyuman normal
-eşşek ölüsü gibiydin canım çıktı seni taşırken .SİKTİR BENİ YİĞİTMİ TAŞIMIŞTI ? mesajlardan çıkıp aramalara girdim hemen Alası bulup ara tuşuna bastım ilk çalışta açmıştı
-nerdesin lan sen yiğit ne diyo dün beni o mu taşıdı ahh başım off alas beni yiğite mi taşıttın salak gerizekalı mal odun madem taşıcan sen taşı elalemin erkeklerine ne taşıtıyon gerizekalı ? dedim ve nefes almak için sustum
-nefes bi nefes al okuldayım ben saat 1. iki saat sonra eve gelirim bay bay sonra konuşuruz dedi ve telefonu yüzüme kapattı odun ya odun boşuna demiyorum dedim ve telefonumu yatagıma atp üzerimdeki bornozu çıkarı önce iç çamaşırlarımı giydim sonra altıma mini şot göbegi açık kısa kollu bi tsort giydim ve telefonumu alıp aşagıya indim .teyzemin evde olmadıgını anlamam uzun sürmemişti .bi cips açıp tabaga doldurdum .buz dolabındanda kolayı çkarıp bardaga doldurdum ve cipsle kolayı elime alıp salona geçtim.ortadaki sehpanın üzerine koyup telefonumu arka cebimden çıkardım ve eylülü aradım ilk Calista açmıştı.
-Eylül ne bok yapıyo san bırak
Adayıda alıp 15 dk içinde bizim eve geliyorsun evin adresini konum olarak atıcam bay bay deyip yüzüne telefonu kapatmıştım.tamam biraz odunum ama arada ise yaşıyorduk What app a girip eylül e konumumu atıp what app dan çıktım.telefonu kapatıp koltuğa attım.cipsimi ve kolayı alıp yiyip içtim.bitince kola bardagimla cips tabanını mutfağa götür dum.tezgahin uzerine koydum sacimi ne zaman taktigimi bilmedigim kolumdaki lastikle yukardan at kuurugu yaptim ve suyu acip bulasiklari yakadim. kuruladim. yerlerine yerlestirdim.elimi yıkamak için suyu bi daha açtım kapaticagim sırada kapı çalışma elimi hızlıca yıkayıp koşarak kapıyı açmaya gittim.kapiyi açınca karşımda oflayip poflayan bir adet eylül bir adet Ada duruyordu.
-geçin içeri.dedigimde ikiside içeri girdiler.az önce kalktığım üçlü koltuğa oturduklar bende karşılarındaki tekli koltuğa oturdum.
-ee anlatın bakalım.
- Neyi ? Sorusu tabiki Adadan beklenen bi soruydu
-sevgiliniz varmı , kimi seviyonuz , Alas ın sevgilisi varmı , hayat nasıl , biz dün nasıl eve geldik VE DÜN BENİ NEDEN YİĞİT TAŞIDI ?
- sakin koç diye tabiki eylül demişti.allahim kız Alas ın ikizi gibiydi.
- Eylül dedim telefonundan saate bakıp eylül geri döndüm yarım saati mız var.anlatin hemen
- neye lan ölüyoz mu ?
-Eylül sen ne biçim bi Salak sin yiğit Gil gelcekmis buraya ona yarım saat kaldı.
- heee desene salak Dedi ve başını koltuğun arkasına yaslayip tavana bakmaya başladım.
-Adayla Deniz çıkıyo ben sap Alas sap Yiğit in sevgilisi varmı bilmiyom ?
- lan harbi senin yiğite aran kaç yaş sen niye ona abi diyon ?
- 1 yaş ama abi dedititriyor mal
-Oha dedim ve gülmeye başladım.
- Nefes gülme. Ben hala gülmeye devam edince kafama yastık fırlattı.Ada hanim a yastık attigimda sonunda kafasını telefonundan kaldirmisti. Bi yastıkta o alıp bize atmaya başladı en sonunda üçü müzde üçlü koltuğa çıkıp bağıra bağıra şarkı söylüyorduk tabi yanında saçma sapan hareketler yaparak.Eylulle Ada nefes deseler onlara bakmadım ve oynamaya devam ettim ne olabilir di ki ? Diyerek saçma hareketlerle bağırarak şarkı söylüyordum.en sonunda eylül e döndüm kapının oldugu tarafı eliyle gösterin oflayarak kapının olduğu tarafa döndüm.agzimdan çıkan tek şey Sikiyim di .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EĞLENCE BAŞLASIN ...
HumorNefesdi , adı gibi nefes almak gibiydi Bağımlılık gibiydi. Kaçmaya çalıştıkça daha çok bağlanıyordu ona. Aşktan kaçanların sonu daha çok aşka bulaşmak mıydı ? Oysaki o aşık olması gereken son kişiydi. Aşk bula bula onu mu bulmuştu ? Aşık olmayacağ...