Selam öncelikle :)) baya baklettim lan çok özür dilerim anca toparlandı bölüm bu arada kötü mevzular geldi hemen açıklıyım
1- bu kitabı final yapıcam. Final olursa ve istek olursa ikinci kitap yazmak istiyorum.
2- eğer isterseniz okul zamanı arada bölüm yazıcam bu kitap devam edicek ama kitabın unutulmasından korkuyorum.
Sizce ne yapmalıyım .. ???
:))) neyse iyi okumalar fikirlerinizi yazarsaniz cok sevinirim sizi cok seviyorum görüşürüz :))Başına bi tane indirim ve bağırmaya başladım
"Ne sevgilisi be mal Allah Allah orda sırf kayaya rezil olma diye öyle dedim yoksa banane kiii " dedim ii leri uzatarak ve yürümeye devam ettim tabi kolum tutulana kadar. Derin bi nefes vererek bi of çektim ve arkama döndüm. "Hayır kolumla derdin ne çok sevdiysen veriyim al senin olsun ya iki de bir kolumu tutup durma be " dedim kolumu bırakmıştı. "Evet çok meraklıyim senin koluna salak saçma konuşma abicim -" dediği an gözlerimi kısmıştım. "Ne abisi be ? Yiğitcim eger varsa aklını nerde unuttuğunu sorabilir miyim ? " dedim ellerimi göğsümün altında çiçek yaparak.
"Ben senden büyük olduğum için olabilir mi abicim ? " dedi o da.
"Nerden biliyorsun? " dedim bende hemen. "Doğum gününü söyle " dedi hemen. " banane ilk sen" dedim bende. "Ben bi sene geç yazıldım. Yani senden bi yaş büyüğüm. " dediği an başımı sağ tarafa çevirmiş. "Iyi halt ettin " diye fısıldamıştım. "Gördün mü ben senden büyüğüm neyse yarın maç var voleybol maçı sen pek önemsemesen de iki haftadır buna çalışıyoruz. Bugün tüm gün çalışma yapıcaz gitme biyere" dediği an başımı kaldırarak ona baktım. "Çalışma olduğunu kim söyledi? " dedim şüpheli bi sesle sonuçta bende kaptandım. " ben soyledim Nefes maçları yenmeliyiz ve kızları da ben çalıştırıyorum gerçi kızlar dünden meraklı da neyse bugün de çalışma var ve sen de kalıyorsun. " dedi. Allah Allah gülüyim bari ya kızlar dünden raziymişta mış mış. Başımı kaldırıp baştan aşağıya yiğit i bi süzdüm valla ya bu çocuk çok taştı haklı olabilir di. Neyse diyerek arkamı dönerek okula yürümeye başladım ah Hayır ! Tabiki yine kolum tutulmuştu. Hızla arkami dönerek yiğit'in kasina yumruğumu indirdim inleyerek elini karşına götürdü.
" ahh ! Noluyo be " dedi elini kaşından çekerek "mal mısın kızım sen niye yumruk atıyorsun? " dedi bana bakarak.
"Mal diyene bak ya sen niye kolumu tutuyorsun gerizekalı? "
Diye çemkirdim. Bi nefes verdi ve bana baktı "bildiğim çok güzel bi kahvaltı yeri var sen kahvaltı yapmamışsındır diye oraya gidelim dicektim. " dediğinde yüzüne baktım olabilir di. "Tamam " dedim ve yürümeye başladım yiğit de yanımda yürüyordu.
**^^**
Kahvaltı yerine gelmiştik siparislerimizi verip istediklerimizin gelmesini beklerken etrafı incelemeye başladım. çok tatlı denize sıfır bi yerdi. Bakışlarımı etraftan çekip yiğit'e baktım bana bakıyordu. Kaşına gitti bakışlarım. Silmedigimiz için Kan orda kurumuştu. Masadaki ıslak mendilerden birini alarak açtım. Elimi yiğit'in Kaşına götürerek kanı temizlemeye başladım. Yiğit beni izliyordu. Tüm kanı temizleyince mendili iki ye katlayarak kenara koydum. Ben parmaklarımı ritimli bi şekilde masaya vururken yiğit "Nefes " diyince ona baktım. ses çıkarmayı bırakarak ona baktım. "neyse ya boşver " dedi ve başını denize çevirdi. Sipariş ettikleriniz gelince hızlıca tostumu elime alarak yemeye başladım. Sıcacıktı.hizlica yiyip bitirdigimde susamıştım. Bardaktaki sudan bi yudum aldığım anda yiğit'in söylediği şeyler le kalakalmistim.
"Nefes benimle çıkar mısın ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EĞLENCE BAŞLASIN ...
HumorNefesdi , adı gibi nefes almak gibiydi Bağımlılık gibiydi. Kaçmaya çalıştıkça daha çok bağlanıyordu ona. Aşktan kaçanların sonu daha çok aşka bulaşmak mıydı ? Oysaki o aşık olması gereken son kişiydi. Aşk bula bula onu mu bulmuştu ? Aşık olmayacağ...