üçüde gülmeye başlamıştı.daha doğrusu 15 dakikadır gülüyorlardı ve ben sinirden delircek durumdaydım.oturdugum koltuktan sinirle ayaga kalktım
-ne var be hiç oynayan kız görmediniz mi eger 1 dakika daha gülerseniz başınızdan asagıya su dökerim.diye bagırdım deniz ve yiğit inanmayan gözlerle bana bakıyorlardı.
-sen mi ? diye şüpheyle yiğit sorunca dahada sinirlendim
- ne o beyenemedin mi inanmıyosan Alasa sor.dediğimde Alas oturdugu yerde dikleşmişti.
-valla abi döker .bi kızın kafasına gazoz dökmüştü benim üzerime su döktü 2 kişinin üzerine kola 1 kişinin üzerine de link döktü.
-oha diye aynı anda bagırmışlardı Ada ve Eylül.ben kalktıgım yere geri oturarak rahat bi nefes aldım.sonunda susmuşlardı.
-ee böyle oturcaz mı diyen yiğite dönüp
-canım halay çekmek istiyorsan yanlış yerdesin.
-halay çekelim demedim bi şeyler yapalım dedim.
-ne bok yapmak istersin mesela dedim sinirle nefes vererek.
-pes oynayalım.diyen yiğit i deniz ve alasda onayladı.bende kızları alarak odama çıktım.eylül ve adada odama girince ses gelmesin diye kapıyı kapattım
-oha odan çok güzel diyen adayı eylülde onaylamıştı
ortada beyaz çift kişilik yatak iki kenardada komidin vardı.odam beyaz ve buz mavisi reklerindeydi ben şık ve sade şeylerden hoşlanırdım-saolun.dedim ve camın önundeki küçük koltuklara eylül ve adayı oturttum.çalışma masamın sandalyesinide çekip karşılarınada ben oturdum.
-şimdi anlatın eylül sen başla
-sevgilim yok Alasya aynı sınıftayız.başkada bişey yok işte.
-kimi seviyon.
-kimseyi
-eylül yalan söyleme kimi seviyon ?
-ona söylemek yok ama
-kızım ben senin sevdiğin kişiyi nerden buluyim da söyli-cümlemi yarıda bölen şey eylülün
-Alas. demesiydi
- ne alas ?
-alas işte
-ne alas ?
-nefes sen salak mısın sevdiğim kişi alas deyince gülmeye pardon kahkaha atmaya başlamıştım.kahkahalarımın arasından boguk çıkan sesimle
-Sen hahah alası mı hahha seviyon hahahhah ? gülmiyim diye yastık atıyodu ama takmadan hala gülmeye devam ediyordum. gülmekten karnım agrımaya başlayınca susmuştum artık.
- hımm dedim ama bidaha gülmeye başlamıştım Eylül'ün sinirli bakışları beni susurturmya yeticek gücteydi.
-tamam şimdi ciddileşiyorum dedimi oturduğum koltukta dikleşmiştim . kapının zilini duyduğumda ayağa kalktım.Yigitin, Alas ın veya denizin kapıyı açmaya zahmet edemiyeceklerini biliyordum.
-Teyzem gelmiştir gelin sizi teyzemle ay pardon adayı teyzemle , Eylülü de kayinvali desiyle tanıştırıyım.dedim ve Eylülün bana cevap vermesine izin vermeden odadan çıktım.Ada ve Eylül de arkamdan geliyorlardı.Alas gelin önünden gecince haklı olduğumu anladım.kapiyi açınca karşımda doğru saydıysam 12 Adet market posetiyle Teyzem di.
-Hoş geldin teyzem de neden bu kadar çok şey aldın ?
-hiç bir şey yok evde nefesim lazım dı.
- peki yardım ediyim.dedim ve elime alabildigim kadar poşet aldım teyzem de arkamdan geliyordu.teyzem mutfağa girdiğinde bende arkasından mutfağa girdim.Arkamdan Eylül , Ada , Deniz , Alas ve Yiğitte gelmişti.posetleri tezgahın üzerine koyup boş kalan yerede kendim oturdum.teyzemde posetleri yere koyup bize döndü.
- ben sizi tanıştırıyım Teyzem Lale, Eylül , Ada , Deniz ,Yiğit dedim ismini söylediğim kişiyi elimle teyzeme gösterirken.
- çok memnun oldum gençler dedi teyzem neşeli sesiyle
-isterseniz siz içeri geçin bende yemeği hazırlıyım.
- ben yardım ediyim. Diye Ada Eylül ve ben aynı anda söyleyince gülmüştük.
《》《》《》《》《》《》《》
7:00 -Çarşamba
Sabah telefonunun 3.kez çalan alarmindan bıkarak alarmı kapatarak yataktan kalkıp tuvalette girdim rutin islerimi halledip tuvaletten çıktım. Üzerimdekileri çıkarıp okul formamı giyip makyaj masaya oturdum saçımı at kuyrugu yaptım. Maskara mı da sürüp masadan kalktim.okul çantamı da tek omzuma takip mutfağa indim.cantami sandalyeye koyup kahvaltı hazırlamaya başladım. 5-10 dakikada kahvaltı hazırdı. Bir iki adım geri gidip masaya baktım çok güzel olmuştu.
- kızım ben hazırladım neden kendini yordun ?
- ne yoruldum teyzem ya zaten hergün sen hazırlıyorsun.
- oha anne bu sofra çok güzel olmuş ellerine sağlık Nefes azıcık sende öğren kız evde kalcan. Diyerek Merdivende indi ve aynanın karşısına geçip saçını yapmaya çalışırken Alas dedi .
-Oğlum bunları zaten nefes hazırladı diyen teyzeme uzaylı görmüş gibi bakan Alasa sadece gülmüştüm.
-oha Nefes hani bizim nefes benim Kuzenim olan nefes aynı evde yaşadığımız nefes öylemi ?
-evet oğlum başka nefes mi var ? Alas oturduğum sandalyenin yanına gelip oturdu ve bana döndü.
- kuzen sana koca buldum.dediginde sasirmistim salak bu çocuk ya
-noldu az önce evde kalcan diyodun şimdi ne oldu canım kuzenim ?
-hiç vazgeçtim.
- Neyse çocuklar bosverin kavga etmeyide bu akşam bi iş yemeği var ve sizinde oraya benimle gelmeniz lazım.
-Teyze ben gelmesem olmaz mı ?
-Bende anne biz ne anlarız is yemeğinden?
- Maalesef ikinizinde gelmeniz lazım lütfen kırmayın beni.
-tamam da ne giyicem teyze ?
-yatagınızın üzerindeki kutuda giyecekleriniz inşallah beğenirsiniz.
Teyzemin dedikleri biter bitmez Alasa döndüm alasda bana bakıyordu
-"1 ....2 .....3...... "dediği anda sandalyeden hızla ikimizde kalktik ve var gücümüzle yukarıya koşmaya başladık.ikimizde odarimiza girdiğimizde "BU ÇOK GÜZELL "
Diye aynı anda bagirmistik. Karşımda duran elbise çok güzeldi elbiseyi kutudan çıkardım kutunun içinde siyah elde tutulacak bi çanta ve siyah topuklu ayakkabı ve barış işaretli bi bileklik vardı. Herşey çok güzeldi en çok ta elbisem beyaz dizimin 1 karış falan üzerinde biten kenarları siyah çok şık ve güzeldi.elbiseyi yatağının üzerine koyup Alasın odasına girdim . Alasın yanına yaklastigimda gordugum takım yüzümü gülümsetmişti.
-Alas bu çok güzel ama okula geç kalicaz
- tamam hadi gidelim dedi ve kolunu atarak merdivenlerden gülerek indik.
- Teyze sen bitanesin kıyafetler süper dedim ve alas ın kolunun altından çıkarak teyzeme sarıldım ve yanaklarından öptüm .
-Sizin için bitanem herşey Alas sana konumu atarım nefesi al saat 8 de orda ol arabayı dikkatli kullan.
- tamam anne teşekkür ederim neyse biz geç kaliyoruz Güle güle sultan ım dedi ve teyzeme öpüp arabanın anahtarlarini eline aldı çantasını da tek koluna asti.bende çantamı koyduğum yerden aldım .hırka moda elime alıp Alasın peşinden dışarı çıktım. Arabanın kilidini
Açınca Alasın yanına oturdum arabayı çalıştırdı ve Gazi kokledi başımı cama koydum ve düşünmeye başladım acaba bugün başıma ne gelecekti ?SELAM BAYADIR HİÇ BÖLÜM YAZAMIYORDUM ÇÜNKÜ SINAVLARIM VARDI KUSURA BAKMAYIN INISALLAH BÖLÜMÜ BEYENIRSINIZ.VOTE VE YORUM ÇOK AZ , lütfen vote ve yorum atın ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EĞLENCE BAŞLASIN ...
HumorNefesdi , adı gibi nefes almak gibiydi Bağımlılık gibiydi. Kaçmaya çalıştıkça daha çok bağlanıyordu ona. Aşktan kaçanların sonu daha çok aşka bulaşmak mıydı ? Oysaki o aşık olması gereken son kişiydi. Aşk bula bula onu mu bulmuştu ? Aşık olmayacağ...