Yanlış anlaşılmasın!
Bölümde bir hata oldu o yüzden önceki bölümden alıntı var. Yeni bölümdür. Vote ve yorumlar az ,birazcık artarsa sevinirim sizi cok seviyorum:* :) iyi okumalar vote ve yorum lütfen .....
dedim ve sustum berk 'in bakışları donuklaşşınca pot kıldığımı anladım. "Berk...ben çok özür dilerim sana hatırlattım için ... " dedim bakışları beni buldu ve gülümsedi ama öyle içten bir gülümseme değildi.
"Üzülme fıstık boşver gitsin" dedi ve gülümsedi. Berk'e kollarımı doladım ve sıkıca sarıldım.o da hemen kollarını sarmıştı.berk geri çekiliyor bende çekildim. "Hadi yiğit in yanına "dedi ve ben arkamı dönmüş ken yumuşak Bi şekilde popoma vurdu arkamı döndüm ve kaşlarımı çatarak baktım. Önüme döndüğümde yiğit in bizi izlediğini gördüm.ama göz göze gelince bakışlarını çekti. 1.valeybol maçı başlamıştı. 2 yi yapıcak kişilerde kosuyordu. Kızların maçı bittiğinde kimi oynaticagimiz konusunda düşünmeye başladım. 2 kız da güzel oynuyordu.
°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●
"Ohh be sonunda bitti " dedim ve kendimi pizzacının rahat koltuklarına attım. Yiğit'e karşıma oturmuş tu. Seçmeler bitmiş bizde pizzacıya gelmistik. Sanırım yiğit şu sevgili meselesi için hesap soracak. Kayayı gün boyu hiç görmedim. Sanırım okulda değildi. Bi tek Sabah görmüş ondan sonrada püf ortadan kaybolmuştu. "Yigitt ben çok acıktıım" dedim karşımda oturan Yiğit'e. Yiğit cevap vermeden yakışıklı garson "ne alırsınız" dedi güzel bi gülümsemeyle.
"Şunun orta boyu ama içinde zeytin, mantar, biber olmasın" diye sıraladım."banada aynasından" dedi yiğit te."içecek ne alırsınız ?"
"Kola "
"Kola" aynı anda konuşmamız la çocuk gulumsemiş başını sallayarak gitmişti.
♣♧★☆♣♧★☆♣♧★☆
-Ya yiğit gerizekali falan mısın yoksa inadına mi böyle yapıyorsun ?
-ya kızım sen salak mısın bu insan nasıl Hayır diceği yere sevmediği birine evet der ? Diye bağırdı. ne yapıyorsunuz derseniz ,uçurumdaydık. Şu altı saat meselesini yapıyoruz iki saati bitti kaldı 4 saat elimdeki bira'dan bi yudum daha aldım ve uçurumun dibine gidip aşağıya ayaklarımı uzattım.
"Nefes şuraya gel !"
"Banane "
"Nefes dedim bişey olucak şimdi şuraya gel !!!."
"Ya banane " dedim ve biradan bi yudum daha alıp uçuruma döndüm. Çok yüksekti ama ben yüksekten korkmazdım.hava karardıgı için uçurumun aşağısı çok görünmüyordu.
"Nefes şuraya gel dedim " en sonunda dayanamadım ve hızla ayağa kalktıgım anda ayağım kaydı ve gözlerim kapandı.(Müziği acabilirsiniz)
"Salak ,salak ,salaksın kızım ya tutmasaydım.ya düşseydin". Diye bağırıyor du bana evet düşüyorum.
"ölürdüm. " diye cevap verdim.
"Düzgün konuş" diye kızdı.
"Yiğit bağırma artık bana evet düşüyorum düşseydim arkamdam bi fatiha okurdunuz biterdi. Bende anneme kavuşurdum. Şu sikik hayata daha fazla dayanmak zorunda kalmazdım. Neden kurtardın ki zaten sen beni neden ya neden ???!! " diye bağırdım sesim uçurumda yankılanıyordu.donuk gözlerle bana bakıyordu.
"Neden böylesin?, neden ona bu kadar benziyorsun, neden allahın belası neden neden neden ? " sessizce fısıldadı. Kime benziyoruum."kime benziyorum"diye sordum yiğit'in yanına oturarak. Bana bakmıyordu ileriye uçurumun sonuna bakıyordu. Sanki hiç birşey hissetmiyor gibi. "Eylem'e"
Diye kısık sesle cevap verdi.Eylem kimdi ? "Eylem ki-"
Sözümü yarıda bölüp konuşmaya başladı. "Kardeşim"
Dedi sessizce."peki şimdi nerde?" Diye sordum merak ediyordum çünkü Eylül de yurttayken bahsetmiş sonrada bi daha hic konusu açılmamıştı. "Orda." Dedi başını gökyüzüne kaldırarak. Demek ki ölmüştü."Özür dilerim ben..." "sus ve sadece beni dinle"
" ben sekizinci sınıfta Kayayla çok yakın arkadaştım. kankam, kardeşim,herseyim diyordum o piçe bu bizim eve kendi evi gibi girer çıkardı. Babam da bunu çok sever kendi oğlu gibi davranırdı. Küçük kardeşim Eylem eylülden bir benden iki yaş küçüktü. Bu it bizim eve gelip giderken Eylem de buna aşık olmuş. Bu it bunu biliyormuş ama bana söylemedi.
Şerefsiz. Sonra bi gün Eylem intihar etti. Burdan kendini atmış. Bana mektup bırakmış bi mektup sadece bir tek mektup bırakmış. Mektupta ne yazıyor biliyor musun ? Kaya... o piç... kardeşimi..... tecavüz etmiş. Kardeşim dediğim kişi. Sonrada hiç bir şey olmamış gibi seni sevmiyorum demiş ve gitmiş. O gün Eylem kendini burdan attı. Ve bana ne dedi biliyor musun ?
'Ona zarar verme onu öldürme abi ' ölürken benden bunu istedi.
O gün akşam yani Eylem.... intihar... ettikten sonra Kaya hiç bir şey olmamış gibi davranmaya devam etti. Eylemin onun yüzünden öldüğünü kayanın ona tecavüz ettiğini ben hariç kimse bilmiyordu." Dedi ve derin bi nefes alıp başını bana döndürdü. "Sen ona çok benziyorsun" dedi ve bakışlarını yine uçuruma çevirdi. "Seni o kadar uyarmama rağmen niye onunla çıkıyorsun?"
Haklıydı. Ama ben nerden bilebilirdim ki ? "Ben-" "sus nefes ya açıklama boşver " diyerek beni susturdu. Ne yiğit nede ben konuşuyordum.
"Ben 5 yaşındayken babam bizi terk edip gitti. Ben babasız büyüdüm. Teyzem, amcam, annem , Alas ve ben aynı evde yasiyorduk. Sonra bi gün amcamın ölüm haberini aldık. Amcam hep benim babam gibiydi. Alas bunu öğrenince çok fena oldu. Bizimle konuşmuyordu. Yemek yemiyordu. Hayatımda en çok yemek yiyen kişi yemek yemiyordu. Sonra Alas teyzemin zoruyla özel bi okul için sınava girdi. Meğer okul istanbuldaymış. Teyzemde bilmiyormuş ama Alas kazanmış. Alas da istanbula gitti. Annem ve Teyzem ortaklar. Annem istanbuldaki işlerle ilgileniyordu. Teyzemde ankaradaki. Annem bi gün yine uçağa bindi istanbula gidiyordu. O gün ona çok yalvardım gitmemesi için ama beni dinlemedi. O gün kötü bişey olacağını hissetmiştim. O uçağa bindi 1.- 1:30 saat sonra haberi geldi. Uçak düşmüş. O haberi televizyondan duydum. O kadar kötüydü ki. Ilk öğrenen bendim, Teyzeme söyleyen bendim. O his.. o hissi hayatım boyunca unutamam. Igrenç bir şeydi. Hani soruyorsun ya sigaraya neden başladın diye işte o yüzden başladım. Sigaraya da alkol'e de. Belki unutturur diye başladım. Ama unutturuyor biliyor musun hatta bazen çok sarhoş olunca annemi görüyorum karşımda. Kızıyor bana' ben hep yanındayım ki ' diyor bana o kadar canlı görüyorum ki aynı yanımdaymış gibi oluyor. Iste o yüzden içiyorum.iste ben bu kadar aciz bi kızım içerek ken- "
"Sus" diye fısıldadı. "Neden ki o kadar merak ediyordun dimi dinle yiğit beni ben aciz kızın tekiyim anladın mı beni ben aciz bi-" hızla ayağa kalktı ve yanıma geldi. çenemden tutarak yuzlerimizi hızlandı. Alınlarımız bir birine deyiyordu. "Sus. "Dedi tekrar fısıltı gibi çıkan sesiyle.
"Yiğit ben aciz kızın teki- " dediğim anda dudaklarını dudaklarımla birleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EĞLENCE BAŞLASIN ...
HumorNefesdi , adı gibi nefes almak gibiydi Bağımlılık gibiydi. Kaçmaya çalıştıkça daha çok bağlanıyordu ona. Aşktan kaçanların sonu daha çok aşka bulaşmak mıydı ? Oysaki o aşık olması gereken son kişiydi. Aşk bula bula onu mu bulmuştu ? Aşık olmayacağ...