Selam vote ve yorumlar artarsa sevinirim :) ne kadar çok yorum ve vote olursa bölüm o kadar çabuk geliyorrr :) sizi cok seviyorum iyi okumalar :)))))-D.
Gitmişti işte ! Artık bir kadındım !!!
^^ Yiğit'den devam ^^
Bi anda bağırmamla Nefes titremeye başlamıştı. Bacaklarını karnına çekti ve kollarını bacaklarına dolayarak başını bacaklarına koydu. Tir tir titriyordu. Hızlıca oturduğum sandalyeden kalktım ve yanına gittim dizimin üzerine çöktüm ve ona baktım. "Nefes." Dedim hızlıca korkuyordum. Elimi koluna koydum ve aşağı yukarı hareket ettirdim. Bi anda başını kaldırarak hızlıca ayağa kalktı. "Dokunma bana... sakın sakın bana dokunma. " diye bağırdı. Hızlı kalktığı için oturduğu sandalye yere düşmüştü. Etraftaki insanlar bize bakıyordu. Nefes' e doğru bi adım attım. Hızlıca geri çekildi. "Noldu Nefes " dedim. "sakın... sakın yaklaşma.. bana " dedi ağlamaklı sesiyle. "Nefes sadece şaka yaptım tamam sakin ol yaklaşmıyorum" dedim. Korkuyordum işte eşşek gibi korkuyordum. Bok vardı da söyledim sanki dimi ! Allah benim cezamı versin ya !!!! Kim bilir ne oldu da Nefes bu hale geldi. "Nefret ediyorum.. herkezden, herşeyden en çok ta erkeklerden .... senden de nefret ediyorum pic herif anladın mi beni ben kimseyi sevmiyorum sevmicem de ! " diye bağırmasıyla olduğum yere çivilenmiştim. Benden nefret ediyordu. ! Nefese baktığımda hızlıca eşyalarını almış koşarak çıkışa doğru gidiyordu. Bense... ben mi napıyordum ben !? Kendine gel Yiğit kendine gel ! Yavaşça ayağa kalktım ve etrafıma baktım. Herkez bana bakıyordu. "Önünüze dönün lan" diye bağırdım ve bende Nefesin arkasından gittim. AVM den çıktım etrafıma bakmaya başladım ama yoktu! Gitmişti. Belki çok uzaklaşmamıştır diyerek arabaya bindim ve tarafa bakmaya başladım. Ama yoktu.
^^ Nefes'den devam ^^
Hızlıca bi taksiye bindim. gideceğim yeri tarif ettim ve kulaklıklarımı takarak rasgele bi müzik açtım. Sözleri dinlemiyordum evet dinliyordum ama anlamıyordum. Aklımda o gün vardı. Taksi durunca ücreti ödeyerek hızlıca indim. Uçurumdaydım. Istanbulu çok bilmediğim için Yiğit'in bei getirdiği uçuruma gelmiştim. Uçurumun kenarına oturdum ve şarkıyı dinlemeye başladım. Mustafa Ceceli -hüsran şarkısıydı.Yine soluyor içimde bütün çiçekler
Başka bir baharda gülümserler
Yorgun kalbim yorgun hayallerim
Direniyorlar bana hala yenilmedim
Bir ümit yüreğimde
Hep aynı cesaret İçimden bir ses der sabret sabret
Onca düşün arasında yıllar ardından
Geriye bana kalan
Yine hüsran, her daim feryat figan kalbim
Zehir olur başka hayallere kalmaz ki mecalim.
Hüsran feryat figan kalbim Yenilmedim o zalim görmüyor ki Ya Rabbim..Şarkı bittiği an yanımda hareketlenme olunca yan tarafıma döndüm.Yine gelmişti. Bu çocuk ne kadar yüzsüzdü. Kulaklığımi hızlıca çıkardım
" ne işin var yine ? " dedim."hahaha buraya seni ben getirdim. Burası ilk benimdi o yüzden Karışma. " dedi soğuk bi sesle. Kulaklığımı takmak yerine şarkıyı kendim söylemeye başladım.Her ayrılık zor bin yıldır söyler dururum
Öğrenmiyor kalp görüldüğü üzere durum
İnsan biraz olsun akıllanmazmı
Bilmez mi er geç yanardağ gibi
İçin için sönmez mi bu sinsi ateş^^ Yiğit'den devam ^^
Nefes şarkı söylemeye başlayınca onu dinlemeye başladım. Sesi çok güzeldi. Yavaşça bende ona eşlik etmeye başladım. (Bence şarkıyla okuyun :) )
vay yine mi keder ama artık yeter
yine kapıda kara geceler
vay çileli başım ortasında kışın
iyice beterbu zor günlerde elbet geçer bir gün
herkes farkında herkes nasıl üzgün
insan biraz olsun akıllanmazmı
bilmezmi er geç yanardağ gibi için için
sönmez mi bu sinsi ateşSeslerimiz birbirine çok uyumluydu. Ben Yiğit EMIR suan bi kızla şarkı söylüyordum.
vay yine mi keder ama artık yeter
yine kapıda kara geceler
vay çileli başım ortasında kışın
iyice beterŞarkı bitince kapattığı gözlerini açtı ve bana döndü. "Yiğit yeter... yeter anlamıyor musun olmuyor ben.. ben nefret ediyorum erkeklerden anladın mı ben senin bildiğin gibi biri değilim. Benden uzak dur " dedi ve hızlıca ayağa kalktı. Ne olabilirdi ki. Hızlıca bende kalktım ve karşısına geçtim. "Ne diyorsun lan sen ne olabilir ki anlamıyorum Nefes ben seninle yakın olmaya çalışırken sen neden benden kaçıyorsun , neden erkeklerden nefret ediyorsun. Şu lanet olası duvarlarını aşamıyorum anlamıyor musun ? Niye lan niye Niye anlat ki biliyim Niye? " diye bağırdım onun gibi ! " çünkü... Çünkü siktir ya kime ne anlatıyorum ki" dedi ve arkasına döndü hızlıca kolundan tutarak kendime çevirdim. "Neden ?" Diye sordum. Gözlerini kapattı derin bi nefes aldı ve gözlerini açtı gözlerini benim gözlerime sabitledi. "Ben temiz değilim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EĞLENCE BAŞLASIN ...
HumorNefesdi , adı gibi nefes almak gibiydi Bağımlılık gibiydi. Kaçmaya çalıştıkça daha çok bağlanıyordu ona. Aşktan kaçanların sonu daha çok aşka bulaşmak mıydı ? Oysaki o aşık olması gereken son kişiydi. Aşk bula bula onu mu bulmuştu ? Aşık olmayacağ...