Öncelikle selam ;
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Yorumlar çok az artarsa çok sevinirim.
Biraz geç geldi bölüm bayram nedeniyle onun için özür dilerim.
Hepinizin geçmiş de olsa bayramını Kutlarım. Yazım yanlışları için şimdiden Özür dilerim iyi okumalar .Unutmayın Sizi cok seviyorum. :) -D.** Bir hafta sonra okul çıkışı Nefesini evindeler **
Eylül'den
"Ya olmuyor lan ol-mu-yor allah kahretsin ! olmuyor " diye yüksek sesle konuştum. Nefes'in evindeydik ve ben sinirden delircek haldeydim.
Evet sevilmemek benim için genel bir şeydi. Hep yaşadığım bir şey. Annesi ve babası tarafından sevilmeyen biri hiç bir erkek tarafından sevilir miydi ki ?
Sadece kendini kaldırırsın. Hiç sevilmek nedir bilir misiniz?
Mutlu, huzurlu olmak nedir,nasıldır bilir misiniz ?
Ben bilmem ne annem tarafından sevildim nede babam tarafından.
Kimi sevsem beni sevmedi.Alas bakmaya dahi kıyamadıgım, kokusuna aşık olduğum kişi. Herşeyim. Hani sigara içersinde bi süre sonra bağımlı olursun ya işte öyle benim için. Belkide yaşama sebeplerimden biri. Hatta belkisi fazla .Aşk... Bu kadar zor olmak zorundamı Aşk ?
Aşk ... 3 harf sadece 3 ! Peki neden bu kadar zor ?! Hiç görüpte, dokunup, öpmediğin birine aşık oldun mu ? Ben oldum hemde sırılsıklam , deli gibi .
Telefonumun zil sesi çalmaya başlayınca telefonu elime aldım ve arayanın ismine baktım 'anne'
Yazısını görünce derin bi nefes alıp telefonu açtım ve kulağıma dayadım.
"Efendim anne ?"
"Nasılsın Eylül? "
"İyiyim anne "
"Sağol sorduğun için bende iyiyim sana bisey sormak için aradım Eylül çok vaktim yok"dedi. Çok haklısın anne insanların çocukları için vakti olmaz !
"Sor anne." Dedim derin bi nefes aldıktan sonra.
"İtalyaya benim yanıma gel."
"Ne ? "
"Anlamıyor musun kızım?! Italyaya benim yanıma gel "
"Niye ? Napıcam İtalyada ? "
"Sen benim kızım olamazsın ya!! ne yapabilirsin kızım gez,dolaş, Eğlen işte "
"Anne onları burda da yapabiliyorum "
" bak Eylül ben benim yanıma gelmeni istiyorum ve babanlada konuştum oda onayladı yani en kısa sürede benim yanıma Italyaya geliyorsun."
"Istemiyorum "
"Umurumda değil Eylül en kısa sürede benim yanıma geleceksin dedim Nokta !"
"Niye ya niye ?! yine niye hayatımı alt üst ediyorsun ? "
"Canım öyle istiyor da ondan 2 haftan var buraya gelmek için "
Dedi ve telefonu yüzüme kapattı. Bu ne biçim annelikti ya.
Evet canı istiyor. Allah kahretsin ya insan canı isteyince kızının hayatını alt üst eder zaten.
"Noldu eylül ?" Diye sordu Nefes.
"Sanane " diye bağırdım ve yerden çantamı alarak hızla kapıyı çarparak odadan çıktım. Alas ve Nefesin odası karşı karşıyadı.Alas'ın odasının kapısı açıktı. Yavaşça kapıya yaklaştım ve Alas' a baktım elinde telefon biriyle konuşuyordu. Kulağımı kapıya yaklaştırıp dinlemeye başladım.
"Tamam canım... öyle mi ? .... olabilir aşkım " aşkım...Aşkım bana bir kere aşkım demesi için nelerimi verirdim. Kapıdan hemen uzaklaştım ve koşarak merdivenlerden indim. Herşey bana karşıydı. Mutluluk... Mutluluk neydi allah aşkına ? Ben hayatımda hiç mutlu olmadım. Benim hayatımda hiç bulamıcagım şeydi galiba. Kapıyı açarak hızla evden çıktım arkamdan kapıyı da kapattım ve bi taksi bulup hemen bindim.
"nereye hanım efendi ? " diyen taksiciye döndüm "Laden kafeye"
Diye cevap verdim ve çantamdan kulaklımı çıkardım ve önce telefonuma sonrada kulaklarıma taktım ve ekranımı açıp rasgele bi müzik açtım. Gözlerimi kapattım ve şarkıyı dinlemeye başladım.
(Müziği başlatabilirsiniz:)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EĞLENCE BAŞLASIN ...
HumorNefesdi , adı gibi nefes almak gibiydi Bağımlılık gibiydi. Kaçmaya çalıştıkça daha çok bağlanıyordu ona. Aşktan kaçanların sonu daha çok aşka bulaşmak mıydı ? Oysaki o aşık olması gereken son kişiydi. Aşk bula bula onu mu bulmuştu ? Aşık olmayacağ...