-2-

442 47 23
                                    

 

Uçaktan inmiş valizlerimizi almış çıkış kapısına gelmiştik. Kapıdan çıkınca ohaa.....

" TEYZEEE O... ALAS mı   ?!!!"

"Evet canım"

yanımıza geldi ve teyzeme sarıldı ondan ayrılınca beni farketti farkeder farketmez boynuma atladı ve saçlarımı karıştırdı.

"nefes  sen misin ? Oha ne kadar güzelleşmissin kızım görmeyeli"

"senin burda ne işin var Ayrıca ben hep güzeldim"  dedim bende ona sarılırken

He bu arada Alas benim kuzenim olur ( hiç anlamadım demeyin :) ) babası 6 sene önce öldü  beni en iyi anlayan kisi Alas'dır ama o benden daha zor atlattı.Başlarda bizimle kalıyordu ama 14 yaşına gelince bi okulda burs kazanmış tamam  durumumuz iyide boşuna da para harcamayız. Teyzem başlarda çok sevinmişti  Babasının ölümünü atlattı diye çünkü çok üzülüyordu Alas  ama burs kazandığı okulun Istanbulda olduğunu öğrenince baya üzüldü ama Alas'ın çok hevesli olduğunu görünce Istanbulda ona bi ev tutmuş ve gitmesine izin vermişti.Liseye geçince Ankara'ya geri dönecekti ama teyzem istemedi sanırım istanbula gidicegimizi biliyordu o günden beri görüşmüyoduk.  benden 1 yaş büyüktü ama biz aynı sınıfta olalım diye teyzem bir sene geç yollamisti okula.

-hadi eve gidelim

Teyze'min konuşmasıyla kendime geldim ve Alasdan ayrıldım elimdeki valizlerden  birini almış o önde biz arkada arabasına gidiyorduk şimdi Sorcak siniz 16 yaşında ne arabasi diye bizim annelerimiz Almanyada doğmuş bizde oraya kayıtliyiz 16 yaşına gelince Almanyaya gidip Alasda bende ehliyet almıştık.  O araba kullaniyordu ama bana kullandırmıyorlardı.Bagaj'a valizleri koyup arka koltuğa oturcagım zaman teyzem ben geçerim diyip beni öne oturtmuştu.Alas da şöför koltuğuna oturunca yola çıktık.ben radyodan şarkı açmıştım ve teyzemle bağırarak söylüyorduk bi ara Alas da bize katıldı ve şarkıyı hep beraber söylemeye başladık ...

* * *  * * * * * * * * * * * * * * * * * *

"Teyze burasi çok güzel"
diyerek gözlerimi evden alıp arkamda duran Alas' a ve teyzeme döndüm

"ahaha bide içeriyi gör kuzen !"

"Ayy hadi girelim..."

"tamam"diyerek anahtarları alıp kapıyı açtı Alas .eve girdim ve etrafa bakmaya başladım Alas'ın dediği gibi evin içi dışından daha güzeldi ev gri ve beyaz renk bir villaydi 2 veya 3 katlı küçük ama çok güzel şirin bir evdi zaten üç kişi yaşayacaktık ve bence yeterli de arkama döndüm ve koşarak teyzemle Alas'a sarıldım

"SİZİ COOOKKK SEVİYORUM HER ŞEYDEN COKKK HEMDEEE !!!"

Diye bağırdım

"ne bağırıyon kulağımın dibinde kızım ya "
Odun ya odun katıksız odun !!!!

"Sanane be bağırırım işte" dedim ve Alas'ın kafasına bitane indirdim

"oyyy sen mutlu ol yeter bitanem" dedi teyzem Alas'dan ayrılıp sım sıkı teyzeme sarıldım

"hıh satıldık senin çocuğun o zaten dimi" dedi ve ellerini çiçek yaptı Alas şapşal ya ama ben yerim bunu yaaa !

"gel kuzum sende gel "diyen teyzemin sözünden istifade edere Alas yanımıza geldi ve bize sarıldı

"anne kuzu ne ya benim bi karizmam var"

"başlatma şimdi Alas  karizmana" dedim ve bidaha indirdim kafasına

"Nefes Şamar oğlana çevirdin artık vura vura ya"

Teyzem bu halimize gülüyordu ikimizin de kardeşi yoktu.biz birbirimizi kardeş gibi görüyorduk ve birbirimizi kardeş gibi seviyorduk.

Teyzem Alas ve benden ayrıldı ve konuşmaya başladı

"Şimdi benim küçük çocuklarım öncelikle bi temizlik yapmalıyız" dedi ve kolumdaki saate baktı "5-6 dakikaya nakliyenin gelmesi laz-" Cümlesini tamamlayapmadan korna sesi duyduk teyzem gülümsedi

Tam zamanında dedi ve dışarıya çıktı bizde peşinden çıktık ve kapı nin önündeki nakliye arabasına baktık.arabadan inmiş eşyalarımizi eve taşıyorlardi

----- - - - - - - - 1 saat sonra --

Tüm eşyalar eve taşınmış ve ev çarşamba pazarına dönmüş sağ sol kolilerle dolmuştu.nakliyeciler gitmişti.evin mobilyaları vardı ama benim Odam eşyalarım Teyze min , alas ın  eşyaları falan gelmisti.teyzem gülümseyerek yanımıza geldi ve konuşmaya başladı

-hadi bakalım kuzucuklar kalkın temiz lik yapcaz

-niye ya iyi işte böyle . diyerek yine odunlugunu göster di alas

- tamam teyze,  alas kalk

-banane

-Alassssss kalk dedim

-ya banane erkekler temizlik mi yapar kızım

-Alassssss kalkmıyorsan kalkana kadar dibinde çıgırırım !!!!

-iyi be .dedi ve mızmılanarak ayağa kalktı .

-hadi teyzem sen bizim ne yapacağımızı söyle yeter.

-alas sen yerleri sil-

-Oha

-anneye Oha denmez sus bakiyim .dedi teyzem sözüne devam etti Nefes kızım sende etrafında tozunu al veya camları sil hadi başlayalım , bende mutfağı temizleyip.Toplıcam bişey olursa gelin .He bu arda malzemeler yok onun için markete giderseniz çok sevinirim

-tabi teyzem ben giderim şimdi

-bende geliyim mi ? Diyen Alas'a uzaylı görmüş gibi baktım ve konuşmaya başladım -Sen ,  bizim tuvalete gitmeye üşenen Alas mı bunu diyor ? Allahım kıyamet falan yaklaşıyor sanırım.

-öf be iyilikle yaramıyor diyen kuzenim'e gülümsedim ve koltuğun üzerinden ceketimi  telefonumu  cüzdanımdanda biraz para alıp dışarı çıktım.kulakliklarimi takip müziği açmış yürüyerek market arıyordum en sonunda bir tane buldum ve içeri girdim Teyze min alınacak diye yazdıklarını almak için bir araba aldım ve sırayla herseyi içine doldurdum.kasaya gittim aldıklarımın parasını ödedim ve marketten çıktım .etrafıma bakarak eve giderken yolda spor kıyafetlerinin satıldıgı bi dükkan gördüm aklıma gelen fikir  yüzümü gülümsetmişti ve içeri girdim.

-Bakar mısınız ?dedim kasadaki görevliye 

-buyrun ?

-ben iki tane karete kıyafeti alabilir miyim ?

-tabi kaç beden olucak ?

-1i sımol diğeri midyum olsun (yanlış yazmış olabilirim şimdiden özür dilerim ) deyince adam dolaptan iki tane karete kıyafeti çıkardı ve bana uzattı

-kaç tl ikisi ?

-100 tl olur abla sana deyince cüzdanımdan yüz tl çıkardım ve adama verip karete kıyafetlerinin olduğu poşedi alarak dışarı çıktım.kulaklığı elimdeki poşetlerle zor bela kulağıma taktım ve önüme gelen bi şarkıyı rasgele açtım. müzik bittiğinde bende eve varmıştım.anahtarım olmadığı için zili basıp açılmasını beklemek zorundaydım.ben zili basınca içerden Alas'ın of lama seslerini duydum 1,2 saniye sonra kapıyı aras açmıştı. Aras a elimdeki poşetlerin birazını verip bende kalan poşetleri alıp teyzemin yanına gittim. 

-Teyze ben geldi istediğin herşeyi de aldım.dedim ve elimdeki poşetleri tezgahın üstüne bıraktım teyzem teşekkür edip aldıklarımı yerleştirmeye başlayınca bende içeri Alas ın yanına gittim ....

selammm ben duygu baya geç gelen bi bölüm oldu farkındayım ama bu sene 8.sınıfım ve derslerime daha çok zaman ayırıyorum inişallah bu bölümü beyenirsiniz en kısa zamanda yeni bölüm gelicek vote ve yorum atarsanız sevinirim :)











EĞLENCE BAŞLASIN ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin