-14-

156 25 6
                                    

hasiktir Evet mi demiştim ama o bakışlara Hayır deyemezdim ki ! Kahretsin ben ne diyordum Evet demekte ne demekti ? Bakışlarım Kayayı bulduğunda çok sevindigini yüzündeki o gulumsemeden anlamıstim. Şimdi nasil , Ne yapıcaktım ? Olmadı 1-2 hafta çıkıp ayrilcaktim başka şansım yoktu.!! "Kaya benim gitmem lazım " dedim normal bi sesle ve bişey demesine izin vermeden hızla okulun kapısına yöneldim. Kulakligimi takıp rasgale bi muzik actim ve telefonumu cebime koydum.Ne yapıcaktım ben benim verdiğim söz nereye gitmişti ?! Orta okulda kendime söz vermiştim. Çıktığım 3.kisi benim için önemli olacaktı aşık olduğum biriyle çıkacaktım.Peki
Ben Kaya ya aşık mıyım ? Kabul yakışıklı ydı ama ben ona aşık değildim.of Nefes offfff !!!!! Ne bok yemeye kabul ediyorsun bok mu vardı kabul edicek kızım ?!!!
Kaya
------------
Plan tıkır tıkır işliyordu.Istedigimi alma sırası bana gelmişti.Hadi bakalım YIGIT ATEŞ Bİ SEVDIGINI DAHA KAYBETMEYE HAZIR MISIN ?!

YIGIT
-----------
Bi anda niye gitmişti ki ? Ben ne demiştim de bu kadar kızmışti.ama suç bende niye pat diye sorarsin ki ? Ama ögrenicektim bende Yigitsem bunu ögrenicektim ögrenmeliydim !.
Telefonumu cebimden çıkardım ve mesaj bölümüne girdim
Kime: AL dın mi AS! ;)
Mesaj: konuşmamız lazım acil !!! kızlara çaktırmadan denizi de al almen kafeye gel !
Yazdım ve yolladım.
NEFES
-------------
Eve gitmek istemediğim için sahile inmeye karar verdim. Yavasca yürüyordum.ne kadar ara sokaga girmesem de sokak cok tenhaydi .ama gunduz vakti bişey olmaz diyerek kendimi rahatlatmaya çalışıyordum.arkamda ayak sesi duyunca korksamda da bişey yapmadan yürümeye devam ettim " Naber güzelim " o tiksinç sesi duyunca arkami döndüm karşımdaki herif benden 4-5 yaş büyük kirli sakallı benden biraz uzun serserinin tekiydim.sarhostur diyerek onemsemedim ve önüme döndüm yürümeye devam ederken kolumun hızla çekilmesiyle duvara itti ve duvara beni yapistirdi kendi de önüme geçerek beni duvarla arasında bıraktı. Ama hesaba katmadığı bi şey vardı. Ben bi kareteciydim.hemde siyah kuşaktım yani kendimi savunmayı gayet iyi biliyordum.Ve yiğite olan bütün sinirimi bu adamdan çıkarma düşüncesi çok cazip geliyordu. Adam yüzünü yüzüme yaklastirirken bi eli duvarda bi eli de bacaginda ydı . adamın bacagimimda olan eli biraz daha yukarıya çıkınca işte istediğim hamle gelmişti . yüzümü adama yaklastirdim oda yüzüme bakarken kolunu tuttuğum hibi ters çevirdim dizimi ayağına doladim ve bi anda çektim.aciyla inleyerek yere yapisti. Üzerine oturup yüzüne yumruk attım. Son attığım yumruk burnuna gelmişti sanırım kemiği katılmıştı ve burnunun kanı heryere fiskirdi.buna benim üzerimde dahil tabi ! Üzerinden kalktım arkami dönüp gidicegim
Sırada arkama hızla döndüm ve ayağımla karın hizasına iki kere tekme attım inleyerek bayıldı ! Iste Şimdi içim rahatlatmisti. Bu günlük bu kadar yeter di daha fazla olay istemiyordum.Ana yola çıkınca bi taksi durdurdum ve içine atladim."nereye kızım ?"
Diyen adama evin adresini söyledim ve kulakligimi takıp telefonumu elime aldım. Ekran kilidini açtığımda 6 arama
13 mesaj vardı hepsini es geçip önce rasgale bi muzik actim.aramalara girip kimlerin arabalarina baktım. 1 kere Alas ,3 kere Eylül ,2 kere de Ada aramış.aramalardan çıkıp mesajlara girdim.
10 mesaj eylüldendi.açana kadar arama gibi bi özelliği vardı.
Mesajlar da nerdesin ,napiyorsun Heyo , mal , salak Nef , baksana lan bi , NEFESSS !!!
Diye saçma salak mesajlardı.
2 mesaj Ada dan Nefes nerdesin ?,Eylül kudurdu bende çok merak ediyorum bişey mi oldu lütfen mesajımi görünce ara. Hemen aramalara girdim ve Adayı aradım.
"Alo Nef nerdesin sen lan meraktan öldük kızım sen mal misin nef-"
"Tamam Eylül bilerek senin telefonunu aramadım Ada nın telefonuna da sen çıkıyorsun tesadüf ün içine yani "
"Nefes kapa çeneni nerdesin Napiyosun neden ortalıkta yoksun Yiğitte yok yooooksaaaa beraber misiniz ? Ayyy inanaaa miyorum ollay be yuppi Ayy abimle en yakın arkadaşım çıkıyor allahım Yuppiii"
"Nefes al sakin ol önce bi ve sözümü kesme Yigitle falan çıkmıyorum bizim eve gelin " dedim ve yüzüne kapattım. Tekrar mesajlara girdim.2mesaj alastan dı "ben geç gelicem anneme söylersin öpüldün", digeride "sen sormadan söyliyim yiğit ve denizleyim" .
"Geldik kızım " diyen şöför 'e
" kaç lira amca? " Diye cevap verdim telefonumu ve kulakligimi kulağından çıkarıp cüzdanımi çantamdan aldım.
"10 yeter kızım " diyen taksiciye 10 tl uzattım ve hayırlı işler diyerek taksiden inip kapıyı kapattım.evin anahtarını çantamda ne Kadar arasam da bulamadığım için zile bastım.
" Geldimmm" diye içeriden bağıran teyzem yüzümü gülümsetmişti.kapiyi açtığında ona kocaman sarıldım onu çok özlemiştim. O benim annem gibiydi...Ayrildigimizda "arkadaşların gel-Nefes o kan ne ?? "Diye yüksek sesle bagirdiginda Eylül ve Ada da yanımıza gelmişti. "O kan nee ?" Diyen Eylül ve Gözlerini açabildigi kadar açan ve elini açılmış ağzına kapatan bir adet Ada vardı. "Sonra anlatırım önemli bir şey degil" diyerek merdivene yoneldigimde Eylül kolundan beni yakaladiginda inlemistim o piç kurusunun tuttuğu yer morarmisti.hemen elini çekti "Özür dilerim Nefes ne oldu sana? "
" Üzerimi bari degistiriyim anlaticam " dediğimde başlarını tamam anlamında sağladılar teyzem mutfağa giderken Ada ve Eylül de peşinden odama gelmişlerdi. Uzun bi tsort ve mini bi şort çıkardım dolabimdan ve üzerimdekileri çıkarıp onları giydim.saclarimi yukardan sıkıca at kuyrugu yaptım. Ada ve Eylül de oturmuş beni bekliyolardi. bende yanlarina oturdum ve anlatmaya başladım." Once sözümü kesmek yok dün müdür bizi odasına çağırdı yani yiğit ve beni bizi erkek ve kız voleybolun a kaptan yaptılar Dün Kaya bana çıkma teklifi etti.biraz zaman istedim bugün yine sordu sinirliydim yanlışıkla kabul ettim. Okuldan çıkıp sahile gidiyim dedim yolda da tecavüze ugruyordum. Adamı döndüm. "Dediğimde ikisinin de hem ağızları hem gözleri acil Bildigin ce açılmıştı. "Ne ...ne dedin sen ?"Diyen Eylül ü umursamdan "Nefes... sen Kaya ve sen çıkıyor musunuz ? " Diye soran Ada ya neden bu ktepki verdiklerini anlamayarak baktım.
"Yiğit bunu duyarsa bizi de seni de kescek " diyen Ada durumu açıklamıştı.ama ona neydi ki ?
"Neden" dediğimde Eylül hala şoktaydı.gozlerini bi noktaya dikmiş başka hiç bir yere bakmadan sadece oraya bakıyordu."şey Yiğit ve Kaya düşmanlar "
" Ama neden ? " dediğimde elini dudaginin üzerine koyarak süs demişti.burda bi şeyler dönüyor du.
"Eylül " ses yok
"Eylülll " yine ses yok
Omzunu dürttügümde yavaşça gözleri beni buldu. Elini elimin içine soktu ve " lütfen...ondan ayrıl" Cümlesini söyledi. Gözleri gözlerimi bulununca gözlerinin dolduğunu görmüştüm.
AMA NEDEN ?
"Tamam canım hadi gel teyzemin yanına inelim "dedim ve kolundan tutarak kalmasına yardım ettim. "Nefes sen nasıl adamı dövdün? " Diye Ada yüksek sesle sorunca Teyzem de mutfaktan çıkmış yanımıza gelmiş açılmış gözlerle bana bakıyordu. " Adam mi dövdün yine kızım ? " Diyen teyzeme tatlı köpek bakisimi attım.Ne kadar kizmicagini bilsem de ...
" Hım şey belki biraz "
"Ne hale geldi ? "
"Hii şey bayıldı. "Dediğimde teyzem yine bilindik yüz ifadesini takinmisti.simdiye kadar bolca çocuk dövmüştüm Alas la da dövmüştük.Ama suç onlardaydi.Yavsiyorlardi pic herif ler.
"Ama teyze yavşadı tecavüz etmeye kalktı pic herif bende ağzını burnunu kırdım."teyzemle açık açık konuşuyordum gayet anlayışlı biriydi ve benim küfürlerime bişey demezdi hatta bazen oturup beraber söverdik.
"Afferin benim kızıma kendini korumayı bil "diyen teyzeme uzaylı görmüş gibi bakıyordu Eylül ve Ada.Tabi haklılar dı.
" bakmayın öyle ya Biz küçükken Alas la kendimizi korumayı öğrenelim diye teyzem bizi kareteye yollamiş. Bu günlere gelmemde bolca emeği var yani" dedim ve gülümsedim teyzem de kolunu omzuna atmış yan yana oturuyorduk.
" Neden o gün madem o adamları dövmedin kızım ? "
"Hangi gün hangi adamları ?" Sanirim kafayı bulup ta bize yavsıyan adamları hast ediyordu. "Kafayı bulduğumuz gün "
"Ne biliyim ya ayakta zor dururken zaten dövmezdim."
" Alas ve Yiğit dövdü zaten " diyen Ada ya döndüm.
"sen nerden biliyorsun? "
" Ben babam kızar diye daha az içmiştim.Sonra siz kör kütük sarhoş olunca bende Denizi aradım onlarda geldi.ben başımıza gelenleri anlatınca çok sinir oldular Deniz bizim yanımızda bekledi Alas la Yiğitte hemen bizim durduğumuz yere gittiler yanlarinda 3 adamla döndüler.bana sordular bunlarmı diye bende evet deyince iyi bi benzettiler yani en son zorla ben yalvardim durun diye öyle durdular falan ama çok fena laf yedim Denizden "
"Neyse güzeller benim mutfakta isim var yemek yapmak isterseniz beklerim Nefes Alas nerde kaldı? " bakışlarimi teyzeme döndürdüm.
"He teyze o geç gelcekmiş Deniz ve Yigitleymis." Dediğimde Ada lafa atladı; "Aa aa bizim niye haberimiz yok "
"Bilmem " dediğimde teyzem "Nefes ara güzelim hepsi gelsinler size bi ziyafet yediriyim."dedi. göz kirpti ve mutfağa girdi.seviyordum lan ben bu kadını...♥ ;)
"Teyze biz bahcedeyiz"
" Tamam kızım " dediğinde kizlarida peşinden sürükleyerek bahçeye çıktık. " Once alası Ariyim sonra muhabbet edelim." Dediğim.Eylul "Nefes ben arasam olur mu ? " Diye masum gulumsemesiyle birlikte başımı tamam anlamında salladım.
Telefonunu eline aldı ve bir iki şeye basıp kulağına dayadı.
" Çalıyor"
" Çalıyor"
" Çalıyor"
" Açmıyor "dedi ve telefonu kapattı.saniyesinde Çakan telefonla yüzünde gülücükler açtı "Efendim Alas "
"...."
"Özür dilerim "
"........."
"Ha şey biz yani Adayla ben sizin evdeyiz de annen Abim ve denizle akşam yemeğinde buraya gelin dedi " daha fazla sacmalamadi heralde .eli ayağına dolanmış gibi saçma saçma hareket ediyor ve biseyler açıklamaya çalışıyordu.
" ...... "
"Tamam alas görüşürüz "dedi karşıdan cevap gelince telefonu kapattı ve masanın üzerine koydu."Ayy çok mutluyum Nefes cook teşekkür ederimm ve kollarını boynuma doladı."Eylül ayrıl da bi konuşalım " dediğimde hemen geri çekildi. Yanimdaki sandalyeye oturdu. "Ne konusucaz? "
" Anlat bakalım Alası ne kadar seviyorsun ? " dediğimde gözleri patlamisti.anlatmasina gerek yoktu ki Eylülün gözündeki şu parıltıyı gören anlardı zaten ne kadar çok sevdiğini. " Çok ama çok anlatamicagim kadar çok anlatamicagim kadar çok kiii" diye saçma bi cümle kuruduğunda ciddimisin bakışlarimizi Adayla Eylül e yollamistik.ama Eylülün gözlerini kapatıp siritan suratına görünce daha fazla dayanamayıp kahkaha atmaya başlamıştık. Eylül hızla gözlerini açtı ve kötü bakışlarını bize göndermeye başladı.
" Tamam elimizdekilere bakalım Operasyonuzmuzu başlatıyorum.operasyonumuzun adı :Alas' ı tavlama operasyonu "diye açıkladım.
" Şimdi Eylül öncelikle Alasın sevgilisi varmı ? "
" Sevgilisi yok sanırım ama Şu yan Sınıftaki Elmas yavşıyor "
"Yani halkı kız allah ı var yani kuzenim diye demiyorum ama yani kendisi taş gibi çocuk kuzenim olmasa bende yavşardım yani " dediğimde pot kirmistim. Sictim bari sıvıyısıvıyım diye duzeltmeye çalıştım."yani şey tabi ki öyle bişey yapmam "
" Sıçtıgını sivama lan " diyerek kafama indirdi Eylül.
" Tamam bosverin ee ne yapıcaz ben Denize söylerim ağzını arar"
Diyen Ada iyi noktaya parmak basmış ti.
" Evet şimdi Ada sen Denizin ağzını ara ama sakın çaktırma !
Eylül sende üzerine başına dikkat et veya yok aman diyim sen dikkat etme o işi de ben hallederim. " dedim ve konuyu kapattım. "Hadi şarkı söyleyelim"diyen Ada yı Eylül le onayladık.hangi şarkı olsun diye Ada ve Eylül kavga ederken telefonum titreyince mesaj geldiğini anladım. Telefonumu elime alıp ekran kilidini açtım ve mesajlara girdim numara kayıtlı değildi gelen mesaja tıklandığımda sanki dünya durmuştu...

EĞLENCE BAŞLASIN ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin