-24-

96 14 5
                                    

yokartik24'e itiraf edilmiştir. :) ** hepinizi çok seviyorum. Bölüm geç geldi çünkü çok yakın bi arkadaşımla aramda sorun oldu ilham perilerim uçtu.  Kötü olduysa  Şimdiden Özür dilerim.
Neyse sizi cok seviyorum.  Iyi okumalar. Yorum ve vote leri unutmayın lütfen :) -D.

°•○●24. Bölüm °•○●

Küçük kutuma küperlerimi de yerleştirdim ve kutuyu çantaya katarak fermuarı kapattım. 1hafta su gibi geçmiş italya ya gitme zamanım gelmişti. O gün neler oldu derseniz Uzay malı kendini affettirmek için bilet almış geldi bana verdi cafede o şaşkınlıkla önce ona tokat attım sonrada teşekkür etmiştim. Sanırım iyice deliriyorum. neyse duygu sömürüsü falan filan ben bunu affettim. Meğer Uzay'ın annesi ve babası da İtalyanmış ve ikiside italyadaymış. Benim sayemdede gidiyor işte gerçi ben onun sayesinde gidiyorum da neyse. Zaten soyadı da bi değişik. Düşünsenize evlendiniz bi mağazadasınız kadın adınızı soyadınızı soruyor. Soyleyene kadar canı çıkar insanın be de bunu da karısı düşünsün banane. O günden sonra olanları Ada ve Nefes' e anlattığımda ikiside çok kızmış Nefes kendini suçlamıştı. Ama suç onun değil benim.. benim ve kalbimin di...
Deniz , Alas ve Berk . Deniz gitme dese de ikna edemiceğini biliyordu. Berk kızmış saçımı bozmuş ve biraz da bana bağırmıştı. Ama İtalyan kızlarının güzel olduğunu ve yaz tatilinde benim yanıma gelmelerini söylediğimde' valla mı afferin lan ' deyip yanaklarımdan öpmüştü. Salak kuzenim işte ! Alas... Alas dün aramış ve Ahuyla buluşması gerektiğini gitmeme üzüldügü falan söylemişti. Tabiki Ahu. Ahu sevgilisi benim asla olamicagim şey !!! herneyse abim ide zor zar ikna etmiştim ve bugün gidiyordum. Onu unutucaktım işte biticekti. Belkide Başka birini severdim. Belki... üzerime bayaz sporcu atletimi giydim. Üstüne de Mavi mini tulumumu giydim hazırım. Ayağıma Beyaz Converse'lerimi giydim. Çantamı koluma taktım ve yerdeki valizimin sapını açarak yavaşça odamdan çıktım. Başımı yavaşça arkama çevirdim ve odama baktım. Gözümün önünde anılar canlanıyordu. Adayla bağırışlarımız, kavgalarımız, Alas la alakalı konusmalarımız hepsi geçiyordu gözümün önünden. Başımı önüme çevirdim ve valizimi sürüyerek merdivenlerden indirmeye başladım. Çıkardığı sesi dinliyorum. ' Tık tık tık' bu benim girişimin sesiydi. Merdivenin sonuna geldiğimde abimi ve Berk 'i gördüm. Orda bekliyorlardı beni gitme der gibi bakıyorlardı. Ama ben gidicek ve yeni bir hayat kurucaktım. Yanınlarina yaklaştığımda abim yürümeye başladı kapıya doğru. Berk kolunu omzuma attı ve beni kendine çekti abim Kapıyı açtı ve arabaya doğru gitti. Biz de arkasindan abim Bagajın önünde beni bekliyordu. Yanına yaklaştım ve valizimi verdim. Hızlıca koydu ve bagajı kapattı. Sürücü koltuğunu yanına berk oturdu bende arkaya geçtim ve dışarıya izlemeye başladım. Abim de oturunca Hızlıca arabayi çalıştırdı. Ve sürmeye başladı. Havaalanına vardıgımızda arbadan indik. Yiğit valizimi alarak sürmeye başladı. Konturollerden geçtik. Nefes Ada ve Denizi gördüğümuzde onlara doğru yürüdük. Berk'in kollarından ayrıldım ve Adaya sarıldım gözleri dolu doluydu. "Ağlama ben mutluyum. " diye fısıldadım kulağına ve ondan ayrıldım. Yanaklarıma öpücük koyup geri çekildi.Denize sarıldım da "kendine dikkat et kanka" dedi oda ve eliyle sırtımı sıvazlayarak geri çekildi. Nefese baktığımda yere baktığını gördüm. Biliyordum kendini suçluyordu. Yanına yaklaşarak kollarımı ona sardım yavaşça kollarını sardı.
"Özür.... özür dilerim hep .. hep benim yüzümden dimi ? " diye fısıldadı. Ondan ayrıldım ve iki elimi sağ ve sol yanağına koydum. Bakışları gozlerimle buluşurken doluydu gözleri. O güçlü her şeye rağmen kimseye ne olduğunu anlatmayan etrafı duvarlarla çevrili güçlü kız gitmiş yerine güçsüz bi küçük kız çocuğu gelmişti. "Nefes ben çok mutluyum" dedim ve derin bi nefes aldım. "Bak artık onu unutmanin zamanı geldi de geçiyor du. Annem de beni yanına çağırdı. Bitanem yaz tatilinde ya siz gelirsiniz yada ben gelirim. Her gün görüntülü konuşuruz. Lütfen kendini suçlama." Dedim ve yanaklarından öperek nefesden ayrıldım. " Deniz ada sana abi Nefes de sana emanet. Berk sende kendine sahip çık yeter kendinize dikkat edin siz çok seviyorum. " dedim.
^^**Yiğit'den devam **^^

"Eylül hadi geç kalıcaz" diye başka bir erkek ses gelince sesin geldiği tarafa döndüm yavaşça
Gördüğüm kişiyle donmuştum. Onun burda ne işi vardı ki?!
Yavaşça ağzımı araladım. Ne ducegimi bilemeden yavaşça konuştum. "Uzay ?"

EĞLENCE BAŞLASIN ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin