PAZARTESİ ---------------
yatagımdan kalkıp tuvaletteki işlerimi halletmiştim.tuvaletten çıkınca yatagımı toplayıp dolabımdan okul kıyafetlerimi çıkarıp yatagın üzerine attım.üzerimdekileri çıkarıp siyah dizimin bir karış üzerinde biten okul ettegimi ve beyaz okul gömlegimi giydim.siyah saçlarımı at kurugu şeklinde arkadan topladım.Eyelinerimi ve maskaramı alıp aynanın karşısına geçtim.önce eyelineri çektim sonrada maskaramı sürdüm.dün geceden içine lazım olur diye bişeyler attıgım siyah çantamı aldım ve tek koluma taktım.o sırada odamın kapısı tıklatılmıştı gel diyince kapıyı alas açtı kapının kenarından beni izleyordu.bunu küçüklükten beri hep yapardı.dudak kıramimi sürdüm,dedorantımıda sıktım.yatagımın yanındaki küçük sehpa gibi şeyin üzerinden telafonumu ve kulaklığımı alıp kapının yanına gidince Alasla aşagıya indik.teyzem kaffaltıyı hazırlamış gazeteleri okuyordu.
-günaydııın teyzelerin bitensii diyerek teyzemin yanaklarınından öptüm alasın yanına oturdum.
-günaydın bitanem hadi kahvaltı edin.diyince sandalyeye oturdum.
tabagıma bi dilim peynir aldım.zeytin yemegen biri oldugum için eve zeytin alınmazdı.Alasda buna alışmıştı artık çok yoklugunu çekmiyordu.pembe tabaktan bi simit alıp onu ikiye bölDÜM yarısıını Alasa verdim.teyzemde çaylarımızı koymuştu.5-10 dakika sonra kahvaltımız bitmişti.teyzemi öpüp alasla dışarı çıktık alasın arabasının önüne gelince alas şöför koltugna bende yan tarafına oturduk emniyet kemerimizi takınca alas arabayı çalıştırıp gazı köklemişti.radyodan bi müzik açıp sesini yükseltim arkama yaslanıp camımı biraz açtım ve atrafı izlemeye başladım.alas ın ;
-geldik nefes demesiyle karşımdaki büyük okula baktım.gerçektende baya güzeldi.arabadan inince alas arabayı parketti ve okula girdik her adım atışımızda herkez bize dönüyordu ne var anlamadım ki hiçmi insan görmüyonuz kardeşim dişlerimin arasından alasın yanına yaklaşıp;
-Alaass bunlar niye bana tip tip bakıyo deyince gülüp kolunu omzuma attı ve beni kendine çekti.
-seni sevgilim sandılarda ondan.deyince uzaylı görmüş gibi alasa baktım.ama o beni takmadan benide sürükleyerek bi apının önünde durarak o kapıyı tıklattı.içerden gel sesi gelince beraber içeriye girmiştik
-bi şey mi oldu Alas ? diyen gözlüklü şişman bi adama baktım masanın özerinde MÜDÜR KAMİL KEZBAN yazısını görünce bu damın müdür oldugunu anlamıştım da kamil kezban nedir ya ? allahım ya rabbim ...
-hocam bu benim kuzenim nefes gelicegini size söylemiştim zaten haberiniz olsun diye geldik.
-tamam meraba nefes kızım bu arada 10/ B desin.okulumuza hoş geldin
-hoş buldum hocam dedim ve gülümsedim ben hocanın bizi sınıfa yollamasını beklerken bu hoca başladı askerlik anılarını anlatmaya.zil çaldı ama bizi yollamadı öğretmenler zilide çalınca Alas lütfen kurtar dercesine baktım.oda nedemek istediğimi anladı heralde ki lafları müdürün agzına tıktı ve odadan çıktım ama öğretmenler zili çalalı 2 dakika falan olmuştu.yani ilk dersten sınıfa en son ben mi giricektim LANET !
-alas ya adamda ne çene var mış !
-aynen ya hadi zaten derse en son biz giricez biyan önce gidelim iki kat yukarı çıkıp bi koridora girdik alas 10 /d ye bende 10 /Bsınıfının önüne gettik.kapıyı tıklattım içerden gel sesi gelince derin bi nefes alıp içeriye girdim ve arkamdan kapıyı kapattım.
-nerdesin kızım sen ders başlayalı kaç dakka oldu ?diye soran bıyıklı adama dödüm demekki hoca buymuş.kesin corafyacıdır bunda o tip var .
-özür dilerim hocam müdürün yanındaydım dedimve sınıfa göz gezdirmeye başladım.tüm sınıf bana dönmüş herkez hocanın ne dicegine bakıyordu gözlerimle sınıfı tararken en arkada yiğiti gördüm.
-yenimi geldin sen okula ?sorusuyla hocaya döndüm
-evet.
-iyi ayaktayken kendini tanıt.yok artık deve lan ilk okuldamıyız biiz ben şimdi kedimimi tanıtcaktım dayan nefes ve başla anlatmaya
-Adım Nefes soyadım demir.bitti yerime otura bilir miyim ?
-otur bakalım.deyince sınıfa dönup nerler boş diye baktım ama tek boş yer Yiğitin yanıydı ve bende onun yanına gidip oturdum.ben oturunca başını ban çeviridi.masanın özerindeki defterinin en arkasını açıp elindeki kalemle bişeyler yazdı ve defteri bana uzattı defterde hoş geldin güzellik yazıyordu.başımı hacaya çevirince dersin corafya oldugunu anladım .öggg corafyadan nefret ederdim .yani yiğitle konuşmak daha cazip geldi ve ona döndüm .elinden kalemi aldım ve
güzellik deme yazıp defteri ve kalmi ona ittim defteri bana uzattıgında defterde niye zaten güzelsin yalan degil yani yazıp bide sonuna bi ğözü kapalı göz yapmıştı.
yavşama lan ! yazıp defteri ve kalemi verdim .tüm ders yiğitle yazışmış daha doğrusu kakışmıştık ama yiğiti sevmiştim kafa dengi biriydi.zil çalınca yiğitle Alasın yanına gittik.
************************************************************************************************************
okul çıkışında eylül ve adayla erkek leri satıp eylülün arabasıyla bi marketten 6 tane bira 3 paket sigara bir buçuk litrelik 2 tanede su alıp paraları ödeyip marketten çıkmıştık.eylül arabayı bogaza çekince çimlere oturup sigara içtik 3 kız üç paket sigarayı saat 9 a kadar anca bitirmiştik.biraları açıp eylül ve adaya birer tane verdim kendiminkinide alıp kafama diktim eylül iki dikişte bitirmişti ve sarhoş olmuş saçma şeyler diyerek kahkaha atıyordu.bende biramı bitirip .2. biraları açıp kızlara verdim bir iki dakika sonra ikinci biralarda bitmiş üçümüzde sarhoş olmuş ve saçma şeyler söylüyorduk.suları ve çıkardıgım ayakkabalıarımı elime alıp kızların kalkmasına yardım ettm kahkaha atarak yürüyorken aramızdan 3 sarhoş erkegin sesi gelince arkamıza döndük üzerimize gelmeye başlayınca üçümüzde çıkardıgımız ayakkabılarımız kafalarına fırlattık benim elimdeki suyun bir şişesini eylüle verdim ve koşarak gidip üç çocugun kafasından aşagıya döküp arkamıza bakmadan koşmaya başladık bizde ne cesareti vardı allahım koş allah koş en sonunda izimizi kaybettirdik üçümüzde kaldırıma oturup kahkaha atmaya başladık .....................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EĞLENCE BAŞLASIN ...
HumorNefesdi , adı gibi nefes almak gibiydi Bağımlılık gibiydi. Kaçmaya çalıştıkça daha çok bağlanıyordu ona. Aşktan kaçanların sonu daha çok aşka bulaşmak mıydı ? Oysaki o aşık olması gereken son kişiydi. Aşk bula bula onu mu bulmuştu ? Aşık olmayacağ...