Okula geldiğimizde Alas arabayı durdurdu ve aşagıya indik . arabayı kilitledi ve kolunu omzuma attı.yavas adımlarla okula girip sınıfımızın olduğu kata çıktık.
-görüşürüz fıstık
-görüşürüz dediğim anda zil çalmisti. Hızla sınıfa girdim . yiğitin yanına oturcagim sırada çakma sarışın orospu gibi gözüken ve yiğitin üzerine çıkmaya çalışan kızı görünce sınıfı gozlerimle taramistim.sinifta tek boş yer yakışıklı saçı rampa, serseri tipli ama çok imm taş tabirine tam uyan biri ama biraz serseri imm mafya gibi biri ....
Başını eğmis telefonuyla biseyler
-Otura bilir miyim ? Dediğimde başını yavaşça kaldırıp saçlarını karistirdı.
- otur.dedi sert sesiyle.basini tekrar telefonuna egerek .yavasca sıraya oturdum . Başını indirdigi gibi kaldırdı ve ban bakmaya başladı sanki bişeyi kesfediyo gibi bakıyordu
- neden öyle bakıyorsun ? Ne ben ..ben mi dedim bunu sanane nefes sanane ?
-adın ne ?
- n...nefes kahretsin sesim titremisti.yigitin oturdugu sıraya baktığımda bizi izlediğini fark ettim.ama takmadim.
- senin ?
- kaya.dediginde hocadan sınıfa girmişti.
##############
- Şükür okul bitti ya .
-Aynen kanka işin var mı ?
-Hiii allah kahretsin eylül Ada benim gitmem lazım bay bay dedim ve koşarak Alasın yanına gittim.
- Yürü alas hemen gitmemiz lazım
-neden ? Alas ın kolundan tuttuğu gibi arabaya surukledim. Tabi denizin adanın yiğit in tabi bide Eylülün garip bakışları altında
Alas sürücü koltuğuna bende yanına oturdum ve alas gazı kokledi.hemen emniyet kemerimi taktim.
- önce emniyet kemerini tak ve yavasla bu akşam iş yemeği var salak unuttun mu?
- ne yani nefes kaç saat var bunun için mi acele ettirdin ?
- salak çocuk anca hazirlanirim.
-tamam dikkat et hızlı gidicem.
-yes be hadi kuzen.
- radyoyu aç dicem de boşver radyoyu benim telefonumdan aç dedi ve telefonunu bana uzattı.telefonunu elinden aldım. Manga yeni yeni yeniden yazısına bastım ve sesi fulledim bu şarkıyı çok seviyordum cami açtim.emniyet kemerimi cikardim .belime kadar dışarıya çıktım ve bağırarak şarkıya eşlik ediyordum.
- Nefes düşçeksin kızım doğru düzgün otur şurda.
- banane bas gaza diye alasa karşılık verdim beni vazgeciremicegini bildiği için zaten hızlı giden arabayı biraz daha hızlandırdı.Yüreğimdeki fırtına
Dinmedi hala
Titrerdim isterdim
Seni hep kollarımda
Yine bana gel
Yana yana yine beni sev
Hadi beni yine sev
Beni deli deli sev
Beni yine yeni yeni
Yine yeni yeniden sev
Ben yandıkça bağrımda
Sönmez ateş
Gece yıldız tenimde
Gündüz ateş
Hadi beni yine sev
Beni deli deli sev
Beni yine yeni yeni
Yine yeni yeniden sev
Şarkı bittiğinde aptal bi gulumsemeyle etegime dikkat ederek yerime geri oturdum.Alasda arabayı durudurmustu.arabadan ındigimizde Alas arabayı kitledim ve yavaş adımlarla kapıyı açıp eve girdik.
Yiğit EMİR
Okuldan cikmis çıkış kapısına doğru kızlar önde alas deniz ve ben arkada yürürken Nefes bi anda Alası kolundan tuttuğu gibi cekistirerek götürmüştü.biz ne olduğunu anlamadigimizdan aralarından bön bön baka kalmıştık. Telefonunun zil sesiyle Alas ve Nefesin arkasından bakmayı bırakıp elimi pantolonumun cebinde sokup telefonumu çıkarıp arayan kişiye baktım Babam yazısını görünce yeşil ok basıp telefonumu kulağıma yaklastirdim.
- Efendim
-Yiğit bu akşam iş yemeği var eve kiyafetlerinizi yolladım giyin onları saat sekizde sana konum attım oraya gelin.
-bab-
- yiğit gelmek zorundasınız. Dedi ve yüzüme kapattı telefonu babam buydu işte emir vermeyi çok severdi.ama yapacak bişey yoktu.
- Eylül eve gitmemiz lazım hadi gidiyoruz dedim ve denize el hareketiyle biz gidiyoruz dedim başını sağlamakla yetişmişti. Arkami dönüp okulun garajina girdim Eylül de arkamdan geliyordu.Range Rover' imin(hayalimdeki arabam♥) kilidini açtım. Şoför koltuğuna oturdum.arabanin anahtarını taktim Eylül de yan tarafıma oturunca arabayı çalıştırdım . Ve gazı kokledim.
- Yiğit nereye gidiyoruz ?
- eve
-neden ?
-Akşam iş yemeği varmış babam giyeceklerimizi eve yollamis.sekize kadar vaktin var hazırlanmak için .
- gitmemiz şart mı ?
- Maalesef güzelim dedim Eylülde babamı ikna edemeyecegimizi bildiği için başka soru sormadi ve sessizce oturdu 10 dakika sonra evin önündeydik. Arabayi durdurup Arabamın anahtarını kapidaki neden beklediğini anlamadigim korumaya verdim Eylül sabırsız evin zilini caldi ve kapı hızla adını Hatırlamadigim bi hizmetçi tarafından açıldı.
- Babam kıyafet yollamiş nerde Fatma teyze ?
- odalarinizda eylül hanım.
- tamam fatma teyze demesiydi kadın mutfağa gitti.eylul hızla odasına gidince bende arkasından kendi odama gittim.odamin kapısını açıp odama girdim odam siyah renkteydi.yatagima sırt üstü yattım.gozlerimi kapattım. Aklıma o gelmişti ama neden hergün gördüğüm kızlardan ne Farkı vardı onun? Mesela peşinden kosmuyordu ? , umursamıyordu.peki ya ben niye umursuyordum.Nefes , ismi gibiydi Nefes gibi .gözlerimi kapattığım gibi hızla açtım sevemezdim kimseyi aşık olamazdım.Icimden bunları tekrar ettiğim gibi hızla yaptığım yerden kalktım ve masamın yanına gittim . masanın üzerindeki siyah kutudan düzgünce ütülenmiş siyah takım elbisesi ,beyaz gömlek siyah ayakkabı ve siyah kravat ı kutudan çıkarıp yatağın üzerine Koydum üzerimdekileri çıkarıp siyah pantalonu ve beyaz gömleği giydim.siyah kemerimi taktim ve bağladım.gomlegimin düğmelerini ilikleyip yaralarını havaya kaldırdım.kravatimi yapmayı beceremedim için iki kenardan kuyruklarıni salinik bıraktım. Eylül bağlaglardi hep kravatimi. Siyah ayakkabilirimi da giydim siyah ceketi elime aldım telefonumu ve cüzdanımi cebine koyup salona indim . Eylülün geç hazırlandığını bildiğim için 3lu koltuğa oturdum ve telefonumu tuş kilidini açıp facebook a girdim Nefes e bakicam ken soyadını bilmediğim aklıma gelince kimin ne paylastigina falan baktım sikilinca twitter a , Instagram a bide tumblr a falan girdim.hepsindede baya oyalanmistim.en sonunda saate baktım.7:28 di yuh Eylül ya altı üstü bi elbise giyceksin kızım kaç saat oyalana bilir ki bi insan ?
- Eylül geç kalicaz abicim hadi artık dememle merdivenlerden dizinin iki karış falan üstünde beyaz bi elbise giymiş bi eylül indi.Babamin bu rahatlığı bi gün beni çıldırtcakti.
- nasıl Olmuş diyerek etrafında döndü
-Eylül bu çok kısa git düzgün bişey giy.bide şu kravat ı bağlasana
- tamam Abi lütfen seni çok seviyorum biliyo musun canım abim bitanem yakışıklı abim tatlı abim kariz - konuşurken artık baglamakta uzman olduğu için (sayemde:P )hızla kravat imi bağladı.
- yağcilik yapma yanımdan ayrılmak yok.düş önüme hadi geç kalicaz.
- tamam dedi ve koluma girdi.aslinda çok güzel olmuştu. fazla kisaydi elbisesi ama ona çok yakismisti.beyaz elbisesi lacivert canta ve ayakkabisiyla cok uyumluydu.
Yani kimin kardeşi ;) korumanın uzattığı arabamın anahtarını aldım ve şöför koltuğuna bindim eylül yanıma oturunca babamın yolladığı adrese arabayı sürmeye başladım.
Selam bebekler yorum ve vote bekliyorum Inşallah beyeniyorsunuzdur :))) yb en kisa zaman da :)))) :******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EĞLENCE BAŞLASIN ...
HumorNefesdi , adı gibi nefes almak gibiydi Bağımlılık gibiydi. Kaçmaya çalıştıkça daha çok bağlanıyordu ona. Aşktan kaçanların sonu daha çok aşka bulaşmak mıydı ? Oysaki o aşık olması gereken son kişiydi. Aşk bula bula onu mu bulmuştu ? Aşık olmayacağ...