-30-

122 14 34
                                    

Selam sizi seviyorum iyi varsınız vote ve yorumları bekliyorum. :)) iyi okumalar ...
:))))) -D.

~ithaflar~
→kapağı yapan @aysnz_ adlı arkadaşıma çok teşekkür ederim.
→önceki bölümdeki yorumlar için @yokartik24 adlı arkadaşıma çok teşekkür ederim.
→ kitabimi okuyan beyenen yorum yapan herkeze çok teşekür ederim.

Iyi okumalar:)

°•○●30.Bölüm °•○●

"Nasıl temiz değilsin temiz değilim ne demek lan? " diye konuştum hızlıca. Nefes kolunu elimden çekerek koşarak gitti. Arama dönüp ona bile bakmıyordum. Temiz değilim. Temiz değilim. Bu neydi temiz değilim ne demek lan !? Yavaşça ayağa kalktım ve arabama binerek eve doğru sürdüm..

3 gün sonra :)))

Nefes' den devammm :))

'Lanet olsun şu okulu bulana, okulu yapana, işletene yazıklar olsun lan ! Bu ne biçim adalet where is the adalet? 'diye bağırarak yataktan kalktım.3 gündür okula gitmiyorum ama artık gitmem lazımdı. Kimseye anlamadigim Talha olayını aklıma getirdiği için Yiğit'e 3 gün 3 gece sövdüm.
Hahahhahahahahah yaşasın kötülük. Çok mu mutluyum ne?
Size bi tavsiye ne bok olursa olsun siktir edin. Neyse yataktan örtüyü teperek kalktım ve tuvalete girdim. Bi yarım saat tuvalette oyalandim ve çıktım. Yarım saat naptin diyorsanız duş, tuvalet dış fırçalama fln filan. Üzerime bornozumu giydim ve saçlarıma da havluyu sararak hızlıca tuvaletten çıktım. Bornozumu çıkararak önce iç çamaşırlarımı giydim. Siyah dizi yırtık bi kot giydim. Üzerine beyaz üzerinde siyah sonsuzluk işareti olan göbeği açık tişörtümü giydim ve saçlarımı havluyla kurulayarak kendi haline bıraktım. GÜZELIM! hahaha :D ego tavan gençlik Dağılın. Neyse egocum sen artık evine git. Diyerek egomu kovdum. Siyah sırt cantami da sirtima taktım ve ayakkabılarımı giydim. Telefonumu cüzdanımı da cantama koyarak odadan çıktım. Alasın odasının önüne gelince direk kapıyı açarak içeri girdim. Ve gördüğüm manzara öggg yani. AHU BURDAYDI! " lan senin ne işin var burda" diye fisildasam da uyuyordular. Ahunun üzerinde sadece sütyen vardı. Sadece ! Aklıma gelen fikirle hızlıca dolaptan makas aldım ve başladım saçlarını kesmeye sessizce hareket ediyordum ki uyanmasin. Gerçi uyansada bişey olmaz da neyse.
Saçları Alasın saçlarından daha kısa olunca kemseyi bıraktım ve makası bırakarak Telefonumu elime alarak bol bol fotoğraflarını çektim. Fotoğrafların altına 'kaşarda o kadar saç olmaz böyle daha iyi' yazdım ne Deryaya yolladım. "Okulun sayfasına koy aşk :) " yazdım yolladım derya voleybol takımında olan tatlı şirin bi kızdı. kutudan moturun anahtarını alarak odadan çıktım.sonra da evden. Motora binerek başıma kaskı taktım. Telefonumu cebimden çıkarak mesajlara baktım. Derya mesaj atmıştı. "Istemen yeter bebek ;) " yazısını okuyunca gülümsedim ve telefonumu cebime koydum. Ve hızlıca motoru çalıştırdım. Ve hızlıca sürmeye başladım. okula varınca hızlı ve havalı bi şekilde motoru park ettim ve kaskı başımdan çıkararak hızlıca motordan indim. Hızlı adımlarla okulu taradım ve Kayayı görünce hızlıca yanına yürüdüm. "Senden ayrılıyorum" dedim direk . Uzun cümleler bana göre değildi. Oturduğu bankdan kalkarak kolumu tuttu
"ne diyon lan sen? "Diye bağırdı. Mal mıdır nedir dibindeyim lan ne bağırıyon? "Sende ayrılıyorum " dedim ve şirince gülümsedim. "Bırak lan kızın kolunu "diye tısladı arkamdan biri arkamda olduğu için göremiyordum. Ama görmeme gerek yoktu ki kim olduğunu zaten biliyordum. Bu koku bi kişide vardı. O da Yiğit EMİR !
" bırakmazsam naparsin Emir döver misin? " dedi piç gülümsemesiyle. Bu anı tarihe gecmeliyim şok şok şok Yiğit Emir beni koruyor. Hemde temiz değilim dediğim halde !
"Evet lan döverim şimdi bırak Nefes' i" dedi Yiğit. " niye koruyorsun Yigit ? Hahaha yoksa Nefes yoksa Hahahaha siz sevgili misiniz? " dedi gülerek. Eminim suan tüm okul bizi izliyordu. Tam ben Hayır dicegim anda arkamdan gelen sesle susmuştum.
"Evet "

EĞLENCE BAŞLASIN ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin