-13-

138 25 5
                                    

NEFES
ne demem gerektiğini bilmiyordum.aklima son anda gelen şeyi direk söyledim.
"Kaya biraz zaman versen ? "
Ohh
"Tabi güzellik ama iyi düşün"dedi ve ayağa kalkıp gitti.Zil sesini duyunca telefonumu cebimden çıkarıp "deli " yazısına tıkladım.bu isim nerden aklıma geldi bilmiyorum ama mantıklıydi.
"Söyle ? "
"Alas biraz kibar ol lütfen bitanem hadi okul kapısının önündeyim "
" Tamam "dedi ve ÇAT !!! telefon kapandı. Az önce kibar ol dediğimi hatırlıyorum ama ...
"Hadi kuzen " arkamdan gelen Alasın sesiyle arabaya doğru yürüdüm ve Alas kapıyı açınca ön koltuğa oturdum. Alas da oturunca gazı kökledi.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Salı
---------

NEFES ' DEN ♥♡♥♡

5 dersteydik ve ben sıkıntıdan ölüyordum . Ders matematikdi ve ben tahtada yazan işlemlere uzaylı görmüş gibi bakıyordum. Biz tahtayla bakışırken kapı tıklatıldı.matematik hocamız gel dediğinde içeriye nöbetçi öğrenci girmişti. "Hocam iyi dersler müdür Nefes Akman ve Yiğit ateş i odasına çağırıyor " kendi ismimi ve yiğitin ismini duyduğumda çok şasirmıstım. müdürün bizimle ne işi olabilirdi ki ? Sınıftaki tüm meraklı gözler bize dönmüş dik dik bakıyorlardı ben yiğite Yiğitte bana bakıyordu.nöbetci sınıfdan çıkıp gidince öyle kalakalmistik.
"Peki çocuklar hadi bekletmeyin müdür beyi " Diyen matematik hocasini dinleyip yavaşça ayağa kalktım Yiğitte kalktı ve ben önde yiğit arkada müdürün odasına vardık.kapiyi tıklayıp "gel"sesi gelince içeriye girdim Yiğitte girip kapıyı arkasından kapattı.Müdürün odasında beden hocamız derya hoca da vardı ."oturun çocuklar diyince müdür ikimizde tekli koltuklara karşılıklı oturmustuk. "Sizi niye cagirdigimi merak ettiğinizi biliyorum o yüzden fazla oyalamiyacagim okullar Arası kızlar ve erkekler olarak iki ayrı başlık altında yarışmalar var.ve ben erkek voleybol takım başkanı olarak seni seçtim yiğit kızların kini de sen olacaksın Nefes tabi kabul ederseniz Derya hocaniz sizi izlemiş ve oynayislarinizi görmüş ikimizde çok güzel oynuyormussun şimdi kabul ediyor musunuz ? " ben ve yiğit takım başkanı mı ? Aslında olabilirdi.
"Hocam ama altı kişi oynanıyor sonuçta biz kabul etsek bile kimler Oynicak ? "
"Ona da siz karar vereceksiniz çarşamba günü 10 sınıflar arasında öğleden sonra seçmeler olucak ve bu kişileri siz seçeceksiniz " derya hocanın konuşması biraz daha beni rahatlatmisti."ee ne dersiniz çocuklar ? " Yiğit bana ben yerdeki parkelere bakıyordum . düşünüyordum yapabilir miydim acaba ??? Ben nelere göğüs germiştim bunu mu yapamicaktim diyerek deli cesaretiyle başımı hızla kaldırıp Müdüre döndüm "Ben kabul ediyorum "Yiğit 2-3 saniye bana baktı ve
"bende kabul ediyorum " dedi .
"Süper o zaman bundan sonra her gün 2 derse girmiyeceksiniz ve çalışma yapıcaz önce yiğit ve Nefes aranızda çarşambaya kadar çalışın çarşamba günü seçeceksiniz ve seçtiğiniz kişilerle calisirsiniz Derya hocaniz hamile olduğu için kendini çok yormamasi gerek o yüzden onları da siz calistircaksiniz şimdi çıka bilirsiniz" şimdi bitmistik işte biz 5 kişiyi nasıl calistircaktik diye düşünsemde bi şekilde hallederiz diyerek kendimi rahatlatma ya çalıştım ve yiğit önde ben arkasında dışarıya çıktık.
"Sence yapabilir miyiz ? "
"Inisallah ortak "dedi ve göz kirpti."Hadi yemeğe gidelim " diyince onayladım ve beraber yemekhaneye gittik.daha saat gelmediği için kimse yoktu.yemegimi alıp bi masaya oturdum yiğit de karşıma oturdu çatal elime alıp tam başlayacağım sırada "Besmele çek "uyarısında Besmele ceksemde yiğitten böyle bişey beklemedigim için sasirmistim. Bakışlarimi yiğite kaldırıp ona baksana o beni takmadan yemegine devam ettiği için bende bakışlarımi yemeğe döndürdüm ve yemeğimi yemeğe devam ettim."afiyet olsun " diyen kisinin sesiyle bakışlarimi yemeğinden kaldırıp diyen kişiye baktım tüm gün kaçtığım kişi Kaya ydı .Yiğit kötü kötü bakıyordu bunların arasında ne vardi ? "Saol Kaya " dedim ve yapay gülücük lerimden birini yolladım "artık gide bilirsin " Diye yiğite baktım neden bu kadar ters konuşuyordu ki kayaya karşı "neyse sonra görüşürüz güzelim " dedi ve göz kirparak 3-5 erkeğin yanına gitti.
"Güzelim mi suna bak ya nerden geliyo acaba bu cesaret s*ktigimin -" "Yiğit "Diye uyarıcı bi ses tonuyla konuştum ama ateş saçan gözleri ile karşılaşınca sustum.
"Nefes o piç ten uzak durcaksin"
"Bana emir veremessin"
"Emin misin ? "
"Evet eminim"hangi cesaret le bunu söylemiştim bilmiyorum ama bende deli cesareti olduğu kesildi.
"Görürüz güzellik.Eger bir daha onu yanında görürsem olucaklardan ben sorumlu değilim " dedi ve ayağa kalktı tam ben cevap verecekken 9.sinif bi çocuk kosturarak yanımıza geldi.
"Nefes ve yiğit sizsiniz dimi ? "
"Evet noldu ? "Yine o sert ses !
"Derya hoca sizi kapalı Spor salonu na çağırıyor "dedi ve gitti."Hadi " Yiğitin sesiyle zaten sinirli olan benim şarteller im iyice atmışti. Hızlıca yiğitin önüne geçip tepsimi tezgaha koydum ve yemekhaneden çıktım.kosar gibi hızla kapalı Spor salonuna girdiğimde içeride sadece derya hocanın olduğunu gördüm. Yavasca derya hocanın yanına gittim arkamdan da yiğit gelmiş ti. "Şimdi çocuklar karşılıklı maç yapacaksınız ve birbirimizin kusurlarini soyliceksiniz " dedi ve ekledi " Hadi başlayın benim işim var müdürle konuştum okul bitene kadar hiç bir derse girmek yok.burda çalışacaksınız ve buraya birinin girmesi yasak.Nefes yiğit senden daha iyi oynadığı için o senin antrenörün. Hadi bakalım yarın salı biliyorsunuz yani iki gün ogleden sonraları hiç bir derse girmek yok kolay gelsin " dedi ve bizim bişi dememize izin vermeden dışarı çıktı."Hadi bakalım çalış-"
Kapı hızla açılınca yiğitin sözü de yarım kalmıştı. Kapidan giren bir cocuk eline bir şortla hızla bana geldi ve şortu elime tutusturup "bunu derya hoca gönderdi bunu giycekmissin" dedi ve hızla Kapıdan çıkıp kapıyı da arkasından kapattı. Bi elimdeki şorta bi yiğite baktım."ben giyinip geliyorum sen çalış "dedim ve soyunma kabininde girip üzerimdeki eteği ve çorabı çıkarıp mini voleybol şortunu giydim.cidden de fazla kisaydi. Ayağıma çorapları giyip ayakkabı mın bagcigini bağladım ve sessizce duvarla voleybol oynayan yiğitin yanına yaklastim bana karışmak neymiş şimdi gorucek.kulaginin dibine gelince "Yigitttt"diye cagirdim.yigit ayağını arkaya atınca benim ayağıma bastı ben ayağımı çekiyim derken sırt üstü yere düşmüştüm Yiğitte tam üstüme "yigiiiitt üzerimden kalk yiğit nefes alamıyorum yigiiiitt ayı misin oğlum yigiiit-"
"Nefes Carlama kulagimin dibinde kalktım işte"dedi ve üzerimden kalktı kalkmam için elini uzatınca uzattığı elini tuttum ve yavaşça kalktım gözleri üzerimde dolaşıp bacaklarimda durdu rahatsız olduğumu belli edercesine kipirdaninca bakışları yüzümü buldu."niye kulagimin dibinde bagiriyorsun kızım ? " ne desem , ne desem , imm of "Canım istedi"
Baka bişey bulamamamla sacmalamam bir olmuştu. "Demek canın istedi 5 tur koş bakalım" Oha !
"Yuh yiğit neden ya banane "
"Farkindaysan ben senin hocanim ayrıca canım istedi.itiraz edersen 6 olur "
"Ya yiğit saçmalama "
"Nefes 6 oldu "
"Yigit-"
"7 oldu "
"Tamam sustum ama 5 itiraz istemiyorum lallalalalallalalal" dedim ve koşmaya başladım 3 tür kostuktan Sonra "bitti"
"Bitmedi nefes daha 3 oldu hadi devam " "Ya yigiiiitt" desemde beni takmayip telefonuyla ugrasin ca bi tur daha koştum."yi...yigit "Nefes aldim ve "lu..lütfen artık hoh yeter "
"Iyi tamam hadi başlayalım "
"Şükür "dedim ve filenin bi tarafina geçtim."servisssiz olsun "
"Peki " cevabiyla oynamaya başladık.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{{}{}{}{
"Yoruldumm yiğit yoruldum yeter artık yo-rul-dumm " 1 saattir hiç durmadan voleybol oynuyorduk ve ben biraz daha oynarsak bayilicaktim alayliyi bi şekilde güldü ve
"Banane" dedi."yigiiit nolur lütfen ne istersen yaparım ama nolur artık oynamayalım"
"Hmm bak bu olabilir tamam bitti " dedi ve topu yere koyup üzerine oturdu.bede yanına yere oturdum.soguk zemine diyen bascagimla ne kadar içimde bi şeyler olussada umursamdim bacaklarimi kaldırdım ve başımı bacaklarimin üzerine koyduk suan hiç bir şey umurumda değildi.ta ki "neden sigara içmeye başladın ? " sorusunu duyana kadar.basimi hızla kaldırdım."sanane "dedim ve başımı tekrar bacagimin üzerine Koydum.bunu ne hakla sorardi.
"Nefes az önce bana Yalvaririm ve ben kabul ettim ne istersen yapicaktin hatirlatirim" dedi.
"Umurumda değil yiğit bu seni ilgilendirmez ! "
Dedim ve yerden çantamı aldığım gibi kapiyi actim dışarı çıktım ve kapıyı arkamdan çarptım burdan gitmek istiyordum hemen ! Hızla çıkış kapısına yürüyordum ki kolumun çekilmesiyle arkami döndüm ve ateş saçan gözlerle Kayaya bakmaya başladım bi sen eksiktin ya ! "Efendim Kaya isim var hızlı söyler misin "
"ben cevabını sormak istemiştim" o kadar masum bakıyordu ki hayır ya bana öyle bakma Kaya,Hayır demeliydim !
"Evet "

EĞLENCE BAŞLASIN ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin