-17-

134 17 4
                                    

"Bi şartla veririm" dediğinde off demiştim. Yine ne isticekti.
"Ne allahın belası ne istiyorsun"
"6 saat "
"Ne ? "
"6 saat boyunca beni dinliceksin daha doğrusu konuşucaz"
"Lan sen salak mısın yoksa bana garajına mı böyle yapıyorsun? "
"Nefes" dedi uyaran bi ses tonuyla.biraz daha telefonumu almayı denesemde beceremeyince "Senden de erkeklerden de nefret ediyorum piç herif kabul lan allahın belası kabul " dedim yüzünde o piç gülümseme oluşunca sinirlerim daha da tepeme çıktı. uzattığı elinden hızla telefonumu aldım.
Önden hızlıca yürümeye başladım. Bu erkekler neden böyle neden ,neden ,nedennn?!!!!
"Yeri ve zamanı mesaj atarım. " diye bağırdı arkamdan. SİNİR !!!
içeriye girdim ve bizimkilerin yanına salona girdim. Ikili koltuğa kendimi attım ve bacaklarımı açarak ellerimi bacaklarıma koydum. Basımı da ellerimin üzerine başım yere bakacak şekilde koydum ve gözlerimi kapatarak kendime gelmeye çalıştım. Deniz le Ada yan yana oturmuş. Cıvık sevgililer gibi dip dibe muhabbet ediyorlar. Alas ve Berk de birbiri ile konuşuyor. Ve tabiki Eylül de onları aaa pardon Alası izliyor. Başım yere dönük ve gözlerim kapalı halde sen bunları nerden gördün diyorsunuz tabiki salona geldiğim an gördüm.
"Hadi yemek hazır çocuklar " dedi Teyzem.herkez ayarlanmış
Bay gerizekalı yani yiğit te gelmiş sofraya oturmuş tu.
Yiğit
---------
Yemeğimden bir kaşık daha aldık ve su dolu bardağı dudaklarıma dayadım.dayamaz olaydım.
"Alas Nefes bugün yine birini dövmüş "diyen teyzesinin cümlesiyle şu boğazımı kaçtı ve öksürmeye başladım.
"Öhü öhü öhü (anlayın işte öksürük ;) )"
"Abi iyi misin "
"Yiğit "
"Nefes alıyor mu ? "Diye son soruyu soran Adayla ve sorusuyla kahkaha atmaya başlamıştım. Hepsi bana uzaylı görmüş gibi bakıyorlar dı. Yani haksız da sayılmazlar yani ...gülmem durduğunda Adaya döndüm.
"Ölüyorum ada Nefes alamıyorum " bakışlarım nefesi buldu ve devam ettim."nefes verin bana "dedim ve nefese bakarak göz kırpdım. Neyseki lale teyze mutfaktaydi. Nefes tavana bakıp kısık sesli bişeyler soyledikten sonra başını tabağına çevirdi. Şu altı saat olayı onu sinir etmişti farkındayım ama artık onu tanıma vakti gelmişti.
Alastan öğrendiğim kadarıyla sigaraya annesinin vefatından sonra başlamıştı.Ama ben bunu Nefesin ağzından duyucaktim.
"Nefes kimi döndün? "Diye çok normal bi şeymiş gibi sordu Alas.
Nefes başını tabagından kaldırmadan
"Piçin tekini " diye cevap verdi.
"Nasıl ve neden döndün? " diye soran berk'le nefes yine başını tabagından kaldırmadı.
"Nefes kareteci ben gibi " diye cevapladı kendinede pay biçerek Alas ."yavşadı" diye cevap verdi diğer soruya Nefes. Nedense sinirlerimin oluşmaya başladığını hissediyorum. Sakin ol yiğit sadece sakin ol...Bu kız tanıdığım kızlardan çok farklıydı. Ezilmiyordu. Güçlüydü. Farklıydı. Suçlu olduğu yerde bile sanki haklıymış gibi kendini savunuyordu. Eylem gibi... Eylemim gibi....Belkide bu yüzden çabucak bi kıza bağlandım. Eyleme , prensesime benzedigi için ....
"Ovv" diye bi ses çıkardı Berk ama kimse takmadan yemek yemeye devam ettik. Son anda aklıma gelen şeyle başımı hızla kaldırdım.
"Nefes yarın seçmeler var "başını kaldırdı ve donuk bakışlarla bana baktı. Gül be Güzelim azıcık gül ucundan az- siktir ben ne diyorum ya allah kahretsin dengesizin teki yim lan.
"Biliyorum "dedi sert bi sesle.
"Ne seçmesi " diyerek konuya bodoslama dalan berk'e döndüm. "Voleybol"diye cevap verdim . Başını salladı.Sessizce yemeklerimizi yerken Nefesin telefonu çaldı telefonu eline alıp ekrana bakınca zaten beyaz olan teni iyice beyazladı. masadan kalkıp koşarak merdivenlerden çıktı ve gözden kayboldu.
Nefes
---------
Sessizce yemeklerimizi yerken telefonunun çalması ile Telefonumu elime aldım ve sabah mesaj atan numaranın yani kayanın aradığını görünce başım döndü. Telefonum hala çalınca Telefonumu elime aldım ve koşarak merdivenleri çıkıp odama girdim ve kapıyı arkamdan kapattım. Telefonum hala çalıyordu. Ekranı açtım ve yeşil yeri sağa kaydırdım. Telefonumu kulağıma yaklaştırıp "Efendim " diye cevap verdim.
"Nefes iyi misin mesajlarıma cevap vermeyince merak ettim."
Derin bi Nefes aldım. "İşim vardı Kaya kusura bakma görmemişim" tam yalan sayılmazdı sonuçta sadece ilk attığı mesajı görmüştüm.
"Tamam bitanem benim kapatmam lazım sonra konuşuruz sevgilim " dedi ve cevap verememe izin vermeden yüzüme kapattı.Te allam ya buldumu illa beni bulur zaten. Yavaşça kapıyı açtım ve telefonumu elime alarak yavaş adımlarla aşağıya indim. Masa toplanmış herkez salona oturmuş muhabbet ediyorlardı. Üçlü koltukta tek başına oturan Berk in yanına gittim ve koltuğa ayaklarımı bagdaş kurarak oturdum. Sesleri net algilayamiyordum. Gözlerim kapanmak için ısrar edince Berk in bacağına kafamı koydum ve ayaklarımı hafif uzatarak kendimi uykuya teslim ettim.
Berk
---------
Nefes bacağıma başını koydu ve anında gözlerini kapattı. Şimdiye kadar hiç böyle bir kız görmemiştim. Evet çok yakışıklı ydim, zengindim Vs....Vs. Ama onu neden kız kardeşim gibi görüyordum bilmiyorum.
15-20 dakika daha muhabbet ettikten sonra Alas 'a döndüm
"Oğlum kız uyudu odası nerde yatırıyım" dedim sesimi Nefesin uyanmasından korktuğum için alcak sesle konuşarak.
"Merdivenlerden çı-"

"Ben daha önce götürdüm. odasına ben götürürüm " dedi Yiğit ve yanıma gelip bir elini Nefesin boynuna digerinide bacaklarına yerleştirip yavaşça kaldırdı. Gözden kaybolana kadar onu izledim ve gözden kaybolunca önüme döndüm.
Yiğit
----------
Kuzenim de olsa bir erkeğin ona dokunması sinirimi bozmuş tu. Hızla Alasın konuşmasına izin vermeden konuştum.
"Ben daha önce götürdüm. odasına ben götürürüm "dedim ve hızla Nefesi kucağıma alıp merdivenlerden çıktım. Kuş gibiydi...kolunu boynuna doladı.
"Allah belanı versin..."diye kısık sesle konuştu. Ama gözleri kapalıydı. Kız rüyasında bile beddua ediyordu ya.
" sen beni nasıl aldatırsın" "Senden nefret ediyorum "
Yatağa yatırdım hala sayılıyor du.ve evet bi yandan da ağlıyordu. Allah kahretsin ne yapacaktım bi insan rüyasında ağlar mı ya ? Kolunu dürttüm ama pek işe yaşadığı söylenemez di."nefes ...güzelim kabus görüyorsun ..hadi aç gözlerini " hızlıca gözlerini açtı ve yüzüme bile bakmadan tokat'ı yüzüme geçirdi. Tokat'ın etkisiyle başım sağ tarafa yatarken ne yaptım diye düşünüyordum. Eli çok ağrıdı be ayrıca ben ne yaptım?!! Yatakta hızlıca dogruldu ve ;
"Hii Yi-yiğit çok ...çok özür dilerim ben.. şey ....sandım "diye hızlıca konuştu. yanağımı tutarak ona döndüm. Muhtemelen kabus görüyordu ve beni de kabusunda ki kişi sanmıştı. başınının sağ ve sol tarafina elimi koydum ve yüzünü yüz hizama getirdim. Hıçkırarak ağlıyordu. Elimi yüzünden çektim ve hızla kendime çekip sıkıca sarıldım.Nefes de kollarını sardı. Ama hala kesik kesik Nefes alıyor ve hıçkırıyordu. Nefeste ayrıldım ve yüzünü yüzüme Hızaladım .gözlerini kaçırıyor ve bana bakmıyordu. Odanın ışığı kapalı olduğu için pencereden giren ay ışığıyla az da olsa odayı aydınlatan abajur'un ışığı
aydınlatıyordu yüzünü. "Nefes bana bak " diye kısık sesle konuştum. Ama hala bakmıyordu. çenesinden tuttum ve yüzme Hızaladım.bu sefer gözlerini gözlerimle buluşturdu.
sessizce hala ağlıyordu .gözlerinden yaşlar süzülüyordu. Elimile yavaşça göz yaşlarını sildim."ağlama" diye fısıldadım.
Ama hala sessizce göz Yaşları gözlerinden akıyordu. Karşımda birinin ağlamasından nefret ediyordum. "Anlatmak ister misin....Nefes kimi gördün güzelim ? " diye sordum sorumla birlikte gözlerini kaçırsada yavaşça gözlerini gözlerime sabitledi. Bir iki saniye sadece gözlerime baktı sanki güven arıyormuş gibi."Ta...talha..yı "

EĞLENCE BAŞLASIN ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin