-11-

172 26 2
                                    

Multimedia:Ada

Ona zarar vermeme mi istemiş ve çekip gitmişti .Belkide babam haklıydı her şey benim suçum du. SADECE BENIM.O günden sonra Eylülün yanına erkek yaklastirmaz olmuştum. Alas ve Deniz dışında onlar benim kardeşim di.Eylem keşke yanımda olsaydı , keşke gitmeseydin lan keşke gitmeseydin "Eylem nerdesin abicim, nerdesin bitanem , nereye gittin be Güzelim."sesimin çıktığı kadar bagirmistim.Gitmemeliydi. kalktıgım yerin biraz daha içerisine giderek daha çok uçuruma yaklastim. Telefonumun zil sesi çalmaya başlayınca telefonu cebimden çıkardım' Eylül ' yazısını ve görünce yeşil şeyi kaydirdim ve telefonu kulağıma yaklastirdim.
"Yiğit nerdesin ,lütfen gel artık ."
"Eylül iyi misin neden? "
"Korkuyorum ben lütfen gel "
"Eylül neden korkuyorsun bitanem"eylülün vereceği cevaptan ne kadar korksamda sormak zorundaydım.
"O gün ..... aklıma...... geliyo ben seni ...kaybetmekten -" "Eylül kapa çeneni beni falan kaybetmiceksin .geliyorum."dedim ve yüzüne kapattım . telefonu cebime koydum ve uçurum a döndüm. Benim başka şansım yoktu. Eylül için dayanmaliydım."Eylem, Eylemim , bitanem sakin korkma ben hep yanına gelicem bitanem sen benim Herşeyim sin sen ve Eylül benim Herşeyim siniz" derin bi nefes aldim ve devam ettim "Eylem benim şimdi gitmem gerek abicim ama yine gelicem bitanem seni çok seviyorum " arkama döndüm ve yavaş hareketlerle arabaya bindim ve çalıştırdım. Ön camları açtım ve hızımi arttırdım. Neyseki bu saatte polis olmuyordu gerçi olsada bi bok olmazdida neyse.Ruzgari hissetmeyi seviyordum , yüzüme çarpması nı , bana verdiği rahatlatma hissi çok güzeldi.
♣♧♣♧♣♧
Pantolanumu giydim dugmeyi Ilikledim , fermuar i da kapattım. gömleği mi üzerime giydim ve ilk iki dönmeyi açık bırakarak ilikleyip çantamı koluma astım ve aşagıya indim . Eylül biseyler yiyordu
-eylül kalk gidiyoruz.
-peki eylül yerdeki çantasını aldı ve önümden kapıyı açarak dışarı çıktı. arabanın kilidini açtım ve sürücü koltuğuna oturdum. Eylülde binince arabayı çalıştırdım. Hızı arttırdım, hızı seviyordum.hizli geldiğim için 10 dakika da varmistik. arabayı parkettim. arabadan indigimde eylülde inmişti. Yanıma çekip kolumu omzuna attım biliyordum ki okulda bir sürü pic vardı ve hepsinin niyeti belliydi.yavasca sınıfımızın olduğu kata çıktık eylül kendi sınıfına girince bende kendi sınıfıma girdim her zaman oturduğum sıraya yani cam kenarı en arka sıraya oturdum . kulaklığı mi taktim .rasgele bi şarkı actim ve başımı sıraya koydum .yanımda bi kipirdanma olunca başımı kaldırdım ve yanıma baktım 'Nefes dı ' ve yine o çok güzel ve derin gulumsemeylerinden gönderiyor du. Sanki hayatımızda hiç kötü birsey yok giydi polyana gibi..kulakligimi çıkardım ve telefonumla kulakligimi sıraya koydum.
-" Günaydıiiin "
-"gunaydin"
"Yanına Otura bilir miyim ? "
"Otur " Nefesin yumuşak sesine karşın ben emir dolu sesimle cevap vermiştim.yavasca eteğine dikkat ederek yanıma oturdu. Çantasını kucağına koydu . hoca gelince başını cevirdi ve dersi dinlemeye başladı.

☆★☆★☆★☆★
Nefes AKMAN
Sonunda zil çalmış tı ve son iki derse girmek için eşyaları mi topladım çünkü ders beden di.Ve bu süper bişey di. günün sıkıcı derslerinden sonra beden iyi gelecek ti.Sinifta yeni tanıştığım ve tek iyi anlastigim 4 kızın yanına gittim .isimleri;gül ,sinem,zeynep, ebrar dı.
"Selam " çantamı tek omzuma attım.
"Selam canım "zeynep ti bunu diyen bu kızın konuşmasını , tatliligini seviyordum.
"Selam Nef "allahım ben Nef isminden kurtulamicak mıydım ? Bi eylül bi gül ...nefes imi dışarı verdim ve ;
"Adım Nefes .gül"
"Boşver kanka sen onları ya hele gülü " gül böyle dediği için sinem e kötü bakışlar atarken Sinem bir gözünü kirpmisti.
"Nefes voleybolun nasıl kanka ? "
" Iyi de niye ? " Eski okulumda 3 sene voleybol kursuna gitmiştim.faydasini da görmüş tüm yani.sinem ve ben önde diğerleri de aramızda bahçeye doğru aşagıya iniyorduk. Son katın merdivenine geldiğimizde Sinem ellerini cirparak arkasını döndü koridorlardaki kişiler bize uzaylı görmüş gibi baksalar da pek önemi yoktu. "Lan sinem bi ayarin olsun lan ! " ne kadar kısık sesli de söylese kızgın bi tonda söylemiş ti bunu ebrar.
"Hep fırça hep fırça kızım, Gül , nefes iyi voleybol oynuyormus. " Nefes aldı ve devam etti "yaşadık oğlum yaşadık Ovv bu gün mutlaka voleybol oynamaliyiz" sinem cümlesi ni bitirince zil çalmisti . Kapalı Spor salonu na girdik . Kiz giyinme kabinlerine girip üzerimize esertman ve bi tsort geçirdik. Disari cikinca sıraya geçtik zaten herkez gelmiş ve sıraya geçmişti. biri erkek biri kadın hoca salona girince salondaki gürültü kesildi. Karşımıza gectiler."Rahat", "hazır ol ", dedikleri komutları yerine getirdiğimizde kadın hoca "Evet çocuklar bu gün ki konumuz voleybol , isteyen erkekler isteyen kızlara karşı maç yapacaksınız .Şimdi oynamak isteyenler elinizi kaldırın "
Erkeklerden eren elini kaldırın ca 3 erkek daha kaldırdı.Eren in elini kaldırdıgini gören sinem hemen elini kaldırdı "hocam ben, gül ,zeynep,ebrar ve Nefes oynamak istiyoruz " sinem in dediklerini anlamayarak sinem e döndüm aynı bakışı gül, zeynep ve ebrar da atıyordu zaten karşı takımda ebrar, gül ve zeynep in sevgilisi vardı.
"Peki erkeklerden bir gönüllü Daha "
" ben "
" ben " aynı anda iki farklı kişi istemiş ti .Arkam dönük olduğu için kim olduklarını göremiyordum .yavasca arkami döndüm ve kim olduğuna baktım. Ve diye bildiğim tek şey .
"Siktir " di...

EĞLENCE BAŞLASIN ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin