-23-

129 13 6
                                    

Hayatımda hiç bu kadar uzuuuun bölüm yazmamıştım. Bir ilk oldu :) yazarken ne kadar canım çıksada değer diye düşünerek üşenmeden bölüm yazdım. Sizi Çok seviyorum benim için çoook degerlisiniz :) iyi ki varsınız.
Bu arada üzülerek söylüyorum. Bu bölümde hedef var maalesef ki çünkü okuyan kişiler neden beğenmiyor anlamasam da beyenilmiyor ve bu beni çok üzüyor. Hedef dolduğu anda bölüm gelir. Hızlı yazdığım için yazım hataları var şimdiden Özür dilerim. Vote ve yorumları bekliyorum. Iyi okumalar :)

Hedef : +5 vote ,+1 yorum.




"Gitmek istiyor musun? " diye sordu. Gözlerimin içine bakıyordu sanki bir şey varmış gibi Alas bana hiç böyle bakmadı. Bakmıcak da ! Unut Eylül unutucaksın , zorundasın.!!
"Evet artık burda kalmamı sağlayacak sebep ortadan kalktığına göre Gidicem ,gitmek zorundayım " dedim ve gülümsedim "ve biliyor musun onu unutmak için elimden geleni yapıcam."dedim ve gülümsedim. Etraf kararmaya başlamıştı.parktaki çocuklar tek tek dağılmışlardı. Park bom boştu ve ben parka bakmaya devam ediyordum."hadi gel." Diye elimden tutarak beni banktan kaldırdı Uzay."neden ? " diye sorsamda cevap vermeden beni Salıncağa oturttu ve kendide arkama geçerek beni sallamaya başladı. "Uzay napıyorsun?" Diye sordum gülerek. Hızla beni sallamaya devam ediyordu. "Parkta oynayan çocuklara yicek gibi bakıyordun bende çocuklar gidince bin dedim" dedi gülerek cümleleri bir araya getirmeye çalıştı. "O ne biçim cümle ya?" Diyerek kahkaha attım. O kadar hızlı sallamıyordu. "Bilmem Öyle cümle işte allah allah ayrıca sanki sen çok düzgün cümle kuruyorsun. " diye konuştu.
"Hadi Uzayyy hızlııı" diye bağırdım ve ellerimi iki yanıma açarak rüzgarı hissetmeye çalıştım. Çok zevkliydi. Uzay bu halime kahkahalarla gülüyordu.
"Hadi Uzay ya hızlı çooook hızlı Uçur benii " diye bağırdım alaylı sesimle gülerek. "Eylül tutun düşceksin. " diye uyardı beni hızlıca sallarken."düşmem ben " dediğim anda salıncaktan kayıp yere düşmüştüm "Ahhh!! " diye bağırdım ve ayağıma baktım. Ayağımı burkmuştum. Uzay hızla yanıma geldi ve yanıma oturdu. "Iyi ki düşmezmişsin yani " diye gülerek konuştu. Ne kadar kızgınca ona baksam da halime bakıp bende gülmeye başladım. Gülmelerimiz yavaşça dururken Uzay saçlarını karıştırarak bana bakıyordu. "Ne noldu yine ?" Diye sordum.
"Nerden anladın lan ? " diye sordu şüpheyle. "Öyle bir bakiyorsun ki anlaşılıyor Uzay "
"Bişeyin var mı dicektim" dedi ve Gülümsedi .
"Yok yani var of ben niye konuşmuyorum ya " diye isyan ettim yerdeki kumlarla oynarken
"Ben Varım diye " dedi saçlarını karıştırırken Uzay."şapşal" dedim ve ayağıma bakmaya başladım. Bişey yoktu öyle abartılıcak.
"Özür dilerim" dedi ve ben ne olduğunu daha anlamadan kendimi Uzayın kollarında buldum. "Napiyon Uzay ?" Diye sordum yüzünü incelerken. Kahverengi Kıvırcık saçları kahverengi gözleriyle çok uyumluydu. Yeni çıkan sakal ve bıyıgıyla çok yakışıklıydı. Normalde bıyıklı erkekleri sevmesem de Uzay 'a çok yakışmıştı. helede o saçları. Çevremde hiç Kıvırcık saçlı biri yoktu. Uzay bıyık konusundada Kıvırcık konusundada bir ilkti.
"Seni taşıyorum Eylül" diye cevap verdi."niye Uzay benim ayaklarım yokmuymuş? "Diye sordum gözlerine bakarak. "Kızım sen ayağını burkmadın mı , burktun. Bende iyilik olsun diye seni taşıyorum. " diye açıkladı. "En fazla 2 saattir seni tanıyorum ama sanki yıllardır arkadaşımmışsın gibi hissediyorum" diye konuştum.dogruydu da.
"Bende "dedi gözleri gözlerimle buluşurken. Hemen gözlerini kaçırıp beni banka oturttu.
Kendide yanıma oturup bana döndü. "Ee ne zaman gideceksin?" Diye sordu.
"En yakın zamanda ama yiğit büyük ihtimal kızacak olay çıkartacak. " diye açıkladım. Yiğit büyük ihtimal kavga çıkaracak tı. "Yiğit kim sevgilin mi?" Diye sordu durgun bi sesle Uzay. Gülümsedim ve uzaya baktım. "Eger abim olmasaydı çıkacağım ilk kişi. Kendisi çok yakışıklı yani kimin abisi " diyerek güldüm. "Hiç ona çekmemissin o zaman " dedi oda gülerken kaşlarımı yukarı kaldırıp ona baktım. "Iyi " dedim ve bakışlarımı baka bir yere çevirdim. Biliyordum, Uzay haklıydı. Ben tipsizin tekiydim. "Eylül şaka yaptım. " diye konuştu.ama şaka değildi. Ben tipsizin tekiydim. "Eylül. " diye eliyle kolunu düştükledi. Ama bakmadım."eylül lütfen ya sadece şaka yaptım. Hem barışırsan sana dondurma alırım" dedi gülerek. Ona döndün ve gözlerimi kısarak baktım. "Çocuk mu kaldırıyorsun?" Diye sordum sinirle. "Eylül öyle yapmadığımı biliyorsun " diye konuştu üzüntüyle. "Iyi " dedim ve ayağa kalkarak yürümeye başladım. Arkamdan koşarak gelerek önüme geçerek beni durdurdu.
Sağ taraftan geçmeye çalıştığım da oda sağ tarafa geçmişti. Bu sefer sol tarafından geçmeye çalıştığımda oda önüme geçti başımı kaldırıp ona baktım.
"Napıyosun Uzay çekil önümden hemen ! "Diye bağırdım zaten Karnım ağlıyordu.
"Eylül.... sen regl misin ?" Diye sordu pat diye."yuh ! O ne biçim soru ayrıca sanane Uzay." diye kızdım. "Ya ne biliyim allah allah böyle trip atınca şey sandım. " Sanane kardeşim sanane ??
" sanma uzay sen sanma daha 1-2 saat önce tanıştığın birine bu soruyu mu soruyorsun odun" diye bağırdım hala önümden çekilmeyip gecmemi engelliyordu. "Hayır 3saat 14 dakika 10 saniye 5 salise dir seni tanıyorum " diye konuştu kolundaki saate bakarak. "Ay çok fark etti. Benden kurtulmak için saliseleri de saydıgına göre şimdi çekil önümden. " diye cevap verdim. Saliseleri bile saydığına inanamıyorum. "Saçmalama Eylül" diye konuştu oda benim gibi sesini yükseltirken.
"Dimi hep Eylül saçmalar zaten"
Diye bağırdım. "Eylül lütfen abartma. O yüzden de- " sözünü hızla kestim. " bu kadar yeter bugün beni kurtardın evet teşekkür ederim , Özür dilerim sinirlerim bozuk olduğu için seninle fazla samimi oldum merak etme bi daha beni görmessin" dedim ve telefonumu çantama atarak. Hızla yanından geçerek gittim. Bi rüya gibi Uzay defteri de kapanmıştı. Zaten bi daha görmezdim ki! Hayatımız filmlerdeki gibi öyle her yerde bir birimizle karşılaşacak kadar saçma değildi. Belkide bi daha görmezdim bile."teşekkür ederim." Diye bağırdım arama dönmeden."Eylül.. numaranı bari verseydin" diye bağırdı arkamdan. "Gerek yok Uzay " diye bağırdım ve yoldan geçen taksiyi durdurak hızlıca bindim.
^^Uzay 'dan ^^

EĞLENCE BAŞLASIN ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin