Part 23 - Pain💔

272 54 16
                                    


විනාඩි ගානක් මං ජින්ව බදාගෙන කෑ ගහලා අැඬුවා. අැම්බියුලන්ස් එකක් අාවත් එක්කම ජංකුක් ජින්ව උස්සලා ඒක අැතුලට දැම්මෙ මට හිටගන්නවත් මගේ කකුල් පන නැති නිසා. සිහිය නැතුව මගේ තුරුලෙ මං ගුලිකරන් හිටපු මගේ ජින්ව අැම්බියුලන්ස් එකෙන් අරන් ගියා. මං ඒ දිහා බලන් හිටියෙ කරගන්න කිසිම දෙයක් නැතුව ගොඩක් අසරණකමින්.

වට වෙලා හිටපු හැමෝම විසිරිලා ගියා. අන්තිමට මං ලඟ ඉතුරු උනේ මගේ යාලුවො ටික විතරයි. මං අැස්වල කඳුලු පුරවන් හුදු බැල්මකින් බලන් හිටියෙ ඒ කඳුලු හිඳෙන්නැති නිසා. 

ජීමිනුයි හෝසකුයි ටේයි අඬනවා මට අැහෙනවා. ජැක්සනුයි ජංකුකුයි ජින්ගෙ හොස්පිටල් එකේ වැඩ ගැන මොනාදෝ කියවනවා. ඒ අතර සුගා මං ලඟින් දනගහගෙන මගේ උරහිසට තට්ටුවක් දැම්මා. මං හිරකරන් හිටුපු වේදනාව සුගාව බදාගෙන අඬලා අඬලාම පිටකරලා දැම්මා.


Namjoon's Pov End


Suga's Pov

මං වර්නන්ට අායෙ මාස ගානකට නැගිටින්න බැරි වෙන්න ගැහුවා. වෙනකවුරුත් නිසා නෙමෙයි නැම්ජුන් නිසා. ඒ තිරිසනා අත තිබ්බෙ නැම්ජුන්ගෙ පලවෙනි අාදරේට. නැම්ජුන් අවුරුදු ගානක් මගේ හොඳම යාලුවා. ඊටත් වඩා උෟ මට මගේ සහෝදරයා වගේ. මෙච්චර කාලෙකට අපි අතරෙ හංගපු කිසිම රහසක් නෑ. පිටට පේනවට වඩා අපේ සහෝදර බැඳීම ගොඩාක් ශක්තිමත්. අපේ ජීවිතේට කවුරු අාවා ගියා උනත් ඒ බැඳීම ඒ විදියටම හැමදාම අපි අතරෙ තියෙනවා.

මං මගේ කේන්තිය සම්පූර්ණෙන්ම වර්නන්ගෙ පිටින් යවලා ජීමින්වත් අරන් පල්ලෙහාට දුවගෙන අාවෙ නැම්ජුන්වයි ජින්වයි බලන්න. ජීමින් වැලහින්නක් වගේ අඬනවා. අපි එනකොට හැමෝම වටවෙලා බලන් ඉන්නවා. මං සෙනග අතරින් නැම්ජුන් ලඟට ගියා. නැම්ජුන් ලේ පෙරාගෙන ඉන්න ජින්ව එයාගෙ පපුවට තදකරගෙන අඬනවා. මගේ පපුවට ලොකු වේදනාවක් දැනුනත් මට ඒ වෙලාවෙ කරන්න කිසිම දෙයක් නෑ. මං හිත හයිය කරගෙන ලඟම තියන හොස්පිට්ල් එකට කෝල් කරලා අැම්බියුලන්ස් එක ගෙන්නගත්තා. ජින්ව ඒකෙ දාලා යවලා හැමෝම විසිරුනාම මං නැම්ජුන් ලඟින් දනගහගත්තා. 


නැම්ජුන් අඬනවා. මං උෟත් එක්ක අවුරුදු ගානක් එකට ඉඳලා තියනවා. ජීවිතේ හැම අමාරු කාලෙකම අපි එකට ඉඳලා තියනවා. ඒත්.. ඒත් මං කවදාවත් දැකලා තිබුනෙ නෑ නැම්ජුන් මෙහෙම අඬනවා. එයාට තිබුනෙ ගොඩාක් හයිය හිතක්. මගේ ඉස්සරහ උෟ අඬනවා මට බලන් ඉන්න බෑ. මගේ පපුවට හරි වේදනයි. කරන්න කිසිම දෙයක් නැති තැන මං නැම්ජුන්ගෙ කරට අත තියලා තට්ටු දැම්මෙ හැමදේම ඉක්මනින් හරියාවි කියලා නොකියා කියන ගමන්.

You Are My Destiny❤Where stories live. Discover now