BAB 10

5.4K 337 19
                                    

Selepas Al dapat pulang dari hospital gadis tu tidak bercakap dengan Dannish jika ditanya hanya sepatah dia jawab.

"Al nak pergi mana?"soal Dannish bila gadis tu mahu membuka pintu.

"Keluar" Dannish mengeluh.

"Salah kau jugak Dannish haish"diraup mukanya.
________________________________________

"Apa kau cakap? Alyssa dingin dengan kau? AHAHA"tergelak Hairul bila mendengar cerita Dannish.

"Tak lawak lah Hairul, dia lain dari yang lain kau tahu tak"kata Dannish diraup mukanya.

"Lain? Maksud kau?"soal Ridhwan.

"Yerlah aku siap upah orang nak rogol dia lepastu buat dia masuk hospital , tapi dia? Masih stay lagi"masing masing terdiam ada betul juga apa yang dikatakan oleh Dannish jika nak diikutkan ini dah melampau.

"Dahlah aku nak balik tak da mood nak lepak harini" Hairul dan Ridhwan hanya melihat saja sahabat mereka tu.

Semasa Dannish sedang menonton televisyen dia mendapat panggilan dari seseorang.

"Hye you!!"sapa Qalisha.

"Hm nak apa?"datar suara Dannish.

"Jom kelab, i tahu you bosan kan jom lah lagipun besok you tak kerja kan"suara dimanjakan.

Dannish diam seketika.

"Malas" Qalisha disana mengetap bibir.

"Jom lah youuu"rengeknya.

"Hm yerlah"pasrah Dannish dan ditamatkan panggilan.

"I akan goda you Dannish"nekad Qalisha. Yakinnya kamu.

Dannish hanya melihat orang yang terkinja-kinja sana sini.

"Hy you sorry lambat"skirt yang sudah singkat tu ditarik lagi supaya Dannish tergoda.

"Hm"balasnya malas.

"You ni janganlah dingin sangat dengan I"digesel payudara yang tidak seberapa tu ke arah Dannish.

"Diamlah"diteguk air cookenya.

"BERI LALUAN PADA KETUA DEMON MAFIA!!"semua orang sudah tergetar getar. Qalisha mengambil kesempatan memeluk lengan Dannish.

"Kau ni kenapa?"ditolak Qalisha.

"Eh you tu leader demon mafia tau I takut lah"katanya gedikk.

Dannish melihat ke seorang gadis yang pakai mask dan dikelilingi oleh beberapa lelaki berbadan tegap.

"Yakuza" sapa Azz bila melangkah masuk ke dalam sebuah bilik.

"Hey Azz lama tidak berjumpa"katanya.

"So aku dengar kau nak beli kawasan pelabuhan" ketua Yakuza tu menganguk.

"Ni 600 ribu cukup?"ditolak sampul coklat tu kepada Azz. Gadis tu mengambil dan dilihat.

"Cukup, jumpa lagi" Azz mengatur langkah keluar dari bilik tersebut.

Azz terpandang akan Dannish yang sedang menolak gadis ditepinya.

Lantak dia lah malas nak ambil kesah.

Dannish menoleh ke arah ketua Demon Mafia tersebut. Aura yang mereka mempunyai sangat kuat.
________________________________________

"Kau keluar pergi mana tadi?"soal Dannish bila Al membuka pintu.

Al melangkah naik ke bilik tanpa peduli tentang Dannish.

"JAM 12 MALAM KAU BARU BALIK, KAU PERGI MANA HAH!! MENYUNDAL KA PERGI JUAL DIRI!!?"tengking Dannish.

"diam"dingin suara Al.

"JAWAB LAH! KAU NAK SURUH AKU DIAM KENAPA!!!"tengking Dannish lagi dia mendekati Al dan ditarik tangan kecil tu dan ditolak sehingga dahi Al terhantuk di bucu sofa.

"Al keluar pergi mana pun bukan urusan abang lah!"balas Al semula.

Tiba tiba pipinya terasa kebas. Dan bibirnya pecah lagi akibat ditampar oleh Dannish.

"JANGAN NAK TINGGI SUARA DENGAN AKU.. AKU ABANG KAU SO RESPECT!!"meninggi suara Dannish gigi diketap sehingga rahangnya bergerak gerak.

"Seksa lah Al kalau itu yang abang nak buat sangat!" Dannish terus menumbuk pipi Al apabila kesabaran dicabar.

Disepak kepala Al sehingga gadis tu terbaring. Ditarik kaki Al dan dilempar ke dinding.

Tidak cukup dengan itu dia menyepak pinggan Al.

"Arghh sakit"Al hanya mampu meraung sakit saja.

"KAU CABAR AKU SANGAT KAN!"ditumbuk perut Al kuat.

Tangisan Al pecah.

"Hiks sakitt" Dannish terkedu apabila melihat Al menangis di depannya.

"Hiks sakitt hikss"mata brown nya yang selama ni terang kini pudar.

Al bingkas bangun walaupun seluruh tubuh badan nya sakit dia berlari naik ke tangga untuk ke biliknya.

Al membaling pisau ke arah cermin depannya. Nafasnya turun naik dengan air mata mengalir deras.

Pranggg ..

Dannish tergamam dan bergegas naik ke bilik gadis tu.

"Alyssa buka pintu ni!! Jangan buat benda bukan bukan adik!"diketuk pintu tersebut.

"Barang yang berada di meja solek ditolak ke tepi.

"AHAHAH HIKS HIKS AHAHAHAH"tangisan dan gelakan berselang seli. Badannya terhuyung-hayang sebelum semuanya bertukar gelap. Tubuh tu rebah ke lantai.

"AL BUKAK PINTU NI AL !!"Dannish cuba untuk membuka pintu tersebut kerna kunci pendua tidak ada.

BAMM

"ASTAGHFIRULLAH ALYSSA!!!"Dannish meluru ke arah Al dipangku kepala nya.

Disentuh keseluruhan wajah Al.

Panas.

Itu yang dirasakan apabila menyentuh wajah tersebut. Dianggkat tubuh kecil Al ke atas katil.

"Haishh"Dannish meraup wajahnya dan mengambil tuala diatur langkah ke bilik air.

Dannish mendekati Al dilap wajah tu supaya sejuk sedikit.

"Ma... maafkan abang"tangan kecil Al digengam erat.

3. AZZAKY ALYSSA [C]Where stories live. Discover now