BAB 24

4.9K 285 10
                                    

"Alyssa sayang bawa bertenang please"mohon Dannish. Gerun dia tengok mata merah darah Al.

"Bertenang? Aku takkan bertenang selagi tak dapat budak tu!!"meninggi suara Al atau Azz.

"Calm down honey, What happened actually?"Dannish cuba untuk menenangkan Al yang tengah menjadi iblis.

Perlahan lahan kaki diatur melangkah mendekati Alyssa.

"Jangan dekat!"larang Azz.

"Sayang jangan lah macam ni. Sayang ada abang, sayang boleh cerita dekat abang apa yang jadi. Tak boleh lah marah marah hm"sampai saja di depan Azz, ditekup pipi gadis tu dan diusap perlahan.

Nafas Azz yang turun naik perlahan lahan menjadi normal semula. Matanya yang merah menjadi warna brown semula.

"Kenapa ni hm?"soal Dannish.

"Hmmmm"Al memeluk Dannish disembamkan mukanya di dada tegap Dannish.

"Duit syarikat 1.5 juta lesap"terkejut Dannish dibuatnya.

"Ma..macam mana boleh lesap?"dicari wajah Al yang berada di dadanya.

"Pembelot"Dannish mengusap rambut panjang Al.

"Al dah tahu ke sekarang dia dekat mana?"Gadis tu mengangguk dan dileraikan pelukan.

"Malam ni Al nak keluar, boleh?"Dannish menganguk sebelum digeleng.

Berkerut dahi Al. Sekejap angguk sekejap geleng.

"Perut sayang"Dannish menyentuh perut Al.

Aish author melebih pulak 😭🤣.

"Jahitan sayang kan masih baru lagi nanti terbuka macam mana?" Al tersenyum nipis. Asal dia rasa macam bersuami pulak ni.

"Alah sikit jaa kalau terbuka,jahit lah balik"selamba Al membalas dan dia mendapat renungan tajam dari Dannish.

"Ehehe"Al tersengih.

"Boleh lah abang, Al nak pergi markas hm"digesel mukanya di dada Dannish.

"Ok ok abang izinkan dah dah lah tu geli tahu"dijarakkan sedikit dari Al.

Malam itu Azz dan anak buahnya bergegas ke lokasi yang telah ditetapkan.

Setibanya di markas Foax Mafia. Azz dan anak buahnya melangkah turun.

"Berhenti"dua konco Foax yang dijaga di hadapan pintu menghalang Azz untuk masuk.

"Identiti?"

"Azz leader Demon Mafia"dua konco Foax terkejut dan segera menunduk.

"Silakan masuk" Azz melangkah masuk ke dalam markas tersebut.

"Your boss?"tanya Azz datar.

"Tingkat dua"kaki diatur ke tingkat dua.

"Hey Fakrul"sapa Azz.

Jejaka tu memusingkan kerusinya ke arah Azz.

"Hey Azz asal lu datang sini?"tanynya.

"Jangan ingat aku tak tahu Fakrul yang johan anak buah kau"jejaka tu terkejut dan bangun dari duduknya.

"Kau ingat aku bodoh ke? Kau upah dia untuk kerja dekat syarikat aku dah bolot semua duit aku kan?"Fakrul tergetar getar apabila sepasang mata merah tu merenung tajam ke arah nya.

"Bunuh semua konco dia termasuk Johan"arah Azz melalui earpiece dan serentak tu bunyi tembakan diluar kedengaran.

"Aku malas nak buang masa dengan kau. Kalau kau boleh ambil duit syarikat aku sebanyak 1.5 juta aku boleh ambil sekali dengan company kau after kau...mati"sepucuk pistol di keluarkan bergitu juga tiga anak buahnya dibelakang.

Bang
Bang
Bang
Bang.

Empat peluru terbenam di dalam tubuh badan Fakrul yang sudah kaku.

Diatur langkah keluar untuk pulang. Mudah kerjanya.

Dah terang terang dia ketua kepada semua mafia tapi masih ada yang degil mahu bermain dengannya.

Sorry kalau pendek 🥰

3. AZZAKY ALYSSA [C]Where stories live. Discover now