BAB 20

5.5K 294 1
                                    

"Hye qalisha remember me?"Azz mendekati Qalisha yang diikat di tiang.

"Siapa kau hah betina!! Apa kau nak!!"tengking nya.

"Qalisha, Qalisha suara kau ni memang tertelan mic kan"dilihat Qalisha datar.

"Btw aku Azz a.k.a Alyssa atau lebih tepat girlfriend Dannish yess bekas kekasih kau"Qalisha membulat matanya jadi perempuan haritu ialah Alyssa atau lebih tepatnya Azz leader Demon Mafia.

"Apa kau nak hah perempuan lepas kau dah rampas Dannish dari aku kau nak apa lagi?"jeritnya.

"Bunuh kau"mata qalisha membuntang.

"LEPASKAN AKU LAH BETINA!!" Namun Azz tergelak sinis.

"Jangan ingat aku tak tahu apa kau buat belakang Dannish. Kau keluar dengan jantan sana sini kan? Hm nak kata body kau ni lawa? Nampak macam lipas kudung ja tapi tak apa aku takkan bunuh kau dengan alatan tajam tapiii aku akan seksa kau dengan kepuasan"Azz tersenyum sinis sebalik mask.

"Zain, Lan bawa dia ke bilik hotel yang aku tempah"arah Azz.

"Ikat dia dekat katil dan tutup mulut dia"arah Azz.

Dua anak buahnya hanya menurut. Qalisha meronta ronta namun kedua tanganya diikat di kepala katil dan kakinya turut diikat.

"Sabar Qalisha kejap lagi ada 17 lelaki yang akan puaskan kau. Sabar yer  ehehe dah jom blah"Azz dan dua anak buahnya keluar dari bilik tu.

Setelah mereka bertiga keluar, 17 orang yang diupah tadi melangkah masuk dengan senyuman sinis apabila melihat wajah Qalisha sudah pucat.

"Ayanggg, ayangg pergi mana baru balik?"Dannish meluru ke arah Al yang duduk di sofa ruang tamu. Dia pula duduk di bawah berhadapan dengan Al.

"Keluar sekejap tadi. Abang dah makan?"Jejaka tu mengangguk.

"Ni nak apa ni?"soal Al bila Dannish memeluk kakinya.

"Nak manja dengan sayang ehe"tangan kiri Al naik mengusap rambut Dannish.

"Abang, boleh Al tanya?"soal Al.

"Hm tanya lah banyak pun tak apa"katanya.

"Kalau suatu hari nanti abang tahu siapa Al sebenarnya apa abang mahu bencikan Al?"mata brown tu meredup memandang Dannish.

Jejaka tu terdiam.

"Apa sayang cakap ni. Mestilah abang takkan bencikan sayang walau apa jadi sekalipun. Abang sayangkan Alyssa"katanya dengan senyuman manis.

Al mengusap rambut Dannish.

"Nama penuh sayang apa?"soal Dannish.

"Tunku Azzaky Alyssa Ezhar"ternganga Dannish.

"Panjangnya, panggil sayang jelah tak pun panggil babyboo"Al mencubit pipi Dannish. Gemes bangettt.

"Jadinya selama ni sayang berkerabat diraja lah? Patulah duit berkepuk-kepuk"Al tersenyum nipis.

"Kenapa? Nak Al belikan apa apa tak?"Dannish menjeling ke arah nya..

"tahulah kaya tapi tak payah lah tanya mcm tu."bibir dijuihkan.

"Cakap jelah mana tahu abang ada nak beli apa apa ke, Al boleh belikan" Dannish tersenyum bermakna. Oh nak sangat dia minta kan.

"Nak kereta Nissan GTR Skyline dengan motor R15 boleh?"sengaja dia minta sebergitu dia tahu Al takkan mampu belikan.

Al mengeluarkan telefonnya.

"Hm yang ni ke?"soal Al ditunjuk ke arah Dannish gambar kereta tersebut.

"Ha ah yang ni. Boleh kee?"dijongket keningnya.

"Mahal nyee tak ada lagi mahal ke?"berkerut dahi Dannish. apa benda ni?.

"Apa sayang cakap ni berbelit."Al tergelak kecil.

"Dah settle. Besok dua kenderaan tu sampai"membulat mata Dannish.

"WHAT??!" Dannish bangun duduk sebelah Al.

"Tak lawak sayang! Tadi tu abang gurau jaa"katanya jelas riak wajah Dannish gelisah.

"Kenapa abang gelisah ni? Al dah bank in duit pada tauke kereta dan motor tu dah"

Mata Dannish mula berkaca. Al yang melihat tu mengeluh. Again?.

Ditarik Dannish ke dalam pelukannya.

"Kalau abang nangis, Al tinggalkan abang"ugut Al. Dannish mengetap bibir untuk menahan tangisannya.

"Nish gurau je hiks"dia tidak dapat menahan tangisannya.

"Jan..gan tinggalkan nish hiks"dipeluk Al erat.

"Al tak tinggalkan abang .dah jangan nangis. Abang naik bilik tidur ya, lagipun besok Al kerja. Tidur okeyh?"Dannish mengangguk.

"Nak tidur dengan sayang"Al hanya pasrah saja dan menganguk perlahan.

3. AZZAKY ALYSSA [C]Where stories live. Discover now