T/N = te neved
𝔸𝕣𝕔𝕙𝕚𝕖 𝔸𝕟𝕕𝕣𝕖𝕨𝕤:
• Amikor teheted, végig nézed az edzését, és mindig megdicséred.• Ha megy megsétáltatni Vegast, mindig vele tartasz.
• Az apukája imád téged, így sokat vacsorázol náluk.
• Azokból a tantárgyakból, amikből gyengébb, segítesz neki tanulni.
• Ő pedig segíteni szokott, ha a testvéreidre kell vigyázni.
• A családod imádja Archie-t, így ő is sok időt tölt nálatok.
• Nem gyakran alszotok együtt, de amikor igen, a mellkasán szoktál feküdni, ő pedig a hátadat simogatja.
• A meccsein a barátaitokkal szurkoltok.
• Szinte naponta hordod a suliban a dzsekijét.
𝕁𝕦𝕘𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕁𝕠𝕟𝕖𝕤:
• Te vagy az egyetlen, aki belenézhet a könyvébe.• T̶e̶ v̶a̶g̶y̶ a̶z̶ e̶g̶y̶e̶t̶l̶e̶n̶, a̶k̶i̶ f̶e̶l̶v̶e̶h̶e̶t̶i̶ a̶ s̶a̶p̶k̶á̶j̶á̶t̶. Szokásod lenyúlni a sapkáját, amiért aztán feltúrja a lakókocsijukat.
• Ha együtt filmeztek, általában horrort akar nézni, de elég gyakran beadja a derekát, mikor valami mást ajánlasz.
• Ő is kissé féltékeny típus, de annyira nem vészesen. A barátait például tökéletesen megtűri a közeledben.
• Szereti, ha náluk vacsorázol.
• Mióta ő is Kígyó, gyakran töltitek a délutánokat a Fehér Féregben.
• Mindketten szerettek olvasni, ezért mikor befejezitek a saját könyveteket, megbeszélitek mi tetszett benne, aztán cseréltek.
• Mindig a Pop's-ban találod meg, ha keresed valamiért.
• Szülinapjára nem tortát csinálsz neki, hanem egy rakat hamburgert teszel egymásra, piramis formában.
• Ami az alvást illeti, nem összebújós típus. Általában mindketten az oldalatokra fordulva alszotok el, de te közelebb araszolsz hozzá, és arra ébred, hogy magadhoz öleled.
𝕊𝕨𝕖𝕖𝕥 ℙ𝕖𝕒:
• Sweets folyton büszkélkedik veled, és társaságban ki is mutatja, hogy te bizony az ő barátnője vagy.• Néha meglepődik magán, hogy egy északi lánnyal jár.
• Vannak napok, mikor egyszerűen nem találja a dzsekijét, de aztán a suliban meglátja rajtad.
• Igen nagy a magasságbeli különbség kettőtök közt, amit ő imád.
• Rettenetesen féltékeny típus, nem tűri ha más srácok közelednek hozzád. Még néha Fangsre is rámordul.
• Szereti, ha együtt alszotok, de az anyagi különbségeitek miatt kellemetlenül érzi magát, ha a táborban töltöd az éjszakát.
• Nagyon jóban vagy a barátaival, akik imádnak téged.
• Sweet Pea próbál tanítgatni a biliárdra, de úgy nehéz, hogy sokkalta jobb nálad.
• A randijaitokat általában a Pop's-ba szervezitek, és nagyon szoktátok élvezni.
• Szerencsére ritkán veszekszetek, bár, ha mégis megtörténik, akkor hamar kibékültök (főleg mert hiányoztok egymásnak).
ℂ𝕙𝕒𝕣𝕝𝕖𝕤 𝕊𝕞𝕚𝕥𝕙:
• Eleinte nagyon zavarban voltál a közelében, és folyton elpirultál.• De ő is hasonlóan viselkedett, ha veled beszélt, csak épp jobban titkolta.
• Mikor együtt randiztok, néha sugar daddynek nézik, tekintve hogy idősebb, és látszik, hogy pénzes.
• Nagyon védelmező veled kapcsolatban, így Jughead gyakran tesz úgy poénból, mintha flörtölne veled.
• Imád összebújni veled, így vannak napok, mikor csak fekszetek az ágyban.
• Charles szereti, ha FP-vel vacsoráztok.
• Ha valamit közösen ünnepeltek, mindig extravagáns vacsorára visz.
• Az együtt alvás úgy néz ki, hogy mindig szorosan magához ölel.
• Szokásod lenyúlni az ingjeit/pulcsijait.
• Nagyon félt, de végül elmondott neked mindent a génjeiről. Utána pedig megnyugattad, hogy nem hagyod magára.
YOU ARE READING
𝕻𝖘𝖞𝖈𝖍𝖔 𝕿𝖔𝖜𝖓|𝕽𝖎𝖛𝖊𝖗𝖉𝖆𝖑𝖊 𝖕𝖗𝖊𝖋𝖊𝖗𝖊𝖓𝖈𝖊𝖘 & 𝖔𝖓𝖊𝖘𝖍𝖔𝖙
FanficKÉRÉST ELFOGADOK Köszi a borítót @fragmexnts 𝕾𝖍𝖔𝖗𝖙 𝖘𝖙𝖔𝖗𝖎𝖊𝖘 𝖋𝖗𝖔𝖒 𝖙𝖍𝖊 𝖙𝖔𝖜𝖓 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝕻𝖊𝖕! 🅒︎🅗︎🅐︎🅡︎🅐︎🅒︎🅣︎🅡︎🅔︎🅡︎🅢︎: 𝙵𝚊𝚗𝚐𝚜 𝙵𝚘𝚐𝚊𝚛𝚝𝚢 𝙵𝙿 𝙹𝚘𝚗𝚎𝚜 𝚂𝚠𝚎𝚎𝚝 𝙿𝚎𝚊 𝙲𝚑𝚊𝚛𝚕𝚎𝚜 𝚂𝚖𝚒𝚝𝚑