fanni_29 kérésére készült 🐍❤️
T/N = te neved
Jól kijöttem a Kígyókkal, miután átjöttek a sulinkba, és mire eljött a gimi harmadik évének téli szünet előtti utolsó napja, suli velük mentem a Fehér Féregbe, hogy segítsek nekik összekészíteni a karácsonyi ajándékot a gyerekek számára.
– A srácok nem szoktak segíteni? – kérdeztem Tonit.
– De, de hagyd, hadd játszanak! – legyintett. – Így gyorsabban haladunk.
– Nem veszik komolyan?
– Ugyan, ez olyan dolog, amit mind komolyan veszünk, de hadd élvezzék a szünetet.
– Az se baj, ha közben isznak?
– Dehogy. Majd kialusszák magukat holnap.
Mosolyogva bólintottam, majd csendben folytattam tovább a csomagolást. Eközben viszont a fiúk egyre nagyobb zajjal voltak, néha csak mosolyogva csóváltam a fejem, ahogy egyre több sör fogyott.
– Nem kéne leállítani őket? – töprengtem.
– Megpróbálhatod, ha szeretnéd – vont vállat Toni. – Ne félj, mi folytatjuk a csomagolást, úgysincs olyan sok hátra.
Mosolyogva bólintottam, majd odaléptem Fangshez és Sweet Pea-hez.
– Fiúk, szerintem abba kéne hagynotok az ivást, és esetleg segíthetnétek nekünk a csomagolásban – álltam meg a biliárd asztal mellett.
– Ne már, T/N! Mindjárt megverem Fangst biliárdban. Megint – biggyesztette le a száját Sweet Pea.
– Kérlek! Úgyis lesz még rá alkalmad.
– Van egy jobb ötletem – vigyorodott el.
– Jaj, Sweets...
– Játssz velem egy mentet, hogy mindenki lássa, verhetetlen vagyok. Utána segítünk.
– Eddig is tudtuk, hogy senki nem győzhet ellened biliárdban, kérlek!
– Bocsi, másképp nincs egyezség.
– Néha komolyan elgondolkozom azon, hogy kedvellek-e – forgattam meg a szemem, majd átvettem Fangs helyét.
– Tudom én, hogy bírsz – vigyorgott szélesen, miközben alaphelyzetbe pakolta a golyókat.
Én csak megcsóváltam a fejem, ahogy elkezdtük a játékot.
***
Természetesen Sweet Pea állt nyerésre, ám egyszer csak, mikor egy pillanatra nem figyeltem, majd visszafordultam felé, észrevettem, ahogy a magasba emelte az egyik kezét. Kíváncsian pillantottam fel, és megláttam egy kis csokornyi fagyöngyöt.
– Tudod a szabályt, igaz? – mosolygott, és máris nem tűnt túl ittasnak.
– I-igen... De...
– Na, T/N... – hervadt le a mosolya.
– Sweet Pea... ittas vagy.
– Dehogy vagyok. Ez mentes sör.
Erre halványan elmosolyodva csóváltam a fejem, és megkerültem a biliárd asztalt, hogy közelebb legyek hozzá. Vigyorogva lehajolt, és megcsókolt. Sokan ujjongani, füttyögni kezdtek, mire elvörösödtem, de mosolyogva öleltem át Sweet Pea nyakát.
– Boldog karácsonyt, nekem! – vigyorgott rám.
YOU ARE READING
𝕻𝖘𝖞𝖈𝖍𝖔 𝕿𝖔𝖜𝖓|𝕽𝖎𝖛𝖊𝖗𝖉𝖆𝖑𝖊 𝖕𝖗𝖊𝖋𝖊𝖗𝖊𝖓𝖈𝖊𝖘 & 𝖔𝖓𝖊𝖘𝖍𝖔𝖙
FanficKÉRÉST ELFOGADOK Köszi a borítót @fragmexnts 𝕾𝖍𝖔𝖗𝖙 𝖘𝖙𝖔𝖗𝖎𝖊𝖘 𝖋𝖗𝖔𝖒 𝖙𝖍𝖊 𝖙𝖔𝖜𝖓 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝕻𝖊𝖕! 🅒︎🅗︎🅐︎🅡︎🅐︎🅒︎🅣︎🅡︎🅔︎🅡︎🅢︎: 𝙵𝚊𝚗𝚐𝚜 𝙵𝚘𝚐𝚊𝚛𝚝𝚢 𝙵𝙿 𝙹𝚘𝚗𝚎𝚜 𝚂𝚠𝚎𝚎𝚝 𝙿𝚎𝚊 𝙲𝚑𝚊𝚛𝚕𝚎𝚜 𝚂𝚖𝚒𝚝𝚑